ANULAT/ NI PICNIC NI TOUR NI MALET II/ANULAT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Re: ANULAT/ TOURMALET PICNIC TOUR II /ANULAT

Entrada Autor: CarToni » dc. juny 20, 2012 4:16 pm

[quote user="STELVIO 00" post="204459"]Entes perfectament CarToni pero no cal que "CRIDIS"

Si la torneu a obrir, potser hi vaig, tot i que estic depenent ara de massas cosas ;)[/quote]

Perdoneu...escriure en majùscules ès cridar ?? :oops: :oops: no ho farè mes :lol: :lol:

Trànquil,no volem que ara ningù se senti obligat.....si es pot bè,si no,ja vindràn d`altres sortides.

SALUT !!! :cerv :cerv

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. juny 21, 2012 1:56 am

Holaaa,

Ho veus com sempre hi ha gent pendent de tots els temes encara que no ho sembli?? Especialment si es tracta de una sortida de llarg recorregut!!

Per part meva es segur que no podria venir-hi, tinc el dia ocupat des de fa temps, i d’altra banda has de tenir en compte que per una ruta d’aquestes característiques (quilometratge i durada) potser no es millor moment per fer-la, doncs segur que si la feu passareu molta i molta calor.

En tot cas, es molt interessant que els usuaris relativament nous feu propostes d’aquesta magnitud, no tothom s’hi atreviria. Tant si l’arribeu a fer com si no... gràcies per fer la proposta, sincerament.

:razz: :razz:
Sort,

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dj. juny 21, 2012 12:30 pm

[quote user="Albert" post="204541"]Holaaa,

Ho veus com sempre hi ha gent pendent de tots els temes encara que no ho sembli?? Especialment si es tracta de una sortida de llarg recorregut!!

Per part meva es segur que no podria venir-hi, tinc el dia ocupat des de fa temps, i d’altra banda has de tenir en compte que per una ruta d’aquestes característiques (quilometratge i durada) potser no es millor moment per fer-la, doncs segur que si la feu passareu molta i molta calor.

En tot cas, es molt interessant que els usuaris relativament nous feu propostes d’aquesta magnitud, no tothom s’hi atreviria. Tant si l’arribeu a fer com si no... gràcies per fer la proposta, sincerament.

:razz: :razz:[/quote]

M'agradaría , si em permeteu, introduir un matis important tenin en compte les darreres respostes, al fet de publicar aquesta proposta de ruta esta motiva't per les ganes de compartir-la amb qui en tingues ganes...i no pas, com una necessitat de trovar algù per fer-la.
Aquesta ruta, del dret i del revès diverses vegades i d'altres per el Pirineu...sol o en grup, formen part de les rutes habituals per mí i per altres companys amb qui les hem compartit.
Segurament (com diu l'Albert) ha estat un "atreviment" proposar compartir-la, aquest cop, amb vosaltres...quin és el "problema" ???
Albert, em fa ......... la teva recomanaciò de no fer aquesta ruta per la calor...rutes com aquestes son les meves habituals, encara que per rodar, inclos per muntanya, prefereixo l'hivern a l'estiu...però, saps que fins fa quinze díes el Tourmalet estaba Tancat ???
El fet de ser relativament nou a Mototurisme, (quants anys de pertinença fan falta per tenir "pedigri" a Mototurisme ???) no vol dir que no faigi anys que em fa mal el cul, (com a molts d'altres) de fer kms. en moto, d'organitzar sortides amb altres companys i sobre tot de viatjar en moto...

I ha molta gent que sense necesitat de publicar el que fa, viatja i surt en moto, a vegades tant o més que els que ho publiquen.
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2012 12:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 21, 2012 12:46 pm

Bones.
No havia escrit res encara..
JOAVEL et veig una mica molest amb el tema... i crec que no n´hi ha per tant.

Com tu dius, hi ha molta gent que fa anys que viatja, que surt a fer rutes, i no les publica i no vol dir que no les faci.
Tens tota la raó, pero no entenc que vols dir amb aixo...
Ningu retreu a ningu si ets/som un gran coneixedor de la zona o no.

HI havia una proposata de ruta molt ferma , i l´heu cancel.lada pq no tenieu quòrum suficient...i aixó es el que ha sorpres.

Per que falten dues setmanes i la gent no ho decideix sempre tot amb molta antel.lació.
Teniu tot el dret a cancel.lar la ruta (només faltaria) igual que tot el dret a publicar/proposar-la (aixo es maco)
Compartir rutes amb els companys d´afició!

Pero no cal que et sentis molest, ni justificar.
La proposes i la vols fer, ho poses i qui pugui/vulgui vindrà, i quant algu fa una convocatoria ja sap que pot passar aixó.
Algun cop he fet propostes de rutes..i si no s´ha apuntat ningú...i les he fet sol o amb el que l´haviem coorganitzat.

Com ha dit algú, diferent és una sortida de més "embargadura" on hi ha restaurants, allotjaments reservats i tu has donat la cara.Pero per una ruta aixi...

No et preocupis ni et facis mala sang.
Es proposa la ruta, si ve gent molt be, si no....també i ja esta.
Ex ...moltes coses

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dj. juny 21, 2012 1:44 pm

[quote user="Steelman" post="204579"]Bones.
No havia escrit res encara..
JOAVEL et veig una mica molest amb el tema... i crec que no n´hi ha per tant.

Com tu dius, hi ha molta gent que fa anys que viatja, que surt a fer rutes, i no les publica i no vol dir que no les faci.
Tens tota la raó, pero no entenc que vols dir amb aixo...
Ningu retreu a ningu si ets/som un gran coneixedor de la zona o no.

HI havia una proposata de ruta molt ferma , i l´heu cancel.lada pq no tenieu quòrum suficient...i aixó es el que ha sorpres.

Per que falten dues setmanes i la gent no ho decideix sempre tot amb molta antel.lació.
Teniu tot el dret a cancel.lar la ruta (només faltaria) igual que tot el dret a publicar/proposar-la (aixo es maco)
Compartir rutes amb els companys d´afició!

Pero no cal que et sentis molest, ni justificar.
La proposes i la vols fer, ho poses i qui pugui/vulgui vindrà, i quant algu fa una convocatoria ja sap que pot passar aixó.
Algun cop he fet propostes de rutes..i si no s´ha apuntat ningú...i les he fet sol o amb el que l´haviem coorganitzat.

Com ha dit algú, diferent és una sortida de més "embargadura" on hi ha restaurants, allotjaments reservats i tu has donat la cara.Pero per una ruta aixi...

No et preocupis ni et facis mala sang.
Es proposa la ruta, si ve gent molt be, si no....també i ja esta.[/quote]

Jordi, no estic molest en absolut, no hi ha cap motiu per estar-ho... ja ho he escrit avans, jo surto en moto normalment sol (encara que rutes com aquesta m'agrada compartirles...) i aquest a estat l'unic motiu que m'ha animat a publicar-la... en tot cas estic sobtat, de que hagui més respostes el post desprès de l'anul-laciò que avans i sincerament em sobra el tò paternalista de alguna de les respostes, que "uno tiene una edat", jejeje.
Per mí tema tancat, si algun moderador em fes el favor de tancar el post...GRACIES !!!

:cerv :cerv :cerv

gràcies

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. juny 21, 2012 2:15 pm

Holaaa,

Si lo del to paternalista ho dius per a mi…. em sap greu que hagi semblat això, no era la meva intenció. Tan sols pretenia donar-te alguns possibles motius per els que no has tingut la resposta que esperaves a la teva proposta.
Tampoc et volia titllar de massa atrevit per fer la proposta. Si t’hi fixes et dic que m’ha agradat que la facis.
I tot el que et dic es de bon rotllo i amb sinceritat, et puc ben assegurar que a aquestes alçades no en tinc cap necessitat de intentar quedar be si una cosa no em convenç.
Per part meva no li dono cap importància al tema, però si vols que ho parlem no hi ha inconvenient en fer-ho, tot i que millor fer-ho amb una cervesa al davant, que segur que ens ajuda a encertar totes les possibles interpretacions.

Fins aviat,

;) :razz:
Sort,

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dj. juny 21, 2012 3:15 pm

[quote user="Albert" post="204594"]Holaaa,

Si lo del to paternalista ho dius per a mi…. em sap greu que hagi semblat això, no era la meva intenció. Tan sols pretenia donar-te alguns possibles motius per els que no has tingut la resposta que esperaves a la teva proposta.
Tampoc et volia titllar de massa atrevit per fer la proposta. Si t’hi fixes et dic que m’ha agradat que la facis.
I tot el que et dic es de bon rotllo i amb sinceritat, et puc ben assegurar que a aquestes alçades no en tinc cap necessitat de intentar quedar be si una cosa no em convenç.
Per part meva no li dono cap importància al tema, però si vols que ho parlem no hi ha inconvenient en fer-ho, tot i que millor fer-ho amb una cervesa al davant, que segur que ens ajuda a encertar totes les possibles interpretacions.

Fins aviat,

;) :razz:[/quote]

Albert,

aquest tema ja no dona per mès, tanqueu el fil si us plau.

Espero compartir ruta i aquestes cerveses en qualsevol moment.

:cerv :cerv :cerv

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. juny 21, 2012 10:12 pm

Joavel, penso que has preparat una sortida amb unes expectatives de que potser vindria molta gent i a vegades això pot fallar.

Sovint no es pots assegurar la participació en un event (ei, ara parlo per mi) fins un parell de dies abans ja que apuntant-t'he alegrement a la babalà i havent d'esborrar-te a l'íltim moment potser encara és pitjor.

Jo no he muntat gaires sortides i les que he preparat he pensat en que els que vinguéssin s'ho passéssin bé ... però jo també, es clar, i si a l'hora de la veritat només som tres millor que millor (no sé si es nota que no sóc gaire sociable :roll: )

Em sap greu que us hagueu desinflat, espero que en properes ocasiona l'asuntu us resulti més productiu ... de tota manera si encara hi aneu pel vostre compte i accepteu més acompanyants feu-ho saber, igual ( :?: ) encara podria venir.

Salut i ànims !

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dv. juny 22, 2012 1:31 am

[quote user="Ramon" post="204688"]Joavel, penso que has preparat una sortida amb unes expectatives de que potser vindria molta gent i a vegades això pot fallar.

Sovint no es pots assegurar la participació en un event (ei, ara parlo per mi) fins un parell de dies abans ja que apuntant-t'he alegrement a la babalà i havent d'esborrar-te a l'íltim moment potser encara és pitjor.

Jo no he muntat gaires sortides i les que he preparat he pensat en que els que vinguéssin s'ho passéssin bé ... però jo també, es clar, i si a l'hora de la veritat només som tres millor que millor (no sé si es nota que no sóc gaire sociable :roll: )

Em sap greu que us hagueu desinflat, espero que en properes ocasiona l'asuntu us resulti més productiu ... de tota manera si encara hi aneu pel vostre compte i accepteu més acompanyants feu-ho saber, igual ( :?: ) encara podria venir.

Salut i ànims ![/quote]

Ramon,

Ara que no ens sent ni ens llegeix ningù :mrgreen: , la creaciò del post convocant aquesta sortida publicament a través del foro (encara que l'asumeixo com a pròpia...) va ser idea del Cartoni, si haguès estat per mi, no l'aguès obert, tenía molt clar desde el primer moment, que no s'apuntaría pràcticament ningú i que a aquets tipus de sortides, no son les ideals per masses motos, per tant l'haguès montat sense publicarla, com altres vegades que l'he feta.
Si la idea que s'en treu, desprès de desconvocarla, és que algù està "frustrat", "molest", " desinflat (ja m'aniría bé, perdre pes jejejeje...)" per la manca de resposta, si us plau ni insistiu més, res mès lluny de la realitat.
La manca de resposta a estat la rao, per la qual, personalment he desconvocat la sortida com estava plantejada, si algù vol mantenirla que obri un altra fil i la convoqui...

Surto tot sovint, i el tipus de sortides son aquestes, si algù en té ganes, nomès m'ho ha de fer saber per "quedar".

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. juny 22, 2012 1:40 am

Hola

Alguna cosa similar es va fer fa uns mesos, no? Enllaç

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dv. juny 22, 2012 9:30 am

[quote user="CMB" post="204731"]Hola

Alguna cosa similar es va fer fa uns mesos, no? Enllaç[/quote]

CMB,mi no comprender..., fa uns mesos, companys de Mototurisme van anar a Goust... i ???, segurament m'he llevat espès, però "no lo pillo".

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. juny 22, 2012 9:49 am

[quote user="Joavel" post="204730"][quote user="Ramon" post="204688"]Joavel, penso que has preparat una sortida amb unes expectatives de que potser vindria molta gent i a vegades això pot fallar.

Salut i ànims ![/quote]

Ramon,

Ara que no ens sent ni ens llegeix ningù :mrgreen: , la creaciò del post convocant aquesta sortida publicament a través del foro (encara que l'asumeixo com a pròpia...) va ser idea del Cartoni, si haguès estat per mi, no l'aguès obert, tenía molt clar desde el primer moment, que no s'apuntaría pràcticament ningú i que a aquets tipus de sortides, no son les ideals per masses motos, per tant l'haguès montat sense publicarla, com altres vegades que l'he feta.
Si la idea que s'en treu, desprès de desconvocarla, és que algù està "frustrat", "molest", " desinflat (ja m'aniría bé, perdre pes jejejeje...)" per la manca de resposta, si us plau ni insistiu més, res mès lluny de la realitat.
La manca de resposta a estat la rao, per la qual, personalment he desconvocat la sortida com estava plantejada, si algù vol mantenirla que obri un altra fil i la convoqui...

Surto tot sovint, i el tipus de sortides son aquestes, si algù en té ganes, nomès m'ho ha de fer saber per "quedar".[/quote]

Hola, només volia comentar el que havies dit... No volia pas fer polèmica!

Per cert, una pregunta et voldria fer: Quan vas pensar la ruta a realitzar, la tornada era pel mteix lloc, és a dir, era fer una puja i baixa o pujar per la banda est i baixar per la oest i tornar a Catalunya per?

Salut

Joavel
Presentats

Re: ANULAT/ NI PICNIC NI TOUR NI MALET II/ANULAT

Entrada Autor: Joavel » dv. juny 22, 2012 10:14 am

CMB, no havía entès el sentit de la teva resposta, la meva ruta preferida per fer el Tourmalet és:

https://maps.google.es/maps?saddr=Carre ... ,7&t=m&z=8

evidentment, que admet variacions...però personalment, no li trovo la "gràcia" a fer els cols i tornarlos a baixar, per el mateix lloc (al menys que estiguin tancats, cosa que ja m'ha passat alguna vegada) m'agrada mès "anar fent" cami i en aquest cas, per mí la ruta és molt més maca en aquest sentit, que a la inversa...
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2012 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. juny 22, 2012 10:41 am

[quote user="Joavel" post="204748"]CMB, no havía entès el sentit de la teva resposta, la meva ruta preferida per fer el Tourmalet és:

evidentment, que admet variacions...però personalment, no li trovo la "gràcia" a fer els cols i tornarlos a baixar, per el mateix lloc (al menys que estiguin tancats, cosa que ja m'ha passat alguna vegada) m'agrada mès "anar fent" cami i en aquest cas, per mí la ruta és molt més maca en aquest sentit, que a la inversa...[/quote]

D'acord!

Gràcies

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 22, 2012 1:05 pm

[quote user="Joavel" post="204748"]CMB, no havía entès el sentit de la teva resposta, la meva ruta preferida per fer el Tourmalet és:

evidentment, que admet variacions...però personalment, no li trovo la "gràcia" a fer els cols i tornarlos a baixar, per el mateix lloc (al menys que estiguin tancats, cosa que ja m'ha passat alguna vegada) m'agrada mès "anar fent" cami i en aquest cas, per mí la ruta és molt més maca en aquest sentit, que a la inversa...[/quote]

Veig que tens previst fer Val Louron i descartas Aspin per fer la Hourquette d´Ancizan, bona elecció !!!!!

I de tornada pasarás per Goust !!!!
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2012 1:12 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”