Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto

Entrada Autor: Llagasta » ds. juny 23, 2012 12:23 pm

A qui l´hi pugui interessar:

Ara que comença a fer calor, ja es comencen a veure gent que circulen tant èll@ i el seu acompanyant@, amb pantalons curts, màniga curta i xancletes i casc anti-multes, no només per la ciutat si no per carreteres i fins i tot autopistes, i alguns a velocitats siderals. :(

Jo m´en faig creus només de pensar amb una simple caiguda per petita que sigui les consecuències que pot portar.... un familiar meu treballa a un hospital i diu que que les ferides son molt i molt greus i amb injerts i doloroses cures, tot per la manca de protecció i per una caigudeta de res.

Creieu-me, no val la pena anar fresquet ( - que no hi vas- només aniràs fresquet amb el cotxe ) per una possible caiguda que
us pot fer passar un istiu de cures i anades i vingudes al hospital.... no val la pena, hi han prendes de Airtex o Airflow o com es diguin que porten proteccions i que inclús et " refresquen " i amb forro serveixen igualment la resta de l´any.

Reflexione -m´hi tots. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2012 12:37 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 23, 2012 12:48 pm

Amb això et dono tota la raó, però el què si que està clar que a les sortides de Mototurisme TOTHOM ha d'anar ben equipat, si no ja n'hi han varis que no tenen manies de convidar-los a no sortir amb nosaltres. :evil:

Aquesta gent que diu que 'són motoristes' i van així, la veritat que no em preocupen gens ni mica. A la última sortida cap a Lleida ens va passar a mi amb la Bandy, al Kpeps amb la S1000RR i al Vendetta amb la Pan€ un paio amb una R6 a l'A2, amb samarreta, texans i sense guants, i nosaltres no anàvem pas parats! Com que jo anava al capdavant vaig fer un esforç i em vaig posar al darrera a velocitats totalment prohibides, i així durant 25 km. Jo flipava en colors, esperant que al paio l'hi piqués una mosca, un ocellet o una abella. Per sort no l'hi va passar res. :enfadat

A la meva signatura, més o menys vinc a dir una cosa semblant:

[cell class=spoiler]
Hi han dos tipus de moteros, els que intenten millorar cada dia la seva
seguretat i els que es pensen que ja en saben suficient.
[/cell]

Tots ben equipats, com aquests! :mrgreen:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. juny 23, 2012 1:43 pm

Cada cop veig més inconsciencia amb aquest tema i després tot son lamentacions :crys
ImatgeImatgeImatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » ds. juny 23, 2012 1:55 pm

Amb el tema aquest passarà com amb tot, al final faran com Alemania, que regularan el tema de l'equipació obligartòria i després tot seran lamenta ions i queixes.

És molt trist i bastant patètic, i diu molt de quin tipus de gent som, que ens faci més por pagar 100€ a estar mesos i mesos ingressats per abrasions i cremades a la pell i amb possibles lesions de teixits irrebersibles. :wall :wall :wall

Només em queda dir: QUINA PENA!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. juny 23, 2012 2:06 pm

I en algún cas seria especialment una verdadera llastima :mrgreen: :mrgreen: ( Es un tema molt serios, pero em permeto una mica de conya)

Imatge
ImatgeImatgeImatge

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. juny 23, 2012 2:19 pm

[quote user="STELVIO 00" post="204873"]I en algún cas seria especialment una verdadera llastima :mrgreen: :mrgreen: ( Es un tema molt serios, pero em permeto una mica de conya)

Imatge[/quote]

La conya es que ha posat uns topes laterals al carenat de la moto per en càs de caiguda no rallar-lo i ella no... oi?
:martell :martell :b9 :b9

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. juny 23, 2012 2:25 pm

No , ella va amb tacons de 14 cm . ;)
ImatgeImatgeImatge

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. juny 23, 2012 2:27 pm

estic malalt... em fixo més amb la moto que amb la jamelga...

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 23, 2012 2:46 pm

Aquesta russa és molt coneguda als ambients ministerials de Moscow. :roll:

Imatge

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » ds. juny 23, 2012 4:49 pm

A mi em sembla també malament que la gent vagi així, però cada un és lliure d'anar com vulgui no? ... Al cap ia la fi és el seu problema i la seva pell

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. juny 23, 2012 4:58 pm

[quote user="Fazer i Nina" post="204878"]A mi em sembla també malament que la gent vagi així, però cada un és lliure d'anar com vulgui no? ... Al cap ia la fi és el seu problema i la seva pell[/quote]
estic parcialment d'acord amb tú, cadascú es lliure de fer el que vulgui, però... al final les conductes irresponsables a nivell individual, encara que siguin una minoria, acaben afectant al conjunt de motoristes, que ja de per si, no gaudim d'una reputació molt bona.

Clar que tampoc podem obligar a ningú a posar-se un vestit si no vol, es per alló que diuen que el sentit comú es el menys comú dels sentits...

salut!

Carxofa
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: Carxofa » ds. juny 23, 2012 5:00 pm

Us dono tota la raó però he de reconèixer que sóc dels que tot sovint oblida aquests temes.

Enteneu-me, una cosa és quan surts a fer ruta, que evidentment t'abitlles com Déu mana, però l'altre és quan t'escapes un moment a buscar un cargol a la ferreteria o a comprar al super i et limites a posar-te els guants i el casc, però acabes circulant amb xancletes.

I ja no et dic si les botes s'han mullat exessivament i les has d'assecar i continuar el viatge...

[img align=left]https://lh6.googleusercontent.com/-DtRw ... 190729.JPG[/img]

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 23, 2012 5:03 pm

[quote user="Fazer i Nina" post="204878"]A mi em sembla també malament que la gent vagi així, però cada un és lliure d'anar com vulgui no? ... Al cap ia la fi és el seu problema i la seva pell[/quote]

En part tens tota la raó, no t'ho discuteixo. Que cadascú vagi com vulgui i si es fa mal i es crema/llima un os, allà ell/a. He vist dos casos de noies en pantalons curts, i si veiéssis com els hi va quedar el genoll a ambdues, ufffff! Ara, ni una gota de sang vaig veure. :shock:

Però quan es fa una sortida de Mototurisme, si un dels integrants va mal equipat i per el que podria ser una caiguda sense importància es converteix en un riu de ferides/lamentacions, produint que tot el grup i la sortida quedi supeditada a aquest incident, doncs com que no. Si es pot evitar, s'evita. Com? Doncs cridant l'atenció a la gent.

L'any passat a punt de sortir en una mensual, veig a Hostalric a un senyor amb.....espardenyes tipus menorquines! :eyes Obviament algú li va cridar l'atenció. A partir d'aquell dia sempre va ben calçat.

Se m'oblidava. Em van dir que a la sortida de diumenge en el tram comprès entre Beget i Ribes un dels mototuristes anava amb samarreta i tirants per sobre.

El felicito públicament des d'aquestes ratlles. Que valent, tú!

ImatgeImatge

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » ds. juny 23, 2012 5:04 pm

[quote user="650X" post="204880"][quote user="Fazer i Nina" post="204878"]A mi em sembla també malament que la gent vagi així, però cada un és lliure d'anar com vulgui no? ... Al cap ia la fi és el seu problema i la seva pell[/quote]
estic parcialment d'acord amb tú, cadascú es lliure de fer el que vulgui, però... al final les conductes irresponsables a nivell individual, encara que siguin una minoria, acaben afectant al conjunt de motoristes, que ja de per si, no gaudim d'una reputació molt bona.

Clar que tampoc podem obligar a ningú a posar-se un vestit si no vol, es per alló que diuen que el sentit comú es el menys comú dels sentits...

salut![/quote]

Home anar amb calçotets amb moto no crec que es generalitzi al col · lectiu ... no ho considero una conducta irresponsable, vaja és la meva opinió.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » ds. juny 23, 2012 5:51 pm

Teniu raó, que un paio vaigi mal protegit en moto l'afecta a ell (que el bombin..) i de retruc, ens afecta o afectará a tots. Per las raons que els hi piqui, els "que vetllen per la nostra seguretat" trobarán motius per fer.nos més la gitza A TOTS, a base de noves normes i obligacions. Gràcies als que van mal protegits.
De la mateixa manera, tots aquests que circulen amb xalecos refractaris i/o cascs blancs per la seva seguretat (que ho veig molt bé), involuntàriament están fent que -més d'hora que tard- els "que vetllen per la nostra seguretat" acabin obligant.nos A TOTS a circular vestits com només uns quants vòlen.
Ës allò de que la llibertat d'un comença... emmmm, cuan l'obligació de l'altre... no, la llibertat de l'altre i l'obligació és... no, la llibertat...
Bé com sigui. Viure en societat deu volguer dir.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. juny 23, 2012 5:58 pm

[quote user="Randy-650" post="204882"][quote user="Fazer i Nina" post="204878"]A mi em sembla també malament que la gent vagi així, però cada un és lliure d'anar com vulgui no? ... Al cap ia la fi és el seu problema i la seva pell[/quote]

En part tens tota la raó, no t'ho discuteixo. Que cadascú vagi com vulgui i si es fa mal i es crema/llima un os, allà ell/a. He vist dos casos de noies en pantalons curts, i si veiéssis com els hi va quedar el genoll a ambdues, ufffff! Ara, ni una gota de sang vaig veure. :shock:

Però quan es fa una sortida de Mototurisme, si un dels integrants va mal equipat i per el que podria ser una caiguda sense importància es converteix en un riu de ferides/lamentacions, produint que tot el grup i la sortida quedi supeditada a aquest incident, doncs com que no. Si es pot evitar, s'evita. Com? Doncs cridant l'atenció a la gent.

L'any passat a punt de sortir en una mensual, veig a Hostalric a un senyor amb.....espardenyes tipus menorquines! :eyes Obviament algú li va cridar l'atenció. A partir d'aquell dia sempre va ben calçat.

Se m'oblidava. Em van dir que a la sortida de diumenge en el tram comprès entre Beget i Ribes un dels mototuristes anava amb samarreta i tirants per sobre.

El felicito públicament des d'aquestes ratlles. Que valent, tú!

ImatgeImatge[/quote]

T´ho van dir bé :shock: :shock:
ImatgeImatgeImatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. juny 24, 2012 9:18 am

El problema comença per l´educació o formació desde joves, jo al nano l´haig d´obligar a posr-se jaqueta, guants i pantalons llargs, va amb una 50, evidentment es el raro de la seva colla, doncs la resta van amb el casc i punt. Amb el temps he aconseguit que per a ell sigui normal, això que he guanyat, però em pregunto si la resta de pares son inconcients o prefereixen evitar la confrontació amb els fills.
Lamentablement com ja han dit més amunt, acabaran fent una llei per obligar a anar ben equipat, sembla que només funcionem a base de multes :cry: :cry: :cry:
Imatge Imatge

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. juny 24, 2012 10:01 am

[quote user="PEPI600" post="204907"]El problema comença per l´educació o formació desde joves, jo al nano l´haig d´obligar a posr-se jaqueta, guants i pantalons llargs, va amb una 50, evidentment es el raro de la seva colla, doncs la resta van amb el casc i punt. Amb el temps he aconseguit que per a ell sigui normal, això que he guanyat, però em pregunto si la resta de pares son inconcients o prefereixen evitar la confrontació amb els fills.
Lamentablement com ja han dit més amunt, acabaran fent una llei per obligar a anar ben equipat, sembla que només funcionem a base de multes :cry: :cry: :cry:[/quote]

Es exactament això, tenir la conciencia d'anar protegits, el mal de tot això es com dius que com que només aprenem a base de multes (i ells ho saben) tard o d'hora ens ho imposaràn i ja hi serém pel tros... alehores tot seràn lamentacions ja que serà obligatori per a tothom i sempre, encarà que vagis a comprar tabac a 2 km o agafis la primavera 125 per anar des del apartament a la platja.

El que si que serà curiós serà la indumentaria dels mossos motoritzats, perquè ara per ara els veig tots amb manigues de camisa, sempre.

Salut

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dg. juny 24, 2012 11:00 am

Jo soc, ideologicament, dels "romantics" de la vella escola, texans...samarreta...cabells al vent i "xupa" sense protecions...

Però l'experiencia, sembla ser, és el que ens fa intel-ligents... Amb 17 anys, i en una sortida "trialera", vaig patir la fins ara, més greu caiguda en moto de la meva vida (toquem fusta...).
Per sort aquell día, SI duia el meu "estimat" Climax (era l'unic de la colla...) i encara recordo la cara de espant de la resta dels companys, en veure el casc literalment partit en dos...aquell día, segurament el casc (i la insistència i el sentit comù, del meu pare...) em van salvar la vida.

A partir d'aquell día MAI SENSE PROTECCIONS estiu i hivern.

Els accidents, amb pitjors consequències per nosaltres, son els de "anar a buscar el pa", precisament perquè ens relaxem tant en la "vestimenta", com en la atenciò en la conducciò.

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dg. juny 24, 2012 3:24 pm

el que pensi que cadascú amb la seva pell fa el que vol, que no s'enganyi.
augmenta l'índex de sinistralitat i de gravetat de les lesions, per tant més calers a pagar de seguro un cop les companyies fan balanç anual.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Respon

Torna a “General”