EUROCOPA 2012
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: EUROCOPA 2012
[quote user="STELVIO 00" post="203446"][quote user="Fjodor" post="203444"]Mmmm... a mi tambe me la porta floja... (la roha, vull dir...)
I no puc evitar tenir simpatia amb l'equip que hi juga en contra...
Els envejo perque m'agradaria tenir el sentiment aquest d'identificar-se amb una sel.lecció... però com que els sentiments són íntims i no es poden comprar, la veritat és que la sel.lecció espanyola per mi és com qualsevol altra... no és la meva... ni ho serà mai. I reconec que m'agradaria que l'enviessin a casa a la primera de canvi... no pels jugadors ni res esportiu... perque tot just comencen i ja en tinc els collons plens d'anuncis i reportatges parlant del mateix extensament, opacant els problemes i decisions d'aquell pais veí, que no és el meu, ni HI TINC RES A VEURE NI EN COMÚ.
SELECCIONS CATALANES JA!!!!
Ah! i sempre m'ha encantat el futbol, i hi he jugat molts anys...[/quote]
+ 1 , i per qué si guanyen m´agradaria saber la prima per jugador i com estan las cosas millor estalviar ho[/quote]
300.000 euros per cap (23 jugadors i suposo que el cos tècnic). A Sudàfrica fa 2 anys en van caure 600.000.
D'acord amb la situació del dos estats, España paga el mateix que Alemanya.
Només hi ha una selecció, França, que té un premi una miiica més gran: 320.000 euros
I no puc evitar tenir simpatia amb l'equip que hi juga en contra...
Els envejo perque m'agradaria tenir el sentiment aquest d'identificar-se amb una sel.lecció... però com que els sentiments són íntims i no es poden comprar, la veritat és que la sel.lecció espanyola per mi és com qualsevol altra... no és la meva... ni ho serà mai. I reconec que m'agradaria que l'enviessin a casa a la primera de canvi... no pels jugadors ni res esportiu... perque tot just comencen i ja en tinc els collons plens d'anuncis i reportatges parlant del mateix extensament, opacant els problemes i decisions d'aquell pais veí, que no és el meu, ni HI TINC RES A VEURE NI EN COMÚ.
SELECCIONS CATALANES JA!!!!
Ah! i sempre m'ha encantat el futbol, i hi he jugat molts anys...[/quote]
+ 1 , i per qué si guanyen m´agradaria saber la prima per jugador i com estan las cosas millor estalviar ho[/quote]
300.000 euros per cap (23 jugadors i suposo que el cos tècnic). A Sudàfrica fa 2 anys en van caure 600.000.
D'acord amb la situació del dos estats, España paga el mateix que Alemanya.
Només hi ha una selecció, França, que té un premi una miiica més gran: 320.000 euros
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 11:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Entongses no hagse falta desig nada más :mrgreen: :mrgreen:
:enfadat :enfadat :enfadat :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfadat :enfadat :enfadat
:enfadat :enfadat :enfadat :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfadat :enfadat :enfadat
- Storm
- Presentats
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a part d'aixo tinc entes ( no se si es aixi ) que cada integrant de la seleccio porta dues personas convidades amb tots els gastos pagats,sens dubte si es veritat sembla tot plegat una mica de ''catxondeo'' :halfcry :halfcry
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
No es per defensar-los... deu m´en guard.
El cost de la "roja" es de 4000€ per dia al hotel on s´estan.
Seleccions com la Portuguessa tenen un cost d´uns 300.000€
Si feu números 4000€ per una expedició que deu rondar les 40 o més persones són uns 100€ al dia , en un hotel a Pensió complerta, amb instal.lacions esportives,.... en aquest cas si que han "donat una mica d´exemple"
Amb tot....els diners que mou el mon de l´esport (f1,Basquet, futbol,motogp,beisbol,NFL,....) es tristament escandalós!
Si feu números 4000€ per una expedició que deu rondar les 40 o més persones són uns 100€ al dia , en un hotel a Pensió complerta, amb instal.lacions esportives,.... en aquest cas si que han "donat una mica d´exemple"
Amb tot....els diners que mou el mon de l´esport (f1,Basquet, futbol,motogp,beisbol,NFL,....) es tristament escandalós!
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="203656"]No es per defensar-los... deu m´en guard.
Amb tot....els diners que mou el mon de l´esport (f1,Basquet, futbol,motogp,beisbol,NFL,....) es tristament escandalós![/quote]
Jo aixó no m´ho crec, 100€ amb pensió complerta :eyes :eyes estem d´acord que Polonia no es precisament cara, pero amb aquests esdeveniments fan l´Agost ;)
I els portuguessos, que mes o menys seran 40 personas també, pagarian per el mateix 7.500€ ????
Segur que la font de la noticia es "nacional"
Amb tot....els diners que mou el mon de l´esport (f1,Basquet, futbol,motogp,beisbol,NFL,....) es tristament escandalós![/quote]
Jo aixó no m´ho crec, 100€ amb pensió complerta :eyes :eyes estem d´acord que Polonia no es precisament cara, pero amb aquests esdeveniments fan l´Agost ;)
I els portuguessos, que mes o menys seran 40 personas també, pagarian per el mateix 7.500€ ????
Segur que la font de la noticia es "nacional"
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
A mi m'ha ofès bastant saber que el Rafa Nadal exhibeix un rellotge de 300.000 €. Ja sé que es per contracte, que no l'ha de pagar, que es bon xaval i molt humil, que segur que es solidari i reparteix molts euros entre els necessitats, que es molt treballador i el primer en agafar l'escombra però........
Posar-se al canell un rellotge d'aquest preu - que no vol dir "valor"- fa que, com a persona, hagi caigut del pedestal. Trobo que el fet de lluir públicament un rellotge de 50.000.000 de pessetes es un insult a la resta de les persones.
I pel que fa avui, beo ireland.
Jordi "Prony" :ban :ban
Posar-se al canell un rellotge d'aquest preu - que no vol dir "valor"- fa que, com a persona, hagi caigut del pedestal. Trobo que el fet de lluir públicament un rellotge de 50.000.000 de pessetes es un insult a la resta de les persones.
Jordi "Prony" :ban :ban
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Prony" post="203674"]A mi m'ha ofès bastant saber que el Rafa Nadal exhibeix un rellotge de 300.000 €. Ja sé que es per contracte, que no l'ha de pagar, que es bon xaval i molt humil, que segur que es solidari i reparteix molts euros entre els necessitats, que es molt treballador i el primer en agafar l'escombra però........
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Hola Jordi.
No ho veig com tú. Si el fabricant de rellotges em fes una oferta a mi per portar-l'ho per "lo guapo" que sóc li diria que sí.

És més, crec que s'ho haurien de pensar seriosament de fer.me l'oferta... Després m'ho pensaria jo durant uns segons i firmaria.
Hola Jordi.
No ho veig com tú. Si el fabricant de rellotges em fes una oferta a mi per portar-l'ho per "lo guapo" que sóc li diria que sí.
És més, crec que s'ho haurien de pensar seriosament de fer.me l'oferta... Després m'ho pensaria jo durant uns segons i firmaria.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 3:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
[quote user="Prony" post="203674"]A mi m'ha ofès bastant saber que el Rafa Nadal exhibeix un rellotge de 300.000 €. Ja sé que es per contracte, que no l'ha de pagar, que es bon xaval i molt humil, que segur que es solidari i reparteix molts euros entre els necessitats, que es molt treballador i el primer en agafar l'escombra però........
Recordo una frase que em va dir una dia el seu oncle i entrenador, el Toni Nadal: "El dia que el vegi amb un Ferrari m'haurà decebut"
(Jo, que fa 23 anys que em sento irlandès, diria que avui no serà una excepció. A més, els Boys in Green som moltíssims més que els del toro a Gdansk)
Recordo una frase que em va dir una dia el seu oncle i entrenador, el Toni Nadal: "El dia que el vegi amb un Ferrari m'haurà decebut"
(Jo, que fa 23 anys que em sento irlandès, diria que avui no serà una excepció. A més, els Boys in Green som moltíssims més que els del toro a Gdansk)
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 4:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Storm
- Presentats
Home, de serbi segur que no me'n sentiré ;)
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Ja ho deia jo que era una mica agre ! :enfaduu

:mrgreen:
:mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 10:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
QUIN PARTIDÀS !!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) ;) ;) ;)
La meva :cerv :cerv :cerv :cerv era Estrella....
La meva :cerv :cerv :cerv :cerv era Estrella....
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ride" post="203773"]QUIN PARTIDÀS !!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) ;) ;) ;)
La meva :cerv :cerv :cerv :cerv era Estrella....[/quote]
Tens raó en que van jugar bé ( amb Irlanda :shock: )
La teva seria Estrella, peró la d´ells era Mahou o Cruzcampo
La teva seria Estrella, peró la d´ells era Mahou o Cruzcampo
- DavidF800GS
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
- Ubicació: Platja d'Aro
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="DavidF800GS" post="203783"]Va estar molt bé, veure'm amb altres equips si juguen igual. De moment estem vius a la competició.
Per cert, ho vaig celebrar amb aigua, no prenc alcohol. L'aigua té relació amb algún país, nació, partit polític...etc??
[/quote]
Estem ????? a mi no em representan amb aquesta samarreta, trobo que a molts d´ells els hi queda millor el blau i grana ;)
Per cert, ho vaig celebrar amb aigua, no prenc alcohol. L'aigua té relació amb algún país, nació, partit polític...etc??

Estem ????? a mi no em representan amb aquesta samarreta, trobo que a molts d´ells els hi queda millor el blau i grana ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 4:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="203780"][quote user="Ride" post="203773"]QUIN PARTIDÀS !!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) ;) ;) ;)
La teva seria Estrella, peró la d´ells era Mahou o Cruzcampo[/quote]
El futbol a Irlanda és bastant secundari. Hi ha molta més afició al rugby, fins i tot al horning, un esport tradicional de l'illa.
A la lliga de futbol, que és semiprofessional, només hi ha deu equips. Feia 24 anys que no participaven en una Eurocopa i cap del seus 23 jugadors (cap juga a la lliga irlandesa) serà la temporada que ve en cap competició europea de clubs (Champions ni Europa League).
L'ídol indiscutible de l'afició és el Dunne, el central-armari de 32 anys (el que perd la pilota del primer gol i li fan passar per sota les cames al segon). Això ho diu tot. Diria que aquesta vegada el triomf de Cruzcampo s'hauria de relativitzar bastant.
Malgrat tot, WE'LL COME BACK!!!
La teva seria Estrella, peró la d´ells era Mahou o Cruzcampo[/quote]
El futbol a Irlanda és bastant secundari. Hi ha molta més afició al rugby, fins i tot al horning, un esport tradicional de l'illa.
A la lliga de futbol, que és semiprofessional, només hi ha deu equips. Feia 24 anys que no participaven en una Eurocopa i cap del seus 23 jugadors (cap juga a la lliga irlandesa) serà la temporada que ve en cap competició europea de clubs (Champions ni Europa League).
L'ídol indiscutible de l'afició és el Dunne, el central-armari de 32 anys (el que perd la pilota del primer gol i li fan passar per sota les cames al segon). Això ho diu tot. Diria que aquesta vegada el triomf de Cruzcampo s'hauria de relativitzar bastant.
Malgrat tot, WE'LL COME BACK!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Storm, si parlem de rugby, els meus sentiments van amb el quinze del card, sempre perden :halfcry , pero els hi tinc especial simpatia ;)
L ´afició té més simpatia per Dunne que per Robbie Keane ???
L ´afició té més simpatia per Dunne que per Robbie Keane ???
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.