+1, +2, ..., +n

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: +1, +2, ..., +n

Entrada Autor: CMB » dc. juny 20, 2012 2:53 pm

No sé vosaltres, però el meu facebook diu: M'agrada

Imatge
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2012 2:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 20, 2012 4:20 pm

[quote user="CMB" post="204443"]No sé vosaltres, però el meu facebook diu: M'agrada

Imatge[/quote]

Plika, plika , com ho has fet aixó?
ImatgeImatgeImatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. juny 20, 2012 5:08 pm

[quote user="STELVIO 00" post="204466"][quote user="CMB" post="204443"]No sé vosaltres, però el meu facebook diu: M'agrada

Imatge[/quote]

Plika, plika , com ho has fet aixó?[/quote]

El facebook té la opció de posar l'idioma en català de la seva interfície. Només cal anar a configuració del teu compte.

Ell ho detecta automàticament si el teu Sistema Operatiu està en català.

Per tenir el SO en català, tenim dues opcions:
1. Ubuntu i triar l'idioma català
2. Windows. Instal·lar el paquet oficial de Microsoft d'idioma en català i tradueix tot el SO. Funciona molt bé. Microsoft.cat

També hi trobaras més soft en Soft Català

Ja tens feina! ;)

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 20, 2012 5:14 pm

[quote user="CMB" post="204470"][quote user="STELVIO 00" post="204466"][quote user="CMB" post="204443"]No sé vosaltres, però el meu facebook diu: M'agrada

Imatge[/quote]

Plika, plika , com ho has fet aixó?[/quote]

El facebook té la opció de posar l'idioma en català de la seva interfície. Només cal anar a configuració del teu compte.

Ell ho detecta automàticament si el teu Sistema Operatiu està en català.

Per tenir el SO en català, tenim dues opcions:
1. Ubuntu i triar l'idioma català
2. Windows. Instal·lar el paquet oficial de Microsoft d'idioma en català i tradueix tot el SO. Funciona molt bé. Microsoft.cat

També hi trobaras més soft en Soft Català

Ja tens feina! ;)[/quote]

Moltes gracies Carles !!!!
ImatgeImatgeImatge

Despertaferro
Presentats
Entrades: 14
Membre des de: dc. juny 20, 2012 1:06 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Despertaferro » dc. juny 20, 2012 10:56 pm

Hola, ja hi passat per sala de les salutacions -per cert, una qüestió prèvia que hauria de establir-se de compliment obligatori a tot arreu (que jo tot un àcrata, tingui que dir aquestes coses...!), si més no per què hom no pot presentar-se amb un "+1", i quedar tan ample i cofoi.
Molt interessants les aportacions precedents. Be hi ha una que, sincerament tot i entenent-la, no vull entendre-la. Per que és cert què quan un mesetari "friqui" diu "amoto", tots entenem "moto", i quan un supossat membre de la ceba diu "estisores", tots deduïm que vol dir "tisores", però de ben segur que a molts el risori i el cigomatic se'en estiren. De manera que, home, si fem o diem quelcom, com a mínim hem de intentar fer-ho , o dir-ho be.
Qüestió a banda és utilitzar estratègies per remarcar, resaltar o recolçar el que pretenem dir, i també és un cas particular manipular el diminut i incòmode teclat d'un telèfon mòvil. Obvia comentar l'assumte de les presses, i també el de l'estalvi de temps. Prou s'estàn estalviant ja en tota mena de qüestions inqüestionables els mediocres que dirigeixen el país, i el mon, fins i tot.
Aquesta es tant sols una modesta opinió, que per ser-ho és, faltaria més, opinable. Però, es clar, es la meva.

Petons.
Despertaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2012 10:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. juny 20, 2012 11:59 pm

Holaaa,

La veritat es no m’importa gens des de on escriuen els usuaris del fòrum…. Però si espero poder-los entendre en las seves expressions.

Ens podem trobar aquell que no en sap mes i escriu com pot: moltes gràcies per intentar-ho, jo intentaré entendre el que vols dir-nos!

També ens trobem aquell que senzillament vol estalviar-se pulsacions al seu teclat: es de una droperia molt impresentable!!

Hi ha qui tenint en consideració a tots els receptors del missatge a publicar, intenta escriure-ho correctament amb totes les lletres i detalls, donant un bon exemple de com hauriem d’escriure tots per fer-nos entendre correctament: MOLTES GRACIES DE TOT COR PER FER-HO AIXÍ!!

:cry: :cry:
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. juny 21, 2012 12:05 am

Holaaa,

I per cert, les senyores Caterina Canyelles i Margalida Cunill, les felicito per el seu treball d’investigació i divulgació de una nova forma d’expressar-nos, però entenc que nomes serveix per a missatges de mòbils i potser per fins i tos per el Face Book, que si no tinc mal entès no es la nostra situació, oi?

:shock: :shock:
Sort,

Carxofa
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: Carxofa » dj. juny 21, 2012 12:21 pm

Doncs per mi el +1 és una forma breu, concisa i clara d'opinar sobre un comentari o un fil sense requerir més text.

Cada llenguatge té el seu lloc, és cert, però omplir els forums de respostes que diuen "M'ha agradat" "Molt ben dit" "Bona aportació" etc... no és pas millor que reduir-ho a una expressió senzilla i pràctica com és el +1.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. juny 21, 2012 12:26 pm

[quote user="Carxofa" post="204574"]Doncs per mi el +1 és una forma breu, concisa i clara d'opinar sobre un comentari o un fil sense requerir més text.

Cada llenguatge té el seu lloc, és cert, però omplir els forums de respostes que diuen "M'ha agradat" "Molt ben dit" "Bona aportació" etc... no és pas millor que reduir-ho a una expressió senzilla i pràctica com és el +1.[/quote]

+1

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. juny 21, 2012 1:51 pm

[quote user="Vendetta" post="204577"][quote user="Carxofa" post="204574"]Doncs per mi el +1 és una forma breu, concisa i clara d'opinar sobre un comentari o un fil sense requerir més text.

Cada llenguatge té el seu lloc, és cert, però omplir els forums de respostes que diuen "M'ha agradat" "Molt ben dit" "Bona aportació" etc... no és pas millor que reduir-ho a una expressió senzilla i pràctica com és el +1.[/quote]

+1[/quote]

- 1
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 21, 2012 1:59 pm

[quote user="Vendetta" post="204417"]
Esteu criticant la filosofia i comoditat del FACEBOOK, bè, però allà el +1 es diu, Me Gusta. :twisted:
[/quote]
A mi em surt.. M'AGRADA o I LIKE
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. juny 21, 2012 2:00 pm

Holaaa,

[quote user="STELVIO 00" post="204589"][quote user="Vendetta" post="204577"][quote user="Carxofa" post="204574"]Doncs per mi el +1 és una forma breu, concisa i clara d'opinar sobre un comentari o un fil sense requerir més text.

+1[/quote]

- 1[/quote]

M'agrada aixó que sembla que vols dir!!

:b9 :b9 :b9
Sort,

Respon

Torna a “Cerveseta”