[quote user="GRUM" post="205755"]Encara que sembli mentida, havia passat mil-i-una vegades per la carretera de la Pobla, però no coneixia el santuari de Falgars fins que, la setmana passada, hi varem pujar caminant amb mon pare.
Llavors em va parlar de la carretera i del poble de St. Julià de Cerdanyola. Vaig mirar els topos i vaig veure que hi ha una "linia" que uneix aquests dos punts, però el meu gran dubte és si es tracta de carretera asfaltada, pista ampla, camí???
En resum, que amb l'excusa de no saber-ho, és mooolt provable (si no falla res a darrera hora) que demà m'hi acosti per tal de sortir de dubtes i poder dormir millor :lol: :lol:
Un cop allà, suposo que aprofitaré per fer exploratoria d'algún altre dubte que tinc per la zona. Tot això, com sempre, a ritme "slow-grum".
Si puc ja us en faré cinc cèntims i alguna foto ;)
PD: Tot i així, si algú ho sap, també em pot resoldre el dubte abans :roll:[/quote]
Bona tarda,
jo tot junt fa 1 mes que hi vaig ser per 1a vegada :lol: :lol: .
Hi ha una carretera tota asfaltada que surt de sant Julià de Cerdanyola i va a parar a la carretera també asfaltada que puja desde la pobla fins al santuari de Falgars.
Aquest cap de setmana varem fer una pista desde Vilada passant per St.Romà de la clusa i varem anar a parar a aquesta carretera a 1Km de St Julià.Aquesta zona cada cop em te mes fascinat,te una bellessa de paisatges i boscos brutal,una zona molt recomanable i amb moltes possibilitats de rutes tan ON com OFF.