EUROCOPA 2012
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: EUROCOPA 2012
[quote user="Joavel" post="204385"][quote user="STELVIO 00" post="204361"]Allez les Bleus !!!!![/quote]
Els "BLEUS" (en l'argot motero), a l'altra banda del Pirineus, son els "gendarmes"... tu veuràs :twisted: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
A l´altre banda , "Les Bleus" poden ser moltas cosas ;)
Jo només demano que no es produexi una semi-final Portugal - Ejjpanya, ja que aqui si que tindre fotudas las mevas "preferencias" :mrgreen:
Els "BLEUS" (en l'argot motero), a l'altra banda del Pirineus, son els "gendarmes"... tu veuràs :twisted: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
A l´altre banda , "Les Bleus" poden ser moltas cosas ;)
Jo només demano que no es produexi una semi-final Portugal - Ejjpanya, ja que aqui si que tindre fotudas las mevas "preferencias" :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

[YOUTUBE]ha52kEdGPcc&gl[/Youtube]
El video no es veu als mobils, avaim ara:
http://m.youtube.com/#/watch?desktop_ur ... GPcc&gl=ES
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2012 3:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Randy , amb la de fotos de "xatis" que hi han i tens que posar al Freak aquest ??? :enfadat :enfadat
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Realment el nivell és digne de menció. :razz:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Avui si que anar a favor d´un o d´altres es complicat.
Tenim el pais dividit en els dos estats... i si el tracte d´un es bó... el de l´altre...
Tenim el pais dividit en els dos estats... i si el tracte d´un es bó... el de l´altre...
Ex ...moltes coses
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
[quote user="Steelman" post="204896"]Avui si que anar a favor d´un o d´altres es complicat.
Tenim el pais dividit en els dos estats... i si el tracte d´un es bó... el de l´altre...[/quote]
Com a opció podem apostar pel arbitre que es italià!!!
Tenim el pais dividit en els dos estats... i si el tracte d´un es bó... el de l´altre...[/quote]
Com a opció podem apostar pel arbitre que es italià!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Ara m´agradará veure que diran a la Central Lechera quan el Sergio Ramos tingui que entrar a CR7 :mrgreen: :mrgreen:
A qui si que ho tindré complicat, no voldré que guanyi Portugal, que no necesariament implica que vulgui que guanyin els altres ;)
A qui si que ho tindré complicat, no voldré que guanyi Portugal, que no necesariament implica que vulgui que guanyin els altres ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2012 10:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Començo a ensajar: Cristiaaaaaaaaaaano, Cristiaaaaaaaaaaaaaano , ano, ano, ano, :mrgreen:
Realment opino que és un tio molt guapo, molt atlètic i molt ric. Altrament considero que en Messi és petit, escarransit i guerxo de cames.
Realment opino que és un tio molt guapo, molt atlètic i molt ric. Altrament considero que en Messi és petit, escarransit i guerxo de cames.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Espero el dimecres vespre amb gran curiositat. Com tractaran els mitjans més centristas el partit ??? :mrgreen: :mrgreen:

Per una part tindran a Cristiano , Pepe i Coentrao. :twisted: :twisted: :twisted:
I per l´altre a Casillas, Sergio Ramos, Xabi Alonso i Arbeloa :KO :KO :KO

Per una part tindran a Cristiano , Pepe i Coentrao. :twisted: :twisted: :twisted:
I per l´altre a Casillas, Sergio Ramos, Xabi Alonso i Arbeloa :KO :KO :KO

STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 25, 2012 4:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- DavidF800GS
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
- Ubicació: Platja d'Aro
DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2012 11:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
Estic instal.lat al mateix hotel que Portugal. Què faig?? Algun suggeriment??
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Storm" post="205136"]Estic instal.lat al mateix hotel que Portugal. Què faig?? Algun suggeriment??[/quote]
legal?
legal?
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Storm, si veus passar a la Ronalda li crides 'Messi, Messi, Mototurisme Messi!', i ho graves i penja-ho al YouTube. 

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Storm" post="205136"]Estic instal.lat al mateix hotel que Portugal. Què faig?? Algun suggeriment??[/quote]
Tens prou benzina ???? :mrgreen: :mrgreen:
Tens prou benzina ???? :mrgreen: :mrgreen:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Anima'ls tan que puguis i els hi dius que envegem la seva autonomia ibèrica.
Saluda efusivament a n'en Cristiano, però no cal que l'hi parlis de la Revolució dels Clavells ... no fora que el féssim quedar malament! :mrgreen:
Anima'ls tan que puguis i els hi dius que envegem la seva autonomia ibèrica.
Saluda efusivament a n'en Cristiano, però no cal que l'hi parlis de la Revolució dels Clavells ... no fora que el féssim quedar malament! :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2012 4:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="SisoRT" post="205150"]no cal que li parlis de la Revolució dels Clavells ... no fora que el féssim quedar malament! :mrgreen:[/quote]
JAJAJAJAJAJA
ETS UN CRACK!!!
JAJAJAJAJAJA
ETS UN CRACK!!!
Ex ...moltes coses
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Abans d'anar a dormir apaga el llum vermell que penja a la porta de l'establiment i despenja la bandera amb l'arc iris que hi ha a algun balcó.
Abans d'anar a dormir apaga el llum vermell que penja a la porta de l'establiment i despenja la bandera amb l'arc iris que hi ha a algun balcó.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="205152"][quote user="SisoRT" post="205150"]no cal que li parlis de la Revolució dels Clavells ... no fora que el féssim quedar malament! :mrgreen:[/quote]
JAJAJAJAJAJA
ETS UN CRACK!!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Estic totalment d´acord, en Siso en diu poques però bones ;)
JAJAJAJAJAJA
ETS UN CRACK!!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Estic totalment d´acord, en Siso en diu poques però bones ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2012 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
Ja me l'he trobat
Li he dit "Robar, sólo robar", i no és conya.
Em fa l'efecte que demà em donarà una alegria, que ja em toca. Fa temps que em sento talismà a l'inrevés
I ara veig aquest de Can Serrallonga
http://societat.e-noticies.cat/un-bar-o ... 65778.html
Per cert, els que van inventar la neteja ètnica (musulmans, jueus...) i el genocidi (Amèrica) no se n'obliden
http://www.lavanguardia.com/deportes/eu ... icion.html
Li he dit "Robar, sólo robar", i no és conya.
Em fa l'efecte que demà em donarà una alegria, que ja em toca. Fa temps que em sento talismà a l'inrevés
I ara veig aquest de Can Serrallonga
http://societat.e-noticies.cat/un-bar-o ... 65778.html
Per cert, els que van inventar la neteja ètnica (musulmans, jueus...) i el genocidi (Amèrica) no se n'obliden
http://www.lavanguardia.com/deportes/eu ... icion.html
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 27, 2012 2:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.