URBANITES-2012. 8-juliol
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: URBANITES-2012. 8-juliol
Holaaaa,
La veritat es que m'hauria agradat acompanyar-vos, però precisament el dia 8 marxo cap a França a fer una volteta. Em sap greu però no us podrè acompanyar ni tan sols a la ruta!!!
:crys :crys :crys
Espero que us ho paseu tant be com pogueu!!!
;) ;)
La veritat es que m'hauria agradat acompanyar-vos, però precisament el dia 8 marxo cap a França a fer una volteta. Em sap greu però no us podrè acompanyar ni tan sols a la ruta!!!
:crys :crys :crys
Espero que us ho paseu tant be com pogueu!!!
;) ;)
Sort,
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Uep, doncs si alguna ànima caritativa té la ruta confirmada, si us plau que la posi a disposició. Ho dic perquè depenent de "com" vinguem nosaltres 2 si amb una o dues motos, segurament, al no haver-hi cruïllers ni escombra, ens farà falta la ruta per no fer esperar a ningú ni perdre'ns pel camí :oops:
No voldriem fer anar malament a ningú...
PD. per cert, també portem un Garmin ;)
PD. per cert, també portem un Garmin ;)
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2012 1:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="GRUM" post="204587"]Uep, doncs si alguna ànima caritativa té la ruta confirmada, si us plau que la posi a disposició. Ho dic perquè depenent de "com" vinguem nosaltres 2 si amb una o dues motos, segurament, al no haver-hi cruïllers ni escombra, ens farà falta la ruta per no fer esperar a ningú ni perdre'ns pel camí :oops:
PD. per cert, també portem un Garmin ;)[/quote]
Aleix.
Això de què no hi ha cruïllers ni escombra ja ho saps del cert o ho intueixes...
En cada edició prèvia hi ha hagut de tot, sensa "hermilles" però amb la "consigna" MTC i ha anat de meravella.
Aquests paios de Lleida són la polla i amb l'ajut de les "secres" tot plegat és pura fantasia.
Fins aviat.
PD. per cert, també portem un Garmin ;)[/quote]
Aleix.
Això de què no hi ha cruïllers ni escombra ja ho saps del cert o ho intueixes...
En cada edició prèvia hi ha hagut de tot, sensa "hermilles" però amb la "consigna" MTC i ha anat de meravella.
Aquests paios de Lleida són la polla i amb l'ajut de les "secres" tot plegat és pura fantasia.
Fins aviat.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
OK, gràcies Xavier, doncs tot ha vingut arrel d'un comentari anterior...
Dubte ressolt ;)
A veure amb quina infraestructura venim al final i com organitzem la intendència... :roll:
Dubte ressolt ;)
A veure amb quina infraestructura venim al final i com organitzem la intendència... :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="GRUM" post="204626"]OK, gràcies Xavier, doncs tot ha vingut arrel d'un comentari anterior...
Dubte ressolt ;)
A veure amb quina infraestructura venim al final i com organitzem la intendència... :roll:[/quote]
Llavors, callo perquè em deu haver passat per alt aquest comentari. De qualsevol manera veuràs que anirà bé.
Dubte ressolt ;)
A veure amb quina infraestructura venim al final i com organitzem la intendència... :roll:[/quote]
Llavors, callo perquè em deu haver passat per alt aquest comentari. De qualsevol manera veuràs que anirà bé.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Ja u he posat al començament del post,fins a 32 anirem al rest. Pinto Marsa si som mes ens deriven cap al rest.la granja tambe de Tarrega i amb mes espai que pertany al mateix grup restaurador i aixi anem mes tranquils i no ens cal fer equilibris amb l'aforament.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Seguint les indicacions respecte els errors al meu primer mapa de ruta, penjo aquest per tal que el repasseu i en doneu l'OK. Ja veieu que a les cruilles acostumo a posar-hi un punt per saber cap on girar.
Es correcte aquest mapa 2.0??
Merci.
Jordi "Prony"
Merci.
Jordi "Prony"
- Saneja
- Presentats
[quote user="Prony" post="204774"]Seguint les indicacions respecte els errors al meu primer mapa de ruta, penjo aquest per tal que el repasseu i en doneu l'OK. Ja veieu que a les cruilles acostumo a posar-hi un punt per saber cap on girar.
Merci.
Jordi "Prony"[/quote]
Si,es aquesta la ruta....comentat que com alicien hiha el tram sta Coloma-vallfogona que alguns companys del foro van posar al fil les deu millors carreteres de cat. com una d'elles i vam pensar que podia ser una bona ocasio per pasar-hi pels que no la cenexiam.De tota manera diumenge mirarem de fer una previa.
Merci.
Jordi "Prony"[/quote]
Si,es aquesta la ruta....comentat que com alicien hiha el tram sta Coloma-vallfogona que alguns companys del foro van posar al fil les deu millors carreteres de cat. com una d'elles i vam pensar que podia ser una bona ocasio per pasar-hi pels que no la cenexiam.De tota manera diumenge mirarem de fer una previa.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Perdoneu pero no se si anem tart, pero nosaltres tambe ens agraderia repetir aquet any, serem els dos cabirols, moltes gracies i fins el 8
-
- Presentats
- Entrades: 29
- Membre des de: dl. nov. 15, 2010 7:53 am
- Ubicació: Esparreguera
[quote user="Randy-650" post="204221"][quote user="La motos" post="204218"]Companys, com m'agradaria venir i llevar-me d'hora per ajudar i fer la meva 2ª Urbanites...., però fins a finals d'any tinc les dues rodes prohibides..... :crys :crys :crys
A la que pugui tornar a pujar...m'apunto a la sortida que toqui... :form :form
que tinc moltes ganes, d'acompanyar-vos i disfrutar la moto... :cerv
Moltes salutacions a tots i fins aviat...ja veure les fotos amb una embeja molt sana.... :lol: :lol: :lol:[/quote]
A cuidar-se doncs, desaparescuda! :kiss[/quote]
Moltes gracies !!! :lol:
Moltes salutacions a tots i fins aviat...ja veure les fotos amb una embeja molt sana.... :lol: :lol: :lol:[/quote]
A cuidar-se doncs, desaparescuda! :kiss[/quote]
Moltes gracies !!! :lol:
-
- Presentats
- Entrades: 29
- Membre des de: dl. nov. 15, 2010 7:53 am
- Ubicació: Esparreguera
[quote user="Saneja" post="204270"][quote user="La motos" post="204218"]Companys, com m'agradaria venir i llevar-me d'hora per ajudar i fer la meva 2ª Urbanites...., però fins a finals d'any tinc les dues rodes prohibides..... :crys :crys :crys
Et trobarem a faltar,t'anyorarem, ah i ens quedem sense la road leader.....fins aviat.[/quote]
Gracies Jaume !! per la propera ja hi pots contar..... :D
Et trobarem a faltar,t'anyorarem, ah i ens quedem sense la road leader.....fins aviat.[/quote]
Gracies Jaume !! per la propera ja hi pots contar..... :D
- IsraGS
- Presentats
- Entrades: 191
- Membre des de: dc. feb. 02, 2011 7:29 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt, Vallès Oriental
Jaume,
Nosaltres no podrem venir :crys
Un altre any serà !
Salut !!!
Un altre any serà !
Salut !!!
- Saneja
- Presentats
[quote user="Cabirol" post="204982"]Perdoneu pero no se si anem tart, pero nosaltres tambe ens agraderia repetir aquet any, serem els dos cabirols, moltes gracies i fins el 8[/quote]
D'acord avi.. ;) [quote user="IsraGS" post="205086"]Jaume,
Un altre any serà !
Salut !!![/quote]
Ens veiem la propera..fins aviat.
D'acord avi.. ;) [quote user="IsraGS" post="205086"]Jaume,
Un altre any serà !
Salut !!![/quote]
Ens veiem la propera..fins aviat.
- Cabirol
- Presentats
[quote user="Saneja" post="205229"][quote user="Cabirol" post="204982"]Perdoneu pero no se si anem tart, pero nosaltres tambe ens agraderia repetir aquet any, serem els dos cabirols, moltes gracies i fins el 8[/quote]
D'acord avi.. ;)
UISSSSSS , com magrada que amb diguin"" AVI"" ( perdoneu, no es que cridi eh, pero avi en majusclues) orgullòs de serne, fins el 8 jaume
D'acord avi.. ;)
UISSSSSS , com magrada que amb diguin"" AVI"" ( perdoneu, no es que cridi eh, pero avi en majusclues) orgullòs de serne, fins el 8 jaume
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Pànic doncs és la Transsegre, per riure una bona estona amb veure la sortida des Camarasa és sufuciente, (no participo doncs MOBY DICK és de mar) és dissabte a la tarda i al dia següent nosaltres amb urbanites :eyes

___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Eeeeeeiiiiiiii, que jo també vull veniiiiiir.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Després de parlar amb el Jaume,poso la ruta ITN per tomtom de la sortida amb el restaurant La Granja on es fá el dinar.
RUTA URBANITES 2012
RUTA URBANITES 2012
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Merci Jesús
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Alucinamaripili" post="205640"]Merci Jesús[/quote]
De rès home,no mès cal demanar. :roll: :tremolant
:twisted: :twisted: :twisted:
De rès home,no mès cal demanar. :roll: :tremolant
:twisted: :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Cabirol
- Presentats
Eis, que apsa amb aquets post, esta molt parat, no pot ser, aqui falta motivacio, va que ja falta menys per gaudir de un dia amb bona ruta i bones companyies, i veurem com sestan preperant els arbres fruiters den JAUME, que segur que aquet any sera una collita excelent, almenys els seus, , vinga va, que ja queden pocs dies per gaudir de un excelent esmorsar en plena natura( al troç ) es diu oi??