Bé, per fi aquesta setmana ja m'han arrivat quasibé tots els extres que em faltaven.
Ja tenia ganes de veure i tenir muntat el Top-case.
Aquest, al igual que les maletes laterals, és l'original, la veritat és que he quedat sorprés de la gran capacitat interior, després ja posaré els litres. És molt i molt fàcil de posar i treure, i aquest també té un sistema de desplaçament lateral, que juntament amb l'explicació que hi ha més amunt de les maletes ajuda (o diuen) a repartir millor el pès als revolts i guanyar en estavilitat.
Una de les coses més pràctiques i que em varen fer decidir per les originals a part de l'estètica, és aquest petit detallet, però que en depèn de com es miri i o s'utilitzi pot ser un detallàs:
Vaig pensar que per portar el mòbil a carregar, o qualsevol altre cosa, em podria ser molt útil, ja que no el necessito pel GPS ja que de sèrie ja vé adaptada per a tal opció a la part frontal entre el manillar i el dipòsit:
La parrilla posterior, me l'han cambiada, i aquesta nova, a part de portar la toma de corrent que va per contacte, porta un sistema que deixa desplaçar la maleta uns centímetres lateralment i pel què he estat veient i lo poc que m'hi entenc, fa lo mateix que el top-case de la nova VFR.
Els suports inferiors que es veuen molt robustos:
I per últim unes fotos de com queden: