Em Podeu Aconsejar Una Ruta Fins Albacete????

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Em Podeu Aconsejar Una Ruta Fins Albacete????

Entrada Autor: J-C » dt. juny 26, 2012 1:13 pm

hola,dijous vaig a albacete a portar la moto a un noi que la vol,estic mirant amb el google maps i el garmin,tot per autopasta en surt 540km,segurament sera un pal de peatje,podria probar de dir que no pago pero no em vull arriscar :lol: ,si em podeu aconsejar alguna ruta estaria molt agrait ;)
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Em Podeu Aconsejar Una Ruta Fins Albacete????

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 26, 2012 2:29 pm

Bones---
Es segur que te la compra? pq si no fer el viatge fins alla amb aquesta calor..ufff

Home per l´interior es una opcio molt guapa i entretinguda...pero tardaras bastant mes..
http://goo.gl/maps/ODll
Ex ...moltes coses

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. juny 26, 2012 2:41 pm

Tu sabràs si tens ben lligada l'operaciò..., però jo no portaría la moto a Albacete (ni de coña) al menys que hi hagui una paga i senyal significativa pel mitg.
De entrada si NO coneixes el paio, o en tens referències, et pot "negociar" el preu"acordat" a la baixa...i una vegada estiguis allà que faràs ???

En quant a la ruta, la que et proposa L'Steelman és la que jo faría...i em llevaría ben d'hora, per evitar les hores de mès calor.

Edito: Desde Sabadell potser és mès rapid...

https://maps.google.es/maps?saddr=AP-7& ... ,3&t=m&z=8

;)
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2012 2:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dt. juny 26, 2012 2:42 pm

I la tornada? :mrgreen:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 26, 2012 2:55 pm

[quote user="Steelman" post="205128"]Bones---
Es segur que te la compra? pq si no fer el viatge fins alla amb aquesta calor..ufff

[/quote]

[quote user="Joavel" post="205134"]Tu sabràs si tens ben lligada l'operaciò..., però jo no portaría la moto a Albacete (ni de coña) al menys que hi hagui una paga i senyal significativa pel mitg.
De entrada si NO coneixes el paio, o en tens referències, et pot "negociar" el preu"acordat" a la baixa...i una vegada estiguis allà que faràs ???

;)[/quote]

Company i veí J-C, oite què et diuen. Pensa que quan algú vol comprar un moto va al lloc on la venen, MAI va el venedor al lloc on 'te la compro, muxaxo'.
No t'aconsello gens ni mica que hi vagis, degut a la calor i al problema que ja sabem.

Consell de veí que t'aprecia molt. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dt. juny 26, 2012 3:07 pm

hola,gracies pels consells,la britat es que hi ha un bon troç,el noi el conec d´un altre foro,ell vindria a buscarla pero se l´hauria de limitar pel carnet,la britat que es una aventura,de tornada vindria em tren o em ambulancia :lol: ,espero aguantar la tirada i si tot surt be ja tinc el ull possat a una v-strom que esta a Reus,
Imatge

SALUT I KILOMETRES

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dt. juny 26, 2012 3:13 pm

[quote user="Steelman" post="205128"]Bones---

Home per l´interior es una opcio molt guapa i entretinguda...pero tardaras bastant mes..
http://goo.gl/maps/ODll[/quote]

la ruta a de ser molt maca,pero em sembla que tirare pel deret,tot autopasta surten 3h menys de cami,sortin a les 6h a les 11h puc estar,em sembla,enire estudiant les rutes,gracies a tots ;)
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Rafamon
Presentats
Entrades: 23
Membre des de: dg. des. 07, 2008 9:59 pm
Ubicació: Llinars del Vallés

Entrada Autor: Rafamon » dt. juny 26, 2012 3:39 pm

Hola, precisament estic a l'autovía Albacete - Valencia, en mig d'una zona quasi desértica ( Vaig en cotxe i per feina ).

La meva recomanació es que hi vagis un día nuvolat !!!! ( perdona la broma ).

Estic d'acord amb els companys, normalment es mou el que vol comprar, pero... si has d'anar o vols anar, et diría:

SI TENS POC TEMPS, JO LI FOTARÍA PER AUTOPISTA TOTA LA CANYA QUE PUGUIS ( DINTRE D'UN ORDRE ), PERQUE EL CAMÍ ES LLARG I EL PAISATGE NO MASSA ESPLENDORÓS.

SI VAS AMB TEMPS, IGUAL POTS FER UN PARELL DE PARADES:

L'ATMELLA O L'AMPOLLA DE MAR: POSIBLE BANYET REFRESCANT I ESMORZAR O DINAR ( DEPENENT L'HORA QUE SURTIS )

-ZONA NORD CASTELLÓN, A PROP DE VALENCIA:

-VALENCIA: POBLA DE FARNALS: BANYET I PAELLA MALVAROSA

-DE VALENCIA CAP A L'INTERIOR, DIR. ALBACETE ( UNS 160 KMS ) PER L,AUTOVÍA RÁPIDA AMB CALOR ( LA VAIG FER AHIR )
NO APURIS BENZINA PERQUE ELS TRAMS SON LLARGS I DESHABITATS. ( AHIR QUASI EM QUEDO TIRAT PER CONFIAR-ME)

EL QUE T'HA DE COMPRAR LA MOTO T'HAURÍA DE PAGAR UN PLUS DE "SUFRIMIENTO"

VINGA, MOLTA SIORT I QUE AGAFIS UN DÍA NUVOLAT.

RAFA

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 26, 2012 4:06 pm

fes cas al que et diuen i demana una paga i senyal per transferencia,com a minim del que et gastaras en el viatge,jo en conec un que si dedica i si tingues que guardar totes las que li reserven amb un ''tuguardamelatranquiloquemelaquedo'' tindria una coleccio,de totes maneres que tinguis bon viatge ;) ;) i sort !!!!
Imatge

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dt. juny 26, 2012 6:15 pm

ostres que bo aixo; ''tuguardamelatranquiloquemelaquedo'',teniu rao,pero penseu que vaig a casa seva,que es l´unic que em dona el que demano i si surt malament pues :KO :KO :KO :crys :crys :crys
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. juny 26, 2012 7:53 pm

Home,

Jo penso que a Albacete hi podries anar amb l'AVE. Tens no-se-quants lavabos per tu solet i també diuen que toca a una bona colla d'hostesses per cada viatger.
Imatge

Jordi "Prony"

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dt. juny 26, 2012 8:03 pm

Jo també et proposo fer una Paella al Delta (a Sant Carlos de la Ràpita, per exemple) o a l'albufera valenciana (per exemple en algun restaurant del Palmar). Lo demés, tira milles i quan abans a Albacete millor!
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dt. juny 26, 2012 8:09 pm

[quote user="Prony" post="205178"]Home,

Jo penso que a Albacete hi podries anar amb l'AVE. Tens no-se-quants lavabos per tu solet i també diuen que toca a una bona colla d'hostesses per cada viatger.
Imatge

Jordi "Prony"[/quote]

ostres,aquest si que es un bon consell :eyes
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2012 8:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 26, 2012 8:43 pm

[quote user="J-C" post="205183"][quote user="Prony" post="205178"]Home,

Imatge

Jordi "Prony"[/quote]

ostres,aquest si que es un bon consell :eyes[/quote]

Ja et dic jo que aixó no es "exacte" ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2012 8:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dt. juny 26, 2012 8:53 pm

Jo miraria que et page almenys el viatge, si més no que no tinguis perdudes, la baixada més ràpida és per autopista fins valència però és car, jo aniria per nacional que des castelon és gratis i via rapid a albacete, agafaria la Autopasta fins Comarruga i la resta per nacional 340 hi ha diversos trams de autovia gratuïta (Castelló Albacete) Jo almenys hauria de tenir assegurança una mica de preu 50% que són 600km i no tens molts ganes de perdre el temps que és un dia entre anar i tornada, només una frase que fa molts anys que escolto i no és per deprimir
:enfaduu Albacete el que mas larga la tiene mas onda te la mete :enfaduu
Mira que si és un poble del nord de Albacete et aniria millor pujar per Requena N III

http://maps.google.es/maps?saddr=Sabade ... ls&t=m&z=7
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dt. juny 26, 2012 9:20 pm

[quote user="Minino" post="205200"]Jo miraria que et page almenys el viatge, si més no que no tinguis perdudes, la baixada més ràpida és per autopista fins valència però és car, jo aniria per nacional que des castelon és gratis i via rapid a albacete, agafaria la Autopasta fins Comarruga i la resta per nacional 340 hi ha diversos trams de autovia gratuïta (Castelló Albacete) Jo almenys hauria de tenir assegurança una mica de preu 50% que són 600km i no tens molts ganes de perdre el temps que és un dia entre anar i tornada, només una frase que fa molts anys que escolto i no és per deprimir
Mira que si és un poble del nord de Albacete et aniria millor pujar per Requena N III

http://maps.google.es/maps?saddr=Sabade ... ls&t=m&z=7[/quote]

hola,ja agafare la vaselina per si de cas :tremolant ,el noi es del mateix albacete,
Imatge

SALUT I KILOMETRES

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 26, 2012 11:38 pm

[quote user="J-C" post="205207"][quote user="Minino" post="205200"]Jo miraria que et page almenys el viatge, si més no que no tinguis perdudes, la baixada més ràpida és per autopista fins valència però és car, jo aniria per nacional que des castelon és gratis i via rapid a albacete, agafaria la Autopasta fins Comarruga i la resta per nacional 340 hi ha diversos trams de autovia gratuïta (Castelló Albacete) Jo almenys hauria de tenir assegurança una mica de preu 50% que són 600km i no tens molts ganes de perdre el temps que és un dia entre anar i tornada, només una frase que fa molts anys que escolto i no és per deprimir

hola,ja agafare la vaselina per si de cas :tremolant ,el noi es del mateix albacete,[/quote]

Porta un pot industrial per el que pugui passar :mrgreen: :mrgreen:

El deus coneixer molt amb aquest comprador ;)
ImatgeImatgeImatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. juny 26, 2012 11:40 pm

Me n'alegro que finalment puguis fer el canvi !!! Però vigila que hi ha molt espavilat per aquests mons de Déu !!! ;)
Gas a la burra!!!

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dc. juny 27, 2012 9:26 pm

[quote user="J-C" post="205207"][quote user="Minino" post="205200"]

hola,ja agafare la vaselina per si de cas :tremolant ,el noi es del mateix albacete,[/quote]

:cerv És la ruta mes rapida i no et falten llocs on parar-te,,, bona sort en la venda,,,, ull amb aquesta que no vegis :martell
:martell Una vieja y un viejo :martell

:D :D Ara la V Strom,,,,,,,, que és això un "Jamoto" ni la conec,,,,,
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dc. juny 27, 2012 9:49 pm

hola,gracies a tots pels consells,dema surto a les 6h del mati,si tot va be a les 22h arrivare a casa,ja us explicare ;)
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”