M'agrada Aquest Començament
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: M'agrada Aquest Començament
benvingut al forum desde Juneda,Les Garrigues ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Vendetta" post="204575"]
El que no m'hi ha quedat clar és en quina guerra estàs tu sotmès, ja que dius trencaferro, nom de guerra, :mrgreen: plica,plica.[/quote]
Tu cigala, que en Trencaferro és el meu nom de guerra, i vol dir que si tornes a confodre'm és el què et passarà algun dia a l'esquena!!! :sado :sado :sado :b9 :b9 :cerv
Despertaferro és el crit de guerra que feien servir els Almogàvers. ;)
I per cert, benvingut des d'Osona Despertaferro.
El que no m'hi ha quedat clar és en quina guerra estàs tu sotmès, ja que dius trencaferro, nom de guerra, :mrgreen: plica,plica.[/quote]
Tu cigala, que en Trencaferro és el meu nom de guerra, i vol dir que si tornes a confodre'm és el què et passarà algun dia a l'esquena!!! :sado :sado :sado :b9 :b9 :cerv
I per cert, benvingut des d'Osona Despertaferro.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Trencaferro" post="204595"][quote user="Vendetta" post="204575"]
I per cert, benvingut des d'Osona Despertaferro.[/quote]
Ja fa temps que ho dic, pero aquest Vendetta te que canviar de :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja fa temps que ho dic, pero aquest Vendetta te que canviar de :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages....
Vsssss
Salutacions des de Castellnou de Bages....
Vsssss
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ep, benvingut Despertaferro !
Espero que no et sàpiga greu que hagi «afusellat» i penjat aquí el text dels nombres però és que he pensat que aquest és un bon lloc força adequat i que segur que a molta gent li pot fer servei. :mrgreen:
A veure si algun dissabte puc escapar-me a fer una volta i un vermut amb vosaltres :cerv
Salut company !
Espero que no et sàpiga greu que hagi «afusellat» i penjat aquí el text dels nombres però és que he pensat que aquest és un bon lloc força adequat i que segur que a molta gent li pot fer servei. :mrgreen:
A veure si algun dissabte puc escapar-me a fer una volta i un vermut amb vosaltres :cerv
Salut company !
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Benvingut des de Vallbona d'Anoia..
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Trencaferro" post="204595"][quote user="Vendetta" post="204575"]
:b9 :b9 :b9 tu, cigalot, això que ho feien servir els amogàvers, ja ho sè, jo pregunto per la seva guerra, despertaferro, no t'hi posis aixì, home, :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 tu, cigalot, això que ho feien servir els amogàvers, ja ho sè, jo pregunto per la seva guerra, despertaferro, no t'hi posis aixì, home, :b9 :b9
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="STELVIO 00" post="204596"]
[/quote]
Això és un camell o un dromedari. A veure.., al Camel, hi ha un d'una jorava, es diu camel, però no és un camell, o sigui que és un dromedari, ja que està equivocat. Ara ja puc respondre..
No home, no, sous vosaltres que heu de canviar de dromedari, :mrgreen: :mrgreen: , el meu és el bò.

Això és un camell o un dromedari. A veure.., al Camel, hi ha un d'una jorava, es diu camel, però no és un camell, o sigui que és un dromedari, ja que està equivocat. Ara ja puc respondre..
No home, no, sous vosaltres que heu de canviar de dromedari, :mrgreen: :mrgreen: , el meu és el bò.
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Despertaferro, molt ben vingut des d'Osona...
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Home, Despertaferro, l'home que gaudeix d'anar per l'esquerra, l'escriptor barroc contemporani, el lluitador de causes que gràcies a ell (i d'altres com ell) no es perden i moltes coses més, sempre amb un somriure a la cara i amb esguard apassionat.
Benvingut. Ens veiem a la carretera!
Benvingut. Ens veiem a la carretera!
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
-
- Presentats
- Entrades: 14
- Membre des de: dc. juny 20, 2012 1:06 am
- Ubicació: Baix Empordà
Be, permeteu-me deixar constància, de nou, del meu agraïment per les vostres benvingudes. Gràcies.
I com diu en Ricmel; ens veiem a la carretera.
I com diu en Ricmel; ens veiem a la carretera.
Despertaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 25, 2012 12:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Benvingut Amador, des de Cervià de Ter, tot i que ja hem coincidit a alguna sortida, desitjo que ho tornem a fer properament.
Salut. ;)
Salut. ;)
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Salut Amador, desde Bigues :holacat
-
- Presentats
- Entrades: 14
- Membre des de: dc. juny 20, 2012 1:06 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Joavel" post="217320"]Salut Amador, desde Bigues :holacat[/quote]
Buf, ja era l'hora.
Com que tinc la mania de col·leccionar anarquicament combinacions de lletres no trobava la fórmula que vaig utilitzar per travessar el frontispici d'aquest santuari per primer cop, i es clar, no ho podia fer.
Per sort, en Joavel a provocat que el "sistema" (aquest ens babau que controla el automatismes) m'enviés un e-mili, e-mail, e-meil, correu, o com coi es digui, amb un enllaç per passar-hi sense esser vist. I aquí em trobo, tot solet, ara que ja en tinc una, de drecera directe.
Buf, ja era l'hora.
Com que tinc la mania de col·leccionar anarquicament combinacions de lletres no trobava la fórmula que vaig utilitzar per travessar el frontispici d'aquest santuari per primer cop, i es clar, no ho podia fer.
Per sort, en Joavel a provocat que el "sistema" (aquest ens babau que controla el automatismes) m'enviés un e-mili, e-mail, e-meil, correu, o com coi es digui, amb un enllaç per passar-hi sense esser vist. I aquí em trobo, tot solet, ara que ja en tinc una, de drecera directe.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Despertaferro" post="217356"][quote user="Joavel" post="217320"]Salut Amador, desde Bigues :holacat[/quote]
Buf, ja era l'hora.
Per sort, en Joavel a provocat que el "sistema" (aquest ens babau que controla el automatismes) m'enviés un e-mili, e-mail, e-meil, correu, o com coi es digui, amb un enllaç per passar-hi sense esser vist. I aquí em trobo, tot solet, ara que ja en tinc una, de drecera directe.[/quote]
ah doncs, molt bé!
A veure si un dia vens a alguna sortida de Mototurisme i ens fas una bona crònica de l'event!
:okcat
Buf, ja era l'hora.
Per sort, en Joavel a provocat que el "sistema" (aquest ens babau que controla el automatismes) m'enviés un e-mili, e-mail, e-meil, correu, o com coi es digui, amb un enllaç per passar-hi sense esser vist. I aquí em trobo, tot solet, ara que ja en tinc una, de drecera directe.[/quote]
ah doncs, molt bé!
A veure si un dia vens a alguna sortida de Mototurisme i ens fas una bona crònica de l'event!
:okcat
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
I com no, salut des de el Berguedà......
:birracat
:birracat
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Benvingut des de Preixens
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.