Hola
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dl. juny 18, 2012 12:32 am
- Ubicació: Vallès Oriental
Hola
hola...moters..
x mi air va ser una jordada k com e lleigit x aki molt han posat un 10,yo i posu un 10 i picu!!!
graçies x aceptarme tan b...crec k la persona k em va porta en JORDI sabia k me agradaria...
encare estik em estat d choc..feia 14 anys k no pujava en moto...ummmm tot fantastic...
espero repetir, encare k yo sempre d paket....espero torna a gaudir d una ruta tan fantastica..graçies a totohm...
es el meu primer post..a veura com va!!!!!!! novata total....jajaja.petons
x mi air va ser una jordada k com e lleigit x aki molt han posat un 10,yo i posu un 10 i picu!!!
graçies x aceptarme tan b...crec k la persona k em va porta en JORDI sabia k me agradaria...
encare estik em estat d choc..feia 14 anys k no pujava en moto...ummmm tot fantastic...
espero repetir, encare k yo sempre d paket....espero torna a gaudir d una ruta tan fantastica..graçies a totohm...
es el meu primer post..a veura com va!!!!!!! novata total....jajaja.petons
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Hola
14 anys sense pujar una moto....de pilot en Jordi....i dius que estàs en xoc????? :eyes :eyes
Jo en la teva situació, estaria des d'ahir a la tarda treient espuma per la boca!!! :b9 :b9 :b9
Benvingura al foro, espero que sempre el gaudèixis tant com ahir.
Ave Maria Purissima.
Jo en la teva situació, estaria des d'ahir a la tarda treient espuma per la boca!!! :b9 :b9 :b9
Ave Maria Purissima.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Benvinguda i celebro que tot t´agradés tant ;)
El Barça va estar 14 anys sense guanyar una lliga i després ja veus com els hi va :mrgreen:
PD: El que no entenc es el teu nick, Sor ??? Ets religiosa ???? :mrgreen: :mrgreen:
El Barça va estar 14 anys sense guanyar una lliga i després ja veus com els hi va :mrgreen:
PD: El que no entenc es el teu nick, Sor ??? Ets religiosa ???? :mrgreen: :mrgreen:
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
-
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="204030"]Benvinguda i celebro que tot t´agradés tant ;)
PD: El que no entenc es el teu nick, Sor ??? Ets religiosa ???? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
hola lo d sor!!! va començar em conya...k en JORDI portava una monja....jajaja.i d aki el nik aket..
pero ya va deixar clar air k abia penjat abits......
PD: El que no entenc es el teu nick, Sor ??? Ets religiosa ???? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
hola lo d sor!!! va començar em conya...k en JORDI portava una monja....jajaja.i d aki el nik aket..
pero ya va deixar clar air k abia penjat abits......
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
-
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="204029"]14 anys sense pujar una moto....de pilot en Jordi....i dius que estàs en xoc????? :eyes :eyes
Ave Maria Purissima.[/quote]
jajaja...molt bona akesta...graçies
Ave Maria Purissima.[/quote]
jajaja...molt bona akesta...graçies
-
- Presentats
[quote user="CMB" post="204042"]Benvinguda des de Girona.
Has fet una entrada triumfal al fòrum!
Crec que amb hàbit o sense, eres centre de moltes mirades! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salut[/quote]
graçies... añoraba aket ambient...pero no el havia oblidat!!!!!!!!!!!
Has fet una entrada triumfal al fòrum!
Crec que amb hàbit o sense, eres centre de moltes mirades! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salut[/quote]
graçies... añoraba aket ambient...pero no el havia oblidat!!!!!!!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvinguda a aquest espai. :D
Tens 15 anyets, oi? Ja et van deixar sortir els papes amb un xicot amb moto tot el dia? :eyes
P.D: Lo dels 15 anyets ho dic perquè escrius en lenguatge SMS. El col·le bé? Ho has aprovat tot?
Tens 15 anyets, oi? Ja et van deixar sortir els papes amb un xicot amb moto tot el dia? :eyes
P.D: Lo dels 15 anyets ho dic perquè escrius en lenguatge SMS. El col·le bé? Ho has aprovat tot?

-
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="204048"]Benvinguda a aquest espai. :D
[/quote]
no...en ting uns cuans +....pero cada escu escriu com vol o pot...jajajaja...
aixi k a la mama ni li vaig dir...akesta escritura es una costum com as dit d sms...k i farem!!!! peto
ahhhhh i sempre u aprobu tot..i tot
aixi k a la mama ni li vaig dir...akesta escritura es una costum com as dit d sms...k i farem!!!! peto
ahhhhh i sempre u aprobu tot..i tot
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="SorCarme" post="204051"]
ahhhhh i sempre u aprobu tot..i tot[/quote]
En català segur que vas treure un excel·lent. :|
En català segur que vas treure un excel·lent. :|

-
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="204056"][quote user="SorCarme" post="204051"]
En català segur que vas treure un excel·lent. :|[/quote]
ostres anaba em monjas i castella...u sentu u faig fatal i u ser...demano perdo
es una signatura penden...em falten horas....
En català segur que vas treure un excel·lent. :|[/quote]
ostres anaba em monjas i castella...u sentu u faig fatal i u ser...demano perdo
es una signatura penden...em falten horas....
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Benvinguda SorCarme a la nostra humil congregació.
Malauradament ahir no vaig poder participar a la seva celebració de "nuvícia"de MTC.
Espero i desitjo que el nostre benvolgut germà Vendetta es portés com cal, si no fos el cas, faci-m'ho saber i li posarem alguna penitència.
Amen.
Malauradament ahir no vaig poder participar a la seva celebració de "nuvícia"de MTC.
Espero i desitjo que el nostre benvolgut germà Vendetta es portés com cal, si no fos el cas, faci-m'ho saber i li posarem alguna penitència.
Amen.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvinguda desde Manresa i que gaudeixis molt de Mototurisme . :cerv :cerv :cerv :cerv
p.d. portavas una jaqueta GUAPISSSIISSSIIIMMMAAA .
per com escrius el Catala no t'has de preocupar,TOTS EN FEM DE FALTAS i lo important es fer-lo servir,ara l'idioma SMS,em sembla que aqui no es gaire benvingut ja vas veure durant la ruta som uns relaxats :mrgreen: :mrgreen:
p.d. portavas una jaqueta GUAPISSSIISSSIIIMMMAAA .
per com escrius el Catala no t'has de preocupar,TOTS EN FEM DE FALTAS i lo important es fer-lo servir,ara l'idioma SMS,em sembla que aqui no es gaire benvingut ja vas veure durant la ruta som uns relaxats :mrgreen: :mrgreen:
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida