Bon Dia A Tothom Des Del Baix Montseny
Moderador: Airald
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: Bon Dia A Tothom Des Del Baix Montseny
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages....
Vsssss
Salutacions des de Castellnou de Bages....
Vsssss
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Benvingut des de Cerdanyola del Vallès!
- Bertu
- Presentats
- Entrades: 97
- Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
- Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental
Benvingut Enric :cerv
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Benvingut Enric... encara no jas posat les enganxines al "bulldozer" de les Gavarres? amb aquests coneixements que tens de mecànica ara potser si que hauriem de fer els cursets "d'auto-manteniment" , a veure quan ens tornem a veure.
Salut!
PD: quin perill el teu oncle...
Salut!
PD: quin perill el teu oncle...
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Salut i km desde La Selva d'Hostalric
- Carxofa
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
- Ubicació: Sant Celoni
- Contacta:
Moltes gràcies a tots per aquesta calurosa benvinguda. M'he sentit molt acollit i espero que aviat pugui compartir alguna sortida.
Ieie, ja és casualitat que ens trobem aquí!!! Ja m'ho deien que hi havia bona gent.
Com anem 650X. Doncs de moment l'Atlas (la meva XTZ750) continua blanca de dalt a baix. Perquè havia de decidir si em comprava els adhesius o els pneumàtics. I per sort el seny em va fer decantar per la segona opció. I de passada muntar bé el fre, XDDDD
Però això és el que té de genial la Superteneré. Li montes el fre malament i continua funcionant (coi, vaig anar un any així i ni me'n vaig adonar...)
Ieie, ja és casualitat que ens trobem aquí!!! Ja m'ho deien que hi havia bona gent.
Com anem 650X. Doncs de moment l'Atlas (la meva XTZ750) continua blanca de dalt a baix. Perquè havia de decidir si em comprava els adhesius o els pneumàtics. I per sort el seny em va fer decantar per la segona opció. I de passada muntar bé el fre, XDDDD
Però això és el que té de genial la Superteneré. Li montes el fre malament i continua funcionant (coi, vaig anar un any així i ni me'n vaig adonar...)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Hola Enric de Sant Celoni,
Benvingut des del Baix Empordà
Benvingut des del Baix Empordà
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Carxofa" post="203306"]Moltes gràcies a tots per aquesta calurosa benvinguda. M'he sentit molt acollit i espero que aviat pugui compartir alguna sortida.
Però això és el que té de genial la Superteneré. Li montes el fre malament i continua funcionant (coi, vaig anar un any així i ni me'n vaig adonar...)[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant crec que el factor sort té més a veure en que no arranquessis el tub, que no pas la moto, encara que si he de reconeixer que tant la Superteneré com la teva i l'Africa Twin com a motos raid em tenen el cor robat. :mrgreen:
Salut!
Però això és el que té de genial la Superteneré. Li montes el fre malament i continua funcionant (coi, vaig anar un any així i ni me'n vaig adonar...)[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant crec que el factor sort té més a veure en que no arranquessis el tub, que no pas la moto, encara que si he de reconeixer que tant la Superteneré com la teva i l'Africa Twin com a motos raid em tenen el cor robat. :mrgreen:
Salut!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Enric, "Carxofa"? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Benvingut per aqui.
Ves amb compte de portar la moto ben revisada en les properes sortides, que si no...
Salut
Benvingut per aqui.
Ves amb compte de portar la moto ben revisada en les properes sortides, que si no...
Salut
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Benvingut des de riells i Viabrea , al costat teu.
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Benvingut desde el Barcelones...! ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...