EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.

Entrada Autor: Boolean » dv. juny 22, 2012 12:07 pm

[quote user="Trencaferro" post="204647"]

Les "dents" de les maletes són aquestes:
Imatge

[/quote]

Quin sistema de tacmanent de seguretat porten? es a dir com es garanteix que no salten en marxa o que no te les foten?
Els "pivots" que es veuen sota de les dents, surten quan s'abaixa la maneta i fan de tancament?
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2012 12:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. juny 22, 2012 2:16 pm

[quote user="Boolean" post="204762"][quote user="Trencaferro" post="204647"]

Les "dents" de les maletes són aquestes:
Imatge

[/quote]

Quin sistema de tacmanent de seguretat porten? es a dir com es garanteix que no salten en marxa o que no te les foten?
Els "pivots" que es veuen sota de les dents, surten quan s'abaixa la maneta i fan de tancament?[/quote]

Si, t'he tirat la foto perquè ho vegis bé, surten uns pivots i la deixen anclada als suports:

Imatge
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 22, 2012 2:22 pm

Ara s´enten millor, pero tot i aixis tot plegat sembla molt plastic :tremolant

Epss , que no vull dir que vagi malament, pero es la "sensació" ;)
ImatgeImatgeImatge

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dv. juny 22, 2012 2:23 pm

I aprofito ja per posar les fotos perquè vegis i t'èn fàcis una idea de com son tant exterior com interiorment:

Imatge

Aquest és l'interior de l'esquerre, al no anar-hi el tub és molt grossa.

Imatge

I aquesta és la foto de la dreta, evidentment les dimensions són molt més reduides, però sempre s'hi pot posar alguna cosa i no està malament, l'unic que un casc no hi cap dins en aquesta.

Imatge

Boolean, si en vols veure alguna altre, m'ho dius i la penjaré. El mateix dic per qualsevol altre interessat.

I res, ara a esperar el Top-case amb el seu sistema vasculant, i la seva presa de corrent interior, quan el tingui ja posaré informació.

Salutacions a tothom!!!

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 22, 2012 2:28 pm

El que si que sembla es tindre una gran capacitat, de quans lts es cada maleta ???

PD: Veig que la pota de cabra ja la tens doblegada ;) ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2012 2:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. juny 25, 2012 8:35 am

[quote user="Trencaferro" post="204792"]

Boolean, si en vols veure alguna altre, m'ho dius i la penjaré. El mateix dic per qualsevol altre interessat. [/quote]

Gracies, ja me n'he fet a la idea,... estan molt xules i almenys la de l'equerra se la veu amb molt bona capacitat.
T'has agafat les bosses interiors tambe?

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dl. juny 25, 2012 4:16 pm

[quote user="Boolean" post="205005"][quote user="Trencaferro" post="204792"]

Boolean, si en vols veure alguna altre, m'ho dius i la penjaré. El mateix dic per qualsevol altre interessat. [/quote]

Gracies, ja me n'he fet a la idea,... estan molt xules i almenys la de l'equerra se la veu amb molt bona capacitat.
T'has agafat les bosses interiors tambe?[/quote]

No, les bosses interiors de moment no les he agafat, un que les té em va dir que eren molt rigides i que no anaven acord amb el preu que en feien pagar. Quan vagi a buscar lo què em falta les miraré a la botiga a veure que tal son. Perquè les maletes no son impermeables?

Lo què si m'he demanat ha estat el candau original en forma de U, el que té l'espai guardat a sota el seient de l'acompanyant i així no molesta. També l'altre dia em vaig demanar això veient com s'està posant el tema a frança, i al final va caure cortesia de Italomotor. :cerv :jump

Imatge

Imatge

és ajustable pels laterals i ho puc portar posat a sobre de qualsevol jaqueta o peça de roba, ho vaig trovar molt xulo i interessant. :cool:

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dv. jul. 06, 2012 3:33 pm

Bé, per fi aquesta setmana ja m'han arrivat quasibé tots els extres que em faltaven.

Ja tenia ganes de veure i tenir muntat el Top-case.

Aquest, al igual que les maletes laterals, és l'original, la veritat és que he quedat sorprés de la gran capacitat interior, després ja posaré els litres. És molt i molt fàcil de posar i treure, i aquest també té un sistema de desplaçament lateral, que juntament amb l'explicació que hi ha més amunt de les maletes ajuda (o diuen) a repartir millor el pès als revolts i guanyar en estavilitat.

Imatge

Una de les coses més pràctiques i que em varen fer decidir per les originals a part de l'estètica, és aquest petit detallet, però que en depèn de com es miri i o s'utilitzi pot ser un detallàs:

Imatge

Imatge

Vaig pensar que per portar el mòbil a carregar, o qualsevol altre cosa, em podria ser molt útil, ja que no el necessito pel GPS ja que de sèrie ja vé adaptada per a tal opció a la part frontal entre el manillar i el dipòsit:

Imatge

La parrilla posterior, me l'han cambiada, i aquesta nova, a part de portar la toma de corrent que va per contacte, porta un sistema que deixa desplaçar la maleta uns centímetres lateralment i pel què he estat veient i lo poc que m'hi entenc, fa lo mateix que el top-case de la nova VFR.

Imatge

Els suports inferiors que es veuen molt robustos:

Imatge

I per últim unes fotos de com queden:

Imatge

Imatge

Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. jul. 06, 2012 11:16 pm

Digueu-me "raro", però les motos amb top case desmereixen molt. Son molt útils i còmodes, però son d'un lleig.......

Imatge

No puc deixar de pensar en els repartidors de pizzes....

Ei, Trencaferro, que no és res personal. Em passa amb tots els tops case, sobretot amb el meu..

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. jul. 06, 2012 11:19 pm

Per cert, Trencaferro, quants viatges Vic-Barcelona portas ja per culpa de la moto?

No n'eren només 1 o 2 a l'any?

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. jul. 07, 2012 12:38 am

Aquest bagul anant sòl el veig com una font de turbulències, apart de -cosa sense importància doncs sols es pot anar a 120- treure al menys 10/15 km/h de velocitat punta.

Tot perquè ens han 'venut la moto' de que perquè una moto trail tingui estètica aventurera ha de portar les maletes i el bagul quadrat.

Que serà el proper que ens vendrán? :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. jul. 07, 2012 11:11 am

[quote user="Randy-650" post="206439"]Aquest bagul anant sòl el veig com una font de turbulències, apart de -cosa sense importància doncs sols es pot anar a 120- treure al menys 10/15 km/h de velocitat punta.

Tot perquè ens han 'venut la moto' de que perquè una moto trail tingui estètica aventurera ha de portar les maletes i el bagul quadrat.

Que serà el proper que ens vendrán? :tremolant[/quote]

+1

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. jul. 07, 2012 11:12 am

[quote user="Pasqual" post="206432"]Digueu-me "raro", però les motos amb top case desmereixen molt. Son molt útils i còmodes, però son d'un lleig.......

Imatge

No puc deixar de pensar en els repartidors de pizzes....

Ei, Trencaferro, que no és res personal. Em passa amb tots els tops case, sobretot amb el meu..[/quote]

+1

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. jul. 07, 2012 11:54 am

en la foto del avatar d'en Boolean ja es veu molt gros,fins i tot tapa la moto,vaig pensar que era un efecte optic,pero ara veig que servira per transporta moltes coses,es gros de veritat,Trencaferro ''ande yo caliente...........'' a mi els top case m'agraden molt i com lo original no hi ha res,una pregunta, caben 2 cascos o pasa com al de la GS que nomes en cap un ?
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 07, 2012 11:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. jul. 07, 2012 12:06 pm

[quote user="Randy-650" post="206439"]Aquest bagul anant sòl el veig com una font de turbulències, apart de -cosa sense importància doncs sols es pot anar a 120- treure al menys 10/15 km/h de velocitat punta.
Que serà el proper que ens vendrán? :tremolant[/quote]

home Randy i discrepo completament,el bagul ja deu estar dissenyat perque no faci turbulencias,no es BMW pero segur que si fes turbulencias sen s'entiria parlar als foros :twisted: :twisted: ,que agafa aquesta moto ? 210 km/h ? qui i va a aquesta velocitat carregat amb maletas i top case ? jo els que trobo lletjos son els top case's rodons que semblen naus espacials amb els fondos vermells ........en fi per gustos els colors,pero ni han que semblen las naus de STAR TRECK de lo grossos que son :roll: :roll: ara que cadscu menja amb els coberts que vol ;) ;)

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 07, 2012 12:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. jul. 07, 2012 12:16 pm

[quote user="Randy-650" post="206439"]
[/quote]
Lo del baúl ...no ho se
De les maletes, no crec pq ens vulguin vendre... Cadascu es compra les que vol.
jo a la Varadero he portat maletes "rodones" , les shad
I porto les quadrades , ZEGA touratech.

i les ventatges de les quadrades per mi son moltes.
Un espai quadrat hi cap molta mes cosa, que a igual capacitat, amb formes arrodonides....
Una maleta quadrada et serveix per moltes coses
- Et permet portar coses ben subjectes sobre seu (mes boses, tenda,...)
Imatge

- Et permet utilitzar-les com a taula,cadira,.... quant vas de camping
Imatge
Ex ...moltes coses

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » ds. jul. 07, 2012 12:58 pm

[quote user="Pasqual" post="206434"]Per cert, Trencaferro, quants viatges Vic-Barcelona portas ja per culpa de la moto?

No n'eren només 1 o 2 a l'any?[/quote]

Si, ja és lo què et deia, vaig aprofitar per anar a fer la revisió del rodatge i montar les maletes, i en un altre vol que vaig haver de fer a Barcelona per d'altres coses, precisament havia d'anar al carrer del costat i ja vaig montar la resta.
Pensa que en el meu cas ha estat una mica diferent, ja que al ser de les primeres i per culpa de l'importador, no varen calcular prous estocs, sinó, el dia d'anar-la a buscar i la revisió del rodatge. (en principi). Inclús ells s'han ofert a que si vull alguna altre cosa, per no fer els desplaçaments me l'enviarien sense cost si crec que jo sóc capaç de montar-m'ho.

De totes maneres, no és res extrany, jo ja amb la Bmw m'havia de desplaçar sempre també per fer-hi qualsevol cosa, i excepte amb tres o quatre marques que tenim representant aqui a Osona, amb la resta em passaria lo mateix. És lo què té ser de poble... :sheep

Pel tema turbulències jo de moment no he notat res d'extrany, la moto es porta igual de bé, encara hi arribo millor (ara ja vaig amb el seient amb posició alta) i l'únic que costa encara més de pujar-la al cavallet. :tremolant

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » ds. jul. 07, 2012 1:05 pm

L'altre accessòri que ja havia arrivat, era el candau original, és una U molt llarga, es veu molt robust i segur i lo millor, és que té el seu espai sota el seient perquè no toqui la pera quan no saps on portar-lo.

Mireu les dimensions:

Imatge

I aqui teniu fotos del seu lloc sota el seient, veureu que és molt pràctic ja que queda perfectament fixat, no balla ni fa sorolls, i a sobre no et treu espai de les maletes.
Desaventatges, el preu, tot i que no tinc ni idea de quan val un bon candau, l'he trobat un pèl car ja que jo quasibé mai no la deixo al carrer, però per "aquests" dies n'haig de tenir.

Imatge

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » ds. jul. 07, 2012 1:14 pm

I per últim, ja aprofitant el viatge, vaig montar també els punys calefactats que ja havien arrivat. Lo què tenen els originals, és que com sempre, queden molt ben integrats, no donen problemes de corrent, i que deuen ser més cars que els altres.

En aquest cas, es monta un altre "interruptor" just a sota del dels llums de boira, són grossos, clars i intuitius:

Imatge

En posició vermella seria la primera posició, o sigui temperatura suau:

Imatge

En color groc la segona posició o màxima temperatura:

Imatge

I per últim, amb els llums de boira activats, ja veieu que són grossos fàcils i quasibé impossible de confondre't gràcies als colors:

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. jul. 07, 2012 1:15 pm

Renoi...
Aixo si que es una moto adaptada per futurs conductors de la ONCE!!!
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”