1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: 1-2-....-34-35 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Fjodor » dj. abr. 12, 2012 4:53 pm

A KTM els ORANGE DAYS son el 4 i 5 de maig, crec, pero he de mirar a Girona quin dia són i com estan estructurats...

Entreu aquí
http://www.ktm.com/es/news-events/event ... 954452354c

ENtreu a Concessionaris i despres a Book a test ride.

Salut
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 12, 2012 4:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. abr. 12, 2012 5:01 pm

Be, acabo de veure que a Girona només hi ha 3 models disponibles per provar...
La 125 Duke, la 690 Duke i la 990 Supermoto.
SI a algú li interessa, ja ho sap.

A mi personalment... no gaire. Bé, potser la Supermoto, per la descàrrega d'adrenalina... :razz:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 12, 2012 10:42 pm

[quote user="Fjodor" post="197420"]Be, acabo de veure que a Girona només hi ha 3 models disponibles per provar...

A mi personalment... no gaire. Bé, potser la Supermoto, per la descàrrega d'adrenalina... :razz:[/quote]

Gràcies Xavi, crec que ja fa anys que vaig provar una 990 i certament era un tró! Quan vaig agafar la moto que tenia, Honda CBF 600 SA, semblava una vespino!

Doncs, jo també passaré!

Salut

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Honda Crosstourer Sequencial

Entrada Autor: Eva » dv. abr. 20, 2012 8:33 pm

私は喜んでいた。それは、このマシンで半時間のために自分を楽しむことが喜びだった。

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 8:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Re: 1-2-....-35-36 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dv. abr. 20, 2012 8:50 pm

Havent ja provat la Crosstourer amb canvi normal, només parlaré d´aquesta moto sobre el tema del canvi seqüencial.
Tenia l´impressió que seria una moto avorrida i digne de la tercera edat i.... m´he equivocat.
Les motos s´han de provar, de vegades et sorprenen positivament o.... negativament.

La Crosstourer seqüencial no porta canvi de marxa, com molts cotxes porta dues petites palanques en el puny de l´esquerra i si vols pots canviar manualment o pots predisposar a la moto perquè et vagi totalment automàtica.

Com amb la Integra .... he pensat.... més val automàtic i llestos, però en pocs segons t´acostumes a tenir unes miques més de butons i ja està.... desseguida dius.... a veure com entra a corba i surt de corba en plan automàtic o manual...
No hi ha dubte que el motor és molt potent, molt més que la gs meva. Però com que a mi no m´agrada correr, m´he dedicat a jugar amb les marxes i..... francament-si hagués de triar entre les dues , SENS DUBTE EM QUEDARIA AMB LA SEQÜENCIAL.

He forçat l´entrada de les marxes i mai, mai m´ha fet cap lleig, al contrari cada vegada et demana més precissió i quant mes l´entens més disfrutes i se li pot treure molt partit.

De vegades es nota una mica quant canvia de marxes, però és molt dolça.

Jo crec que el futur de les motos és el canvi sequencial i ho crec perque , com en els cotxes em un principi deia.... ufff aixó es de yayos, però ara no voldría cap cotxe sense canvi automatic/ sequencial. Quant vols anar alegre disfrutes i molt i quant vols anar més tranquil.... perfecte.

I no tinguer que embragar.... que vol que t´hi digui..... m´agrada .
A mi l´embrague, malgrat m´el he adaptat molt al meu recorregut de mà..... em cansa...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Resumint i a l´espera dels accesoris, la moto és una passada.
Personalment crec uqe li sobra motor :mrgreen: :mrgreen: .... bueno.... une mica de motor......
De vegades he tingut l´impressió que amb un bon cop de gas la moto s´aixecaria del davant.
Ah i tranquil.lament puja a velocitats TOTALMENT IL.LEGALS.

Un detall molt bó.... els retrovisors !!!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 8:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. maig 03, 2012 11:50 am

[quote user="CMB" post="197454"][quote user="Fjodor" post="197420"]Be, acabo de veure que a Girona només hi ha 3 models disponibles per provar...

A mi personalment... no gaire. Bé, potser la Supermoto, per la descàrrega d'adrenalina... :razz:[/quote]

Gràcies Xavi, crec que ja fa anys que vaig provar una 990 i certament era un tró! Quan vaig agafar la moto que tenia, Honda CBF 600 SA, semblava una vespino!

Doncs, jo també passaré!

Salut[/quote]

Jo aniré demà divendres a Tarragona a provar la 690 Duke.
sergibuda

they called me an accident

Eva
Presentats

Re: 1-2-....-35-36 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dj. juny 14, 2012 10:25 pm

Benvolguts,

Os vull comunicar que dono per acabat aquest fil.

Ha sigut molt i molt divertit fer diferents proves de motos i no descarto provar alguna moto més, però ja no penso opinar sobre les motos que provo.

Totes son bones i siguen les vostres , de ben segur son les millors, per lo tant... aquí ho deixo.

Moltes gracies per la paciència de llegir-me .
Durant un parell d'anys ha sigut d'Allò més entretingut i francament amb tots els vostres apunts i suggerències he apres un munt.

Os dono les gracies a TOTS per igual.

Un petó.

Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 10:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Dodo » dj. juny 14, 2012 11:38 pm

Ui, uiuiu!!!!!!! :tremolant
Que em penso que ja ens em decidit!!!!! :ban
Si penso la moto que és, molt ben triada. ;) ;)
Ara tocarà gaudir-la i disfrutar-la.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. juny 15, 2012 10:28 am

Estimada Eva,

Vas iniciar aquest fil com a Mareta i t'has convertit en Eva. En aquests quasi be dos anys has provat mes motos de les que qualsevol de nosaltres haurem provat en tota la nostra vida. A hores d'ara encara em pregunto si ets o no la "dona biònica", aquella a la qual mai se li acabaven les energies i que tenia la empenta d'un coet. També em pregunto si de petita vas caure a la marmita del Druida Panoramix.
De la mateixa manera que a mi no m'agrada mai agafar les motos dels demès, tampoc em faria gràcia deixar la meva, qüestions de manies, suposo, però en el cas teu, deixar-te la meva moto ha estat un autentic regal perquè tan sols tu, amb la teva -curta en el temps però llarga en el volum- experiència, saps expressar millor que qualsevol altre, les coses positives i les negatives de cada moto, entre elles la meva.
Ja se que hi ha un munt de provadors excepcionals que fan la mateixa tasca de forma professional però, que vols que et digui...... Mentre uns diuen que estan comprats, altres diuen que tenen simpatia per cap alguna marca. Jo penso que el periodista que està provant la moto que em vull comprar potser es un "freaky" de l'enduro i per això opinarà que la CrossTourer (per exemple) es una moto incompleta mentre que d'altres periodistes potser seran "freakies" dels circuits "RRRRRRRR" i també opinaran que la CrossTourer es incompleta. Resultat: Que la CrossTourer es incompleta.
Tu tens simpaties per una marca i jo ho se. Jo tinc antipatia per altres marques i tu ho saps. El que es ben segur es que a tu ningú et dona diners a canvi de deformar la teva opinió. I segur que al 99% dels periodistes tampoc.
Molts de nosaltres coincidim en tu alhora de valorar certs aspectes de la moto. Li dono mes importància a la correcta posició de la maneta d'embragatge o a la capacitat sota el seient que a saber que "En curvas amplias, a partir de los 190 kilómetros por hora se empieza a percibir una pérdida de tacto en el tren delantero, seguramente a causa de un hidráulico que debería regularse un par de "cliks" mas allá de los valores prefijados por el fabricante" Potser estic errat però, a hores d'ara, ningú em farà canviar d'opinió.
Un altre aspecte important es que jo llegeixo la teva prova i posteriorment tinc la oportunitat de comentar personalment aquells detalls que em semblen interessants. En el cas d'una revista, la meva relació amb el periodística es limita a comprar-li una informació, una opinió i un resultat a una persona que no conec de res.
I el mes important, que apart de passar-t'ho molt be, has fet una molt bona tasca de redacció, has dedicat un bon grapat d'hores a fotografiar, escriure i publicar les teves impressions per compartir-les, tan sols per simpatia, amb tots nosaltres. I això es digne d'agraïment.
En definitiva, que jo tinc bastant clar quina moto serà la propera i, en part, es gràcies a les teves conclusions respecte aquell model.

Moltes gràcies per la feina, a l'igual que moltes altres aportacions de molts d'altres membres, li has donat un plus de prestigi a aquest club. Tan sols confio que algú prengui el relleu per poder-nos apropar de la mateixa manera que tu ho has fet, a les novetats en el mercat que vagin apareixent en el futur.

Jordi "Prony" :ban :ban

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 15, 2012 1:12 pm

[quote user="Prony" post="203753"]Estimada Eva,

Vas iniciar aquest fil com a Mareta i t'has convertit en Eva. En aquests quasi be dos anys has provat mes motos de les que qualsevol de nosaltres haurem provat en tota la nostra vida. A hores d'ara encara em pregunto si ets o no la "dona biònica", aquella a la qual mai se li acabaven les energies i que tenia la empenta d'un coet. També em pregunto si de petita vas caure a la marmita del Druida Panoramix.
De la mateixa manera que a mi no m'agrada mai agafar les motos dels demès, tampoc em faria gràcia deixar la meva, qüestions de manies, suposo, però en el cas teu, deixar-te la meva moto ha estat un autentic regal perquè tan sols tu, amb la teva -curta en el temps però llarga en el volum- experiència, saps expressar millor que qualsevol altre, les coses positives i les negatives de cada moto, entre elles la meva.
Ja se que hi ha un munt de provadors excepcionals que fan la mateixa tasca de forma professional però, que vols que et digui...... Mentre uns diuen que estan comprats, altres diuen que tenen simpatia per cap alguna marca. Jo penso que el periodista que està provant la moto que em vull comprar potser es un "freaky" de l'enduro i per això opinarà que la CrossTourer (per exemple) es una moto incompleta mentre que d'altres periodistes potser seran "freakies" dels circuits "RRRRRRRR" i també opinaran que la CrossTourer es incompleta. Resultat: Que la CrossTourer es incompleta.
Tu tens simpaties per una marca i jo ho se. Jo tinc antipatia per altres marques i tu ho saps. El que es ben segur es que a tu ningú et dona diners a canvi de deformar la teva opinió. I segur que al 99% dels periodistes tampoc.
Molts de nosaltres coincidim en tu alhora de valorar certs aspectes de la moto. Li dono mes importància a la correcta posició de la maneta d'embragatge o a la capacitat sota el seient que a saber que "En curvas amplias, a partir de los 190 kilómetros por hora se empieza a percibir una pérdida de tacto en el tren delantero, seguramente a causa de un hidráulico que debería regularse un par de "cliks" mas allá de los valores prefijados por el fabricante" Potser estic errat però, a hores d'ara, ningú em farà canviar d'opinió.
Un altre aspecte important es que jo llegeixo la teva prova i posteriorment tinc la oportunitat de comentar personalment aquells detalls que em semblen interessants. En el cas d'una revista, la meva relació amb el periodística es limita a comprar-li una informació, una opinió i un resultat a una persona que no conec de res.
I el mes important, que apart de passar-t'ho molt be, has fet una molt bona tasca de redacció, has dedicat un bon grapat d'hores a fotografiar, escriure i publicar les teves impressions per compartir-les, tan sols per simpatia, amb tots nosaltres. I això es digne d'agraïment.
En definitiva, que jo tinc bastant clar quina moto serà la propera i, en part, es gràcies a les teves conclusions respecte aquell model.

Moltes gràcies per la feina, a l'igual que moltes altres aportacions de molts d'altres membres, li has donat un plus de prestigi a aquest club. Tan sols confio que algú prengui el relleu per poder-nos apropar de la mateixa manera que tu ho has fet, a les novetats en el mercat que vagin apareixent en el futur.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

com diuen els andalusos: que bien habla el jodío :martell
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 1:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dv. juny 15, 2012 3:01 pm

Ostia Eva, no em digiis que la K 1600 ja es aqui?

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. juny 15, 2012 3:31 pm

[quote user="VMan" post="203778"]Ostia Eva, no em digiis que la K 1600 ja es aqui?[/quote]

t'han descobert? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 15, 2012 4:05 pm

[quote user="CMB" post="203779"][quote user="VMan" post="203778"]Ostia Eva, no em digiis que la K 1600 ja es aqui?[/quote]

t'han descobert? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per pendre aquesta decisió no calia tanta prova :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. juny 15, 2012 6:18 pm

[quote user="Prony" post="203753"]Estimada Eva,

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

:bow :bow :bow :bow :bow :bow uns comentaris molt i molt acertats, moltes gràcies, Jordi :ksss

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dv. juny 15, 2012 9:10 pm

Eva enhorabona vaia "pepino"

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. juny 15, 2012 10:08 pm

Si finalment et quedes la GT com es diu per aqui,ja pots començar a preparar un raconet per anar cambiant neumatics bastant sovint.
He llegit que amb la potencia qu tè,se les menja en un plis-plas.
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. juny 15, 2012 11:09 pm

No foto=No moto :mrgreen: o aixi sera i punt
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 15, 2012 11:38 pm

[quote user="Oscar" post="203828"]No foto=No moto :mrgreen: o aixi sera i punt[/quote]

No cal que posi cap foto, que segurament s'haurà firat una Bandit. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » ds. juny 16, 2012 3:43 am

Doncs si finalment t'has quedat una GT, felicitats, enhorabona i a disfrutar-la i molt. Jo no la vaig voler mirar, perquè a dia d'avui, ni tocava, ni podia, però és potser la moto que més m'agrada en toooooots els aspectes!

Però hi ha una cosa que no entenc, i és de perquè has de tancar el fil??? Que no pots continuar provant nous models i exposar aqui la teva opinió que tant ens agrada de llegir?
Bé, suposo que serà per la novetat, però n'estic segur que d'aqui a poc ja et tornarà a picar el cuquet i ja sigui per curiositat, o bé perquè....que coi, perquè t'agrada provar motos i segur que hi tornaràs. :D

Per lo què t'agrairïa que no tanquis el fil, simplement ajusta la porta una temporada però deixa una escletxa oberta! ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 31, 2013 10:11 pm

Ja sé que vaig dir que no volia provar més motos..... amb el que em costa adaptar-me a la meva....... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya ....., però m´han convençut i aniré novament de proves....

Així que hagi fet la prova.... novament penjaré les meves impressions....

Puc dir que es tracta una / es BMW.... en 15 díes penjaré les fotos i ............. :picant :picant :picant
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2013 10:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “General”