Ripoll-Collada De Tosses-Sort-tornada Per CAT
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Re: Ripoll-Collada De Tosses-Sort-tornada Per CAT
Moltissimes felicitats Eva !!!!!!!
Tinc una sortida dissabte.
Si no arribo valdat i tinc permis (haig d'emplenar una instancia), vindre una estoneta amb vosaltres
Soc molt provisional.
A gaudir-la molt.
Si no arribo valdat i tinc permis (haig d'emplenar una instancia), vindre una estoneta amb vosaltres
Soc molt provisional.
A gaudir-la molt.
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Bon dia Eva....
Hem esperat fins ara per veura si ens podriem apuntar a la sortida tot el dia....però no ens es possible.
De totes formes,jo vindrè sol i us acompanyarè fins a Martinet,i desprès girarè cua,doncs haig de ser
a dinar a casa.
Ens veiem a Ripoll.
:form
Hem esperat fins ara per veura si ens podriem apuntar a la sortida tot el dia....però no ens es possible.
De totes formes,jo vindrè sol i us acompanyarè fins a Martinet,i desprès girarè cua,doncs haig de ser
a dinar a casa.
Ens veiem a Ripoll.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="santi64" post="205423"]Moltissimes felicitats Eva !!!!!!!
Soc molt provisional.
A gaudir-la molt.[/quote]
Vinga , si pots ens veiem a Ripoll.
Per cert, amb en Jesús hem quedat a la Repúblicaa les 7 del matí.
Soc molt provisional.
Per cert, amb en Jesús hem quedat a la Repúblicaa les 7 del matí.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 30, 2012 7:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="CarToni" post="205425"]Bon dia Eva....
a dinar a casa.
Ens veiem a Ripoll.
:form[/quote]
Ens veiem a Ripoll i sense dinar :mrgreen: :mrgreen:
a dinar a casa.
Ens veiem a Ripoll.
Ens veiem a Ripoll i sense dinar :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
Pd a les 18:00 recullo la moto.... estic dels nervissssssss :tremolant :tremolant :tremolant
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Eva" post="205467"]Pd a les 18:00 recullo la moto.... estic dels nervissssssss :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
jajajajja,dels nervis diu,be no m'extranya amb aquesta preciositat que estrenes ;) ;) no cal que et digui que bona estrena i millor cap de setmana .
jajajajja,dels nervis diu,be no m'extranya amb aquesta preciositat que estrenes ;) ;) no cal que et digui que bona estrena i millor cap de setmana .
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Ja ho crec que estàs nerviosa...qui no !!....estrenar tota una K-1600 !!...quina envejaa !! :lol: :lol:
Ting ganes de veura-us pujant La Collada... :form :form :form Fins Diumenge :flor :flor
Ting ganes de veura-us pujant La Collada... :form :form :form Fins Diumenge :flor :flor
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Finalment no podrem venir a la ruta, marxem a Andorra d'aquí a una estona ,demà farem ruta per França i a la tarda tornem a Casa, diumenge ens ha sortit un compromis per dinar.
Si ens podem escapar a Ripoll a primera hora per coneixa els 160 cavalls t'ho confir-m'ho demà al vespre.
salut i bentzina
;) ;)
Si ens podem escapar a Ripoll a primera hora per coneixa els 160 cavalls t'ho confir-m'ho demà al vespre.
salut i bentzina
;) ;)
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Eva diguem a quina hora heu quedat amb en Jesús a la República, si no es molt, molt, molt d'hora, a lo millor us acompanyo un tros.
Felicitats i km...
Felicitats i km...
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 30, 2012 9:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Eva" post="205467"]Pd a les 18:00 recullo la moto.... estic dels nervissssssss :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Son les 22:36 i encara no hi ha cap foto de la K1600? :crys :crys :crys
Son les 22:36 i encara no hi ha cap foto de la K1600? :crys :crys :crys
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="CMB" post="205489"][quote user="Eva" post="205467"]Pd a les 18:00 recullo la moto.... estic dels nervissssssss :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Son les 22:36 i encara no hi ha cap foto de la K1600? :crys :crys :crys[/quote]
Les 22:40 :mrgreen:
Tic, tac, ...
Tic, tac, ...
- CMB
- Presentats
[quote user="Ramon" post="205490"][quote user="CMB" post="205489"][quote user="Eva" post="205467"]Pd a les 18:00 recullo la moto.... estic dels nervissssssss :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Tic, tac, ...[/quote]
23:13
Si que costa signar els papers a can BMW... O es que la volta inagural és molt llarga... O es que no es pot desenganxar...
Tic, tac, ...[/quote]
Si que costa signar els papers a can BMW... O es que la volta inagural és molt llarga... O es que no es pot desenganxar...
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Eva" post="205465"][quote user="santi64" post="205423"]Moltissimes felicitats Eva !!!!!!!
Soc molt provisional.
Per cert, amb en Jesús hem quedat a la República, no recordo l´hora.....[/quote]
A les 07:00 zulú !!! ;)
Soc molt provisional.
Per cert, amb en Jesús hem quedat a la República, no recordo l´hora.....[/quote]
A les 07:00 zulú !!! ;)
Gas a la burra!!!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="CMB" post="205499"][quote user="Ramon" post="205490"][quote user="CMB" post="205489"][quote user="Eva" post="205467"]Pd a les 18:00 recullo la moto.... estic dels nervissssssss :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Tic, tac, ...[/quote]
Si que costa signar els papers a can BMW... O es que la volta inagural és molt llarga... O es que no es pot desenganxar...[/quote]
23:59
Deu estar esperant la grua :mrgreen: :mrgreen:
Tic, tac, ...[/quote]
Si que costa signar els papers a can BMW... O es que la volta inagural és molt llarga... O es que no es pot desenganxar...[/quote]
Deu estar esperant la grua :mrgreen: :mrgreen:
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Prony" post="205504"][quote user="CMB" post="205499"][quote user="Ramon" post="205490"][quote user="CMB" post="205489"][quote user="Eva" post="205467"]Pd a les 18:00 recullo la moto.... estic dels nervissssssss :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Tic, tac, ...[/quote]
Deu estar esperant la grua :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Al facebook ja l'ha posat ;)
Tic, tac, ...[/quote]
Deu estar esperant la grua :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Al facebook ja l'ha posat ;)
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Dona" post="205508"]
Al facebook ja l'ha posat ;)[/quote]
I els que no tenim Facebook? :shock:
I els que no tenim Facebook? :shock:

- Eva
- Presentats
Acabo d ´arribar a casa... conduir de nit ... ja no em fa por. Els fars bixenon son una meravella.
A més les llum s'inclinen cap el interior de les corbes i es veu tot perfectament.
No he fet ni una foto.
A la arribada a MC per recollir la moto no he estat sola....
Ha sigut una sorpresa i hem sigut prop de 14 persones que m´han vingut a fer costat.
La veritat és que es d'agrair, moltes vegades la gent més propera no s´en adona de l´importància de la compra de una nova moto, les il.lussions, les emocions, per això quant un grup d'amics que senten la mateixa passió per les motos t´acompanyan és de molt i molt d'agrair.
A TOTS VOSALTRES, MOLTES I MOLTES GRACIES :ksss
Aquest matí en Carles, en Xavi i treballadors de Stinger m´han estat explicant com funciona aquesta moto i el anti radar que hi he muntat.
Per cert, aquest és el segon que monten en una moto, el primer va ésser amb una moto que va sortir a la revista Solo Moto i jo soc la segona. L´Aparell es molt i molt nou. Va de fabula.
La moto es... finura pura.
Al matí i com que soc molt i molt dura per entendre les coses, en Carles ja m´ha donat la primera, segona i tercera lliçó.
A la tarda a les 18:00 ... briefing amb en Roger i ... xampany i coca per tots.... ja penjarem alguna foto.
prop de les 19 : 00 m´he canviat i després de la foto de grup hem anat cap a Torroella a portar la Mar. Només que en lloc de passar per bones carreteres i amples, tal i com pertocaria en una estrena ..... no.... a tutti pleni cap els Angels....
M´ha costat arribar a dalt, m´ha costat molt, però de ben segur que poc a poc m'aniré fent amb el domini de la moto.
Vinga... gràcies per llegir-me i per felicitar-me.
Un petó
A més les llum s'inclinen cap el interior de les corbes i es veu tot perfectament.
No he fet ni una foto.
A la arribada a MC per recollir la moto no he estat sola....
Ha sigut una sorpresa i hem sigut prop de 14 persones que m´han vingut a fer costat.
La veritat és que es d'agrair, moltes vegades la gent més propera no s´en adona de l´importància de la compra de una nova moto, les il.lussions, les emocions, per això quant un grup d'amics que senten la mateixa passió per les motos t´acompanyan és de molt i molt d'agrair.
A TOTS VOSALTRES, MOLTES I MOLTES GRACIES :ksss
Aquest matí en Carles, en Xavi i treballadors de Stinger m´han estat explicant com funciona aquesta moto i el anti radar que hi he muntat.
Per cert, aquest és el segon que monten en una moto, el primer va ésser amb una moto que va sortir a la revista Solo Moto i jo soc la segona. L´Aparell es molt i molt nou. Va de fabula.
La moto es... finura pura.
Al matí i com que soc molt i molt dura per entendre les coses, en Carles ja m´ha donat la primera, segona i tercera lliçó.
A la tarda a les 18:00 ... briefing amb en Roger i ... xampany i coca per tots.... ja penjarem alguna foto.
prop de les 19 : 00 m´he canviat i després de la foto de grup hem anat cap a Torroella a portar la Mar. Només que en lloc de passar per bones carreteres i amples, tal i com pertocaria en una estrena ..... no.... a tutti pleni cap els Angels....
M´ha costat arribar a dalt, m´ha costat molt, però de ben segur que poc a poc m'aniré fent amb el domini de la moto.
Vinga... gràcies per llegir-me i per felicitar-me.
Un petó
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 30, 2012 9:28 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="205510"][quote user="Dona" post="205508"]
I els que no tenim Facebook? :shock:[/quote]
No,no... jo no vaig penjar res al facebook, només em varen etiquetar...
No,no... jo no vaig penjar res al facebook, només em varen etiquetar...
- CMB
- Presentats
[quote user="Eva" post="205513"][quote user="Randy-650" post="205510"][quote user="Dona" post="205508"]
No,no... jo no vaig penjar res al facebook, només em varen etiquetar...[/quote]
Eva, amb permís teu:

Per cert casi que ens trobem al concessionari de Girona, havia d'anar a buscar uns cargols per la Husqvarna...
Felicitats i seny!
No,no... jo no vaig penjar res al facebook, només em varen etiquetar...[/quote]
Eva, amb permís teu:

Per cert casi que ens trobem al concessionari de Girona, havia d'anar a buscar uns cargols per la Husqvarna...
Felicitats i seny!
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola Carles, encara no hi havies anat a buscar els cargols?... Els hi vas fotre la "bronca" al menys? :mrgreen:
Hola Carles, encara no hi havies anat a buscar els cargols?... Els hi vas fotre la "bronca" al menys? :mrgreen:
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 30, 2012 10:09 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit