Dubtes per els ALps
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Escapada Als Alps. Programa
100 %
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1168
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
[quote user="Steelman" post="200803"]
.......Pero a la Natalia li agrada més anar d hotel.
......Ah, i crec que començar per els Alps Francesos es el millor.
Els Alps son inmensos i diferents entre si. I els Francesos són una bona porta d´entrada........[/quote]
Veig que estem d'acord amb algunes qüestions o més ben dit estàn d'acord. ;)
Com bé dius si primer comencem per lo més facil o menys espectacular de ben segur que l'any vinent repetim Alps i gaudirem encara més!!
[quote user="CMB" post="200767"]
Hola
Nosaltres hi vam sortir a partir del 19 de juliol sense cap nit reservada i no vam tenir cap mena de problema[/quote]
Em penso que m'heu convençut respecta la reserba dels hotels, ara falta la feina de fer la ruta!
Bé tinc un mes per fer-ho.
Gracies per respondre tant aviat a tots plegats :cerv , per no allargar el fil i no liar-me més :martell em sento per respost.
Salud
Els Alps son inmensos i diferents entre si. I els Francesos són una bona porta d´entrada........[/quote]
Com bé dius si primer comencem per lo més facil o menys espectacular de ben segur que l'any vinent repetim Alps i gaudirem encara més!!
Hola
Nosaltres hi vam sortir a partir del 19 de juliol sense cap nit reservada i no vam tenir cap mena de problema[/quote]
Em penso que m'heu convençut respecta la reserba dels hotels, ara falta la feina de fer la ruta!
Gracies per respondre tant aviat a tots plegats :cerv , per no allargar el fil i no liar-me més :martell em sento per respost.
Salud
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Dubtes per els ALps
Bones.
HE separat aquest post del dels ALps
Per que ni que el destí eren el mateix, són dos temes diferents ;)
Aixi que...podem liar-te més el post ;)
PD: NO he dit que els ALPS francesos siguin menys espectaculars....són preciosos: Pero els Alps suissos, Austriacs,i alguns Italians.. són més ....GRANS. NO sé explica-rho.
HE separat aquest post del dels ALps
Per que ni que el destí eren el mateix, són dos temes diferents ;)
Aixi que...podem liar-te més el post ;)
PD: NO he dit que els ALPS francesos siguin menys espectaculars....són preciosos: Pero els Alps suissos, Austriacs,i alguns Italians.. són més ....GRANS. NO sé explica-rho.
Ex ...moltes coses
- Dodo
- Presentats
Re: Dubtes Per Els ALps
Perdona Steelman per no obrir un altre post. :oops:
Però no el volia allargar,
[quote user="Steelman" post="200820"]Bones.
PD: NO he dit que els ALPS francesos siguin menys espectaculars....són preciosos: Pero els Alps suissos, Austriacs,i alguns Italians.. són més ....GRANS. NO sé explica-rho.[/quote]
E estat treballant a Suissa durant nou mesos aproximadament i e fet uns quants colls amb cotxe i la veritat és espectacular.
El que vull és que la meva parella els disfruti tant com el que porta la moto i res millor que començar pels menys espectaculars i així l'any vinent repetir amb un altre destí dels Alps.!!!!!!!
Però no el volia allargar,
[quote user="Steelman" post="200820"]Bones.
PD: NO he dit que els ALPS francesos siguin menys espectaculars....són preciosos: Pero els Alps suissos, Austriacs,i alguns Italians.. són més ....GRANS. NO sé explica-rho.[/quote]
E estat treballant a Suissa durant nou mesos aproximadament i e fet uns quants colls amb cotxe i la veritat és espectacular.
El que vull és que la meva parella els disfruti tant com el que porta la moto i res millor que començar pels menys espectaculars i així l'any vinent repetir amb un altre destí dels Alps.!!!!!!!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Dodo" post="200819"][quote user="Steelman" post="200803"]
Hola
Salud[/quote]
Com que tenim post nou... :lol:
Ara veig que m'he equivocat, volia dir el 29 de Juliol fins al 9 d'Agost, és a dir el pic i només vam haver de buscar un 2n hotel a la ciutat de Brigs a Suissa.
Hola
Salud[/quote]
Com que tenim post nou... :lol:
Ara veig que m'he equivocat, volia dir el 29 de Juliol fins al 9 d'Agost, és a dir el pic i només vam haver de buscar un 2n hotel a la ciutat de Brigs a Suissa.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Aquest de l'Steelman, és ben bè com una dona de neteja. :twisted:
Quan ha passat ella, no trobes, res. Tot està endreçadet, i apa! a buscar-ho.
Que si, que tens raò, tots els posts endreçats i ordenats, ben fet.
Quan ha passat ella, no trobes, res. Tot està endreçadet, i apa! a buscar-ho.
Que si, que tens raò, tots els posts endreçats i ordenats, ben fet.
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Ostres Enric, prenc nota del teu equipament de campanya, a mi també m'agraden cada vegada menys els hotels... cada cop em costa més de poder pagar-los !!!!
Aprofito per fer un sugeriment: es podria obrir un fil on cadascú hi digués la seva de l'equip que porta a la moto quant va de viatge (la veritat és que no he mirat si això ja s'ha comentat anteriorment). Es podria estructurar en equipaments per viatges curts o llargs, camping o hotel...
Apali, salut per tothom !!!
Aprofito per fer un sugeriment: es podria obrir un fil on cadascú hi digués la seva de l'equip que porta a la moto quant va de viatge (la veritat és que no he mirat si això ja s'ha comentat anteriorment). Es podria estructurar en equipaments per viatges curts o llargs, camping o hotel...
Apali, salut per tothom !!!
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Ximetric" post="200869"]Ostres Enric, prenc nota del teu equipament de campanya, a mi també m'agraden cada vegada menys els hotels... cada cop em costa més de poder pagar-los !!!!
Apali, salut per tothom !!![/quote]vinga và! ja tardes en obrir un fil...
Apali, salut per tothom !!![/quote]vinga và! ja tardes en obrir un fil...
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
T'he pres la paraula, tenim el fil a: www.mototurisme.cat/viewtopic.php?f=1&p=200896#p200896
Salut !
Salut !
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
- Dodo
- Presentats
Ullllllllllllllllllllllllllllllll.....................................!!!
La gent que viatgi als Alps francesos aquest estiu, hi ha ports que els tenquen al transit motoritzat. :enfadat
poso dates del que e trobat.
Retrouvez ci-dessous toutes les dates des fermetures de cols à la circulation motorisée, sur la Route des Grandes Alpes et ses variantes, pour vous offrir le plaisir de parcourir l’itinéraire autrement : la Route est à vous !
- col des Aravis : 24 juin
- col de l’Iseran : 8 juillet
- col de la Croix de Fer : 10 juillet
- col du Glandon : 4 août
- col de la Madeleine : 23 août
- Cormet de Roselend : 2 septembre
Consultez régulièrement le site pour connaître les prochains cols qui seront concernés par cet événement !
O sigui que si hi haneu ja esteu avisats ;)
La gent que viatgi als Alps francesos aquest estiu, hi ha ports que els tenquen al transit motoritzat. :enfadat
Retrouvez ci-dessous toutes les dates des fermetures de cols à la circulation motorisée, sur la Route des Grandes Alpes et ses variantes, pour vous offrir le plaisir de parcourir l’itinéraire autrement : la Route est à vous !
Consultez régulièrement le site pour connaître les prochains cols qui seront concernés par cet événement !
O sigui que si hi haneu ja esteu avisats ;)
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Jo de la manera que ho faig sempre es decideixo quina zona vull visitar i busco un camp base camping, hotel, tant es depent que t´agradi mes, pero que estigui ven situat.
Crec que a vegades el problema que tenim es que volem voltar massa en poc temps i acabas per deixarte una pila de llocs que serian realment macos de visitar, per aixo prefereixo fer-ho per parts.
Crec que a vegades el problema que tenim es que volem voltar massa en poc temps i acabas per deixarte una pila de llocs que serian realment macos de visitar, per aixo prefereixo fer-ho per parts.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Dodo" post="204088"]Ullllllllllllllllllllllllllllllll.....................................!!!
O sigui que si hi haneu ja esteu avisats ;)[/quote]
Des de fa més de cent anys al mes de Juliol a França hi ha el Tour i quan coincideix tancan els ports.
Després hi ha el Tour femení i diversas cursas locals
O sigui que si hi haneu ja esteu avisats ;)[/quote]
Des de fa més de cent anys al mes de Juliol a França hi ha el Tour i quan coincideix tancan els ports.
Després hi ha el Tour femení i diversas cursas locals
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 18, 2012 8:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
QUin susto primer al llegir aixo de que tancaven els ports...
despres he pensat en el Tour i l ´Stelvio ho ha confirmat
JO aquest estiu volia passar per algun d´aquests i ...m'has espantat! JAJAJA
despres he pensat en el Tour i l ´Stelvio ho ha confirmat
JO aquest estiu volia passar per algun d´aquests i ...m'has espantat! JAJAJA
Ex ...moltes coses
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Suposo que molts de vosaltres ja la coneixeu, per si de cas...
http://www.bison-fute.equipement.gouv.f ... Accueil.do
Aneu a: Accès aux cols, entreu el col que us interessa i voilàaaaa, mon cher ami, info actualitzada.
:cerv
http://www.bison-fute.equipement.gouv.f ... Accueil.do
Aneu a: Accès aux cols, entreu el col que us interessa i voilàaaaa, mon cher ami, info actualitzada.
:cerv
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Merci per la informació Eduard, però ens podies dir de on l'has tret? Es que jo també hi he da pasar uns dies. aquest Juliol.
;)
Merci per la informació Eduard, però ens podies dir de on l'has tret? Es que jo també hi he da pasar uns dies. aquest Juliol.
;)
Sort,
- Dodo
- Presentats
[quote user="Albert" post="204383"]Holaaa,
;)
[/quote]
Doncs justament de d'aquí, http://www.grande-traversee-alpes.com/r ... evenements
És una ruta pensada per ciclistes i diuen justament això, que només hi podran rodar les bicicletes. A França a diferencia d'aquí, cuiden moltisim el turisme ja sigui intern o extern, tenen un munt de rutes planificades ja sigui en moto, a peu, en bici...... :form
En part és la ruta que vull fer aquest estiu, potser no és massa complicada, però per ser la primera vegada que vaig als Alps penso que està bé.
;)
Doncs justament de d'aquí, http://www.grande-traversee-alpes.com/r ... evenements
És una ruta pensada per ciclistes i diuen justament això, que només hi podran rodar les bicicletes. A França a diferencia d'aquí, cuiden moltisim el turisme ja sigui intern o extern, tenen un munt de rutes planificades ja sigui en moto, a peu, en bici...... :form
En part és la ruta que vull fer aquest estiu, potser no és massa complicada, però per ser la primera vegada que vaig als Alps penso que està bé.
- Albert
- Presentats
[quote user="Dodo" post="204453"][quote user="Albert" post="204383"]Holaaa,
;)
[/quote]
En part és la ruta que vull fer aquest estiu, potser no és massa complicada, però per ser la primera vegada que vaig als Alps penso que està bé.[/quote]
Moltes gràcies Eduard, i que et vagi molt i molt be la teva ruta!!! Ja ens ho explicarem!!!
;) ;)
;)
En part és la ruta que vull fer aquest estiu, potser no és massa complicada, però per ser la primera vegada que vaig als Alps penso que està bé.[/quote]
Moltes gràcies Eduard, i que et vagi molt i molt be la teva ruta!!! Ja ens ho explicarem!!!
;) ;)
Sort,
- Albert
- Presentats
Holaaa,
[quote user="Dodo" post="204453"]
....A França a diferencia d'aquí, cuiden moltisim el turisme ja sigui intern o extern, tenen un munt de rutes planificades ja sigui en moto, a peu, en bici...... :form
[/quote]
Nomes has de veure com tenen clasificats els colls de muntanya:
- Col important et de liason.
- Col donnant accès aux stations.
- Col touristique.
Absolutament igual que aquí, oi que si?
:roll: :roll:
[quote user="Dodo" post="204453"]
....A França a diferencia d'aquí, cuiden moltisim el turisme ja sigui intern o extern, tenen un munt de rutes planificades ja sigui en moto, a peu, en bici...... :form
[/quote]
Nomes has de veure com tenen clasificats els colls de muntanya:
- Col important et de liason.
- Col donnant accès aux stations.
- Col touristique.
Absolutament igual que aquí, oi que si?
:roll: :roll:
Sort,
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm