Hola
Moderador: Airald
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Re: Hola
Benvinguda d'un vei d'una mica mes amunt...
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dl. juny 18, 2012 12:32 am
- Ubicació: Vallès Oriental
[quote user="Xavier" post="204067"]Benvinguda SorCarme a la nostra humil congregació.
Malauradament ahir no vaig poder participar a la seva celebració de "nuvícia"de MTC.
Espero i desitjo que el nostre benvolgut germà Vendetta es portés com cal, si no fos el cas, faci-m'ho saber i li posarem alguna penitència.
Amen.[/quote]
graçies...i si en VENDETTA e va portar com cal....
Malauradament ahir no vaig poder participar a la seva celebració de "nuvícia"de MTC.
Espero i desitjo que el nostre benvolgut germà Vendetta es portés com cal, si no fos el cas, faci-m'ho saber i li posarem alguna penitència.
Amen.[/quote]
graçies...i si en VENDETTA e va portar com cal....
-
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dl. juny 18, 2012 12:32 am
- Ubicació: Vallès Oriental
[quote user="Kpeps" post="204081"]benvinguda desde Manresa i que gaudeixis molt de Mototurisme . :cerv :cerv :cerv :cerv
p.d. portavas una jaqueta GUAPISSSIISSSIIIMMMAAA .
per com escrius el Catala no t'has de preocupar,TOTS EN FEM DE FALTAS i lo important es fer-lo servir,ara l'idioma SMS,em sembla que aqui no es gaire benvingut ja vas veure durant la ruta som uns relaxats :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
GRAÇIES...la jaqueta es del vells temps d motera...la guardaba em molt d carinyo...i els sms u procurare millora..gracies per els consells...
p.d. portavas una jaqueta GUAPISSSIISSSIIIMMMAAA .
per com escrius el Catala no t'has de preocupar,TOTS EN FEM DE FALTAS i lo important es fer-lo servir,ara l'idioma SMS,em sembla que aqui no es gaire benvingut ja vas veure durant la ruta som uns relaxats :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
GRAÇIES...la jaqueta es del vells temps d motera...la guardaba em molt d carinyo...i els sms u procurare millora..gracies per els consells...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Benvinguda a Mototurisme Catalunya des de Reus
Espero que t´ho passis bé en aquest espai, tant en les sortides, con a través del fórum.
No et preocupis per les faltes, tothom escribim com podem. Intentar escriure en català, havent rebut l´ensenyament en Castellà ja té el seu mèrit.
Amb tot, no cal utilitzar el forum com si fos un SMS, aqui no hi ha límit de caracters, amb el que escriure les paraules senceres, facilitàra la comprensió del teu missatge a tothom
Gràcies i benvinguda
Espero que t´ho passis bé en aquest espai, tant en les sortides, con a través del fórum.
No et preocupis per les faltes, tothom escribim com podem. Intentar escriure en català, havent rebut l´ensenyament en Castellà ja té el seu mèrit.
Amb tot, no cal utilitzar el forum com si fos un SMS, aqui no hi ha límit de caracters, amb el que escriure les paraules senceres, facilitàra la comprensió del teu missatge a tothom
Gràcies i benvinguda
Ex ...moltes coses