aquest passat cap de setmana em anat a la Vall d'Aran (Vielha), amb la intenció de fer moltissims ports de muntanya francesos i moltissims kilòmetres,algúns dels mítics 6 Colls del Tour , en total han estat prop de 1200 kms.
Varem arribar a Vielha el divendres per la nit per poder llevar-nos ben d'hora el dissabte i fer la seguent ruta:
Sortida de Vielha cap a França ,comnecem pel Coll del Portillon,Coll Aspin,Coll Tourmalet,Coll Couraduque,Coll Aubisque,Coll Pourtalet i entrada a provincia d'Osca per Formigal, parada per menjar i reposar a Sallent de Gállego, continuem camí cap a Biescas, Broto, Nerín (pasem per la cara sud del Parque nacional de Ordesa y Monte Perdido, espectaculars paisatges) i de tornada cap a Vielha, pasem per Ainsa i Castejón de Sos, en total varem fer quasi casi 500 kms i 12 hores en moto(incloses parades per fotos, menjar, etc)...ja tinc ganes de repetir-ho ;) , arribem al hotel a les 10 de la nit, cansadíssims pero molt satisfets, i amb moltes fotos que m'agradaria compartir amb vosaltres.
Ruta desde Mataró a Vielha, divendres per la tarda 310 kms.

Ruta dels Colls ,500 kms.

Sortida desde Vielha

El Tourmalet

Coll de Aubisque

Entrada en Osca per Formigal i el Coll del Pourtalet, menjar una mica a Sallent de Gállego i continuar ruta fins Ordesa.

El Diumenge de tornada a casa per el Port de la Bonaigua, el Port del Cantó y la Collada de Toses 340 kms, aqui varem coincidir amb la gent de Mototurisme, nosaltres baixavem de Ribes de Freser i els Mototuriste pujaven... :D :D :D

Espero que us agradin les fotos,
salutacions a tots