EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.

Entrada Autor: Xavier » dj. juny 07, 2012 6:05 pm

Ja veig que l'encarregaràs aviat.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. juny 07, 2012 7:21 pm

Un video més!

[youtube]FZq9X-bFvJ4[/youtube]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 07, 2012 7:43 pm

[quote user="CMB" post="202760"]Un video més!

[youtube]FZq9X-bFvJ4[/youtube][/quote]

Jejejeje....en Sidru no anava 'calent' per aixecar roda en el segón 22. :razz:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. juny 14, 2012 11:58 pm

Avui pel mati, i després de quasibé quinze dies sense agafar la moto, he decidit d'anar-hi a donar una volta.
La veritat, que ha estat perfecte, bon temps, bona temperatura, etc... Però, al fer una parada, he volgut aparcar sobre una vorera, enfilo a sobre, giro a la dreta, i quan ja estava quasibé parat per aparcar he vist un dels problemes que té yenir un motor tant potent, i és que anava amb la 3 marxa engranada!!! :eyes
Total, que em despisto intentant posar primera, i ni m'he adonat que ja estava completament parat, amb lo que m'ha comportat perdre l'equilibri de la moto, i aguantant-la com he pogut no m'ha quedat més remei que "aparcar-la" al terra per cantó dret :crys

En resum, sort que la vaig comprar amb les defenses laterals, ja que ha quedat apoiada allà i al protector de mans. Desperfectes? Una petita ratlladeta a la defensa lateral que ja l'he dissimulat amb rotulador negre permanent, i l'orgull que ha quedat per sota de la moto.... :enfadat :enfadat :enfadat

Apa doncs, ara si que ja he "estrenat" la moto!!! :enfaduu
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. juny 15, 2012 12:04 am

[quote user="Trencaferro" post="203737"]Avui pel mati, i després de quasibé quinze dies sense agafar la moto, he decidit d'anar-hi a donar una volta.
La veritat, que ha estat perfecte, bon temps, bona temperatura, etc... Però, al fer una parada, he volgut aparcar sobre una vorera, enfilo a sobre, giro a la dreta, i quan ja estava quasibé parat per aparcar he vist un dels problemes que té yenir un motor tant potent, i és que anava amb la 3 marxa engranada!!! :eyes
Total, que em despisto intentant posar primera, i ni m'he adonat que ja estava completament parat, amb lo que m'ha comportat perdre l'equilibri de la moto, i aguantant-la com he pogut no m'ha quedat més remei que "aparcar-la" al terra per cantó dret :crys

En resum, sort que la vaig comprar amb les defenses laterals, ja que ha quedat apoiada allà i al protector de mans. Desperfectes? Una petita ratlladeta a la defensa lateral que ja l'he dissimulat amb rotulador negre permanent, i l'orgull que ha quedat per sota de la moto.... :enfadat :enfadat :enfadat

Apa doncs, ara si que ja he "estrenat" la moto!!! :enfaduu[/quote]

Caram, malgrat tot no ha passat massa res!

Bona informació la que dones de les defenses. Ja les has amortitzat!

El tema de l'orgull haviat es recupera!

De totes maneres, pots iniciar la marxa perfectament en 3a. El gas electrònic hi ajuda molt a això!

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 15, 2012 12:12 am

Trencaferro, això passa a tothom. Mentre sols sigui l'orgull... :lol:

PD: menys mal que portes indicador de marxa. :razz:

Una pregunta: l'has aixecat tu solet?????? :eyes
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 12:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 15, 2012 7:43 am

Carai....les dues tiger al terra a la mateixa setmana.
Mentre sigui en parat sempre com en els dos casos!
Ex ...moltes coses

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dv. juny 15, 2012 8:45 am

hola,l´important es que no et fagis mal,l´orgull no t´amoinis que tots em passat :eyes
Imatge

SALUT I KILOMETRES

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. juny 15, 2012 8:58 am

Tranquil, la segona vegada, ja no fa tan de mal l´orgull.

Als Alps la vaig aparcar a sobre la maleta dues vegades el mateix dia :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: , i la segona ja no em va fer tan de mal l´orgull :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PEPI600 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 8:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 15, 2012 9:17 am

Si et serveix de consol, el primer dia la vaig arrencar amb la pinça possada :mrgreen: vaig caure a la dreta a camara lenta, las defensas van fer el seu servei i com no porto defensas per l´orgull......... :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 15, 2012 9:21 am

en aquestes motos tan altas,el primer que has de fer quan paras es posar el caballet lateral,tanmateix per posar i treure el central tambe ha d'estar posat,aixi si et venç el pes,la pots tirar cap a tu sense problemes,hi ha molta gent que per pujar i baixar de la moto ho fa com si portes un cavall i las motos no tenen quatre potes...................si quan t'entreguen la moto aquesta xorrada te la diguesin no hi haurian tantas manetes ratllades.
p.d. Trencaferro aixo son partes de guerra ;) ;)
Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dv. juny 15, 2012 9:23 am

[quote user="Trencaferro" post="203737"]Avui pel mati, i després de quasibé quinze dies sense agafar la moto, he decidit d'anar-hi a donar una volta.

Apa doncs, ara si que ja he "estrenat" la moto!!! :enfaduu[/quote]

Benvingut al club de les explorer que han besat el terra :D

Ahir ho comentavem amb el del taller, les defenses originals permeten que el carenat no arribi a tocar a tera en cas de caiguda lateral? Li vaig ensenyar les sw-motech que protegeixen el diposit, i em va dir que no coneixia la marca, i despres va sortir el tema de si les originals permetien que el diposit toques a terra en una caiguda.

Per cert,... una cosa bona que te triumph es que ven el "despiece" complet, es a dir si parteixes un paramans pots comprar nomes el plastic del paramans afectat, ni tornilleria ni res,... es genial que no t'hagis de menjar la parella sencera :D

Si us serveix d'informació,
- el parmans esquerra (nomes plastic) 45€
- Embellidor diposit esquerra, 65€ (15€ del plastic negre i 50 del logo de triumph :shock: )
- Maneta d'embrague original, 90€ ........................ :enfaduu
- Maneta embrague generica bomba Nissin, 40€
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 1:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. juny 15, 2012 12:38 pm

Consolat, amb el temps tot cau... :lol:

Imatge

Imatge

La moto només cau a qui la fa servir. Guardada a casa, tota sola, és molt difícil que caigui. Aquestes senyals son senyals de "guerra", senyals d'algú que utilitza la moto. Llueix-les amb orgull, home!

El pitjor és quan això et pasa al mig d'una trobada amb decenes d'"experts" mototuristes mirant-te....a mí em va pasar al col de Banyuls fa un parell d'anys... i què? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 15, 2012 12:44 pm

[quote user="Pasqual" post="203758"]

El pitjor és quan això et pasa al mig d'una trobada amb decenes d'"experts" mototuristes mirant-te....a mí em va pasar al col de Banyuls fa un parell d'anys... i què? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Res.................. que tots ho recordem :mrgreen: :mrgreen:

Fora conyes, haig de reconeixer que ho vas fer amb molt estil ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 15, 2012 1:02 pm

[quote user="STELVIO 00" post="203759"]

El pitjor és quan això et pasa al mig d'una trobada amb decenes d'"experts" mototuristes mirant-te....[/quote]

Quan feia poc que tenies l' ADV, també en una sortida mensual cap Canyamars/Argentona et va caure la teva quan feies una cruïlla conflictiva. I amb més en carretera brutalment peraltada. :tremolant

Menys mal que l'Alucina i jo no estem gaire fluixos. :D

PD: Uffff.... Com pesa l'ADV!!! :???:
PD2: Molt bones defenses et vas posar. :lol:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 15, 2012 1:02 pm

[quote user="Pasqual" post="203758"]Consolat, amb el temps tot cau... :lol:

Imatge

[/quote]

Cullo*s quin exemple, va parir aquesta, segur que té una GS !!!!!!!! :eyes
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 16, 2012 8:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 15, 2012 1:15 pm

[quote user="Randy-650" post="203760"][quote user="STELVIO 00" post="203759"]

El pitjor és quan això et pasa al mig d'una trobada amb decenes d'"experts" mototuristes mirant-te....[/quote]

Quan feia poc que tenies l' ADV, també en una sortida mensual cap Canyamars/Argentona et va caure la teva quan feies una cruïlla conflictiva. I amb més en carretera brutalment peraltada. :tremolant

Menys mal que l'Alucina i jo no estem gaire fluixos. :D

PD: Uffff.... Com pesa l'ADV!!! :???:
PD2: Molt bones defenses et vas posar. :lol:[/quote]

Jo encara diria més, era contra-peraltada i em va ser impossible de subjectar :enfadat , també vaig caure a camara lenta :mrgreen: :mrgreen: ara ric, pero en aquell moment :tremolant
ImatgeImatgeImatge

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dv. juny 15, 2012 7:03 pm

Doncs responent algunes cosetes que m'heu anat dient, en primer lloc, moltes gràcies a tots pels vostres ànims, sempre és més fàcil de superar.

I no Randy, tot i que ja sé que estic molt fort i soc molt valent, :mrgreen: un noi que passava per allà em va oferir la seva ajuda, i per no negar-li i quedar malament la vaig acceptar... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kepeps, tens tota la raó en els teus consells, la veritat és que lo què expliques ho faig sempre, però en aquest cas, no volia aparcar encara, i de sobte em vaig trovar ja caient, i com que queia a la dreta, ni cavallet ni òsties, fins al arrivar a la vorera...

Boolean, si, la moto es va quedar apoiada a la defensa, si no les haues portat potser hagués ratllat el motor o xafat el dipòsit com t'ha passat a tu, entre la defensa i el paramans que ni es va ratllar vaig evitar mals majors.
L'única cosa, que el paramants de plàstic va cedir una mica i al flexionar el plàstic va esborrar una mica el pal de la R de l'adhesiu lateral on posa explorer.
Per les defenses SWMOTECH, no ho sé, ja enviaràs fotos quan les tinguis posades a veure què tal queden ;)

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dv. juny 15, 2012 7:10 pm

[quote user="Pasqual" post="203758"]Consolat, amb el temps tot cau... :lol:

Imatge

:[/quote]

Culló Pasqual!!! vols dir qu ha estat mai amunt això??? :tremolant :tremolant

Pensa que hi ha coses que van al revés, els "perolos" de la nova GS aigua, en comptes de caure, crec que aquest cop van mes amunt!!!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 7:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dv. juny 15, 2012 10:27 pm

[quote user="Trencaferro" post="203816"]
Per les defenses SWMOTECH, no ho sé, ja enviaràs fotos quan les tinguis posades a veure què tal queden ;)[/quote]

QUeden de vici,.... :mrgreen:

Enllaç

Imatge

No protegeixen el motor pero no se,... dona la sensacio que protegeixen millor el diposit que no pas les de serie.
POtser lo idal seria portar-les totes dues, pero seria una pasta :D
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”