Divendres a la nit varem arribar al hotel d'Arinsal i dissabte al matí amb un dia espatarran iniciem la nostra ruta cap al pirineu francès, sortim d'Andorra pel Pas de la Casa i ens dirigim a Ax-les-Thermes pasan per el Col de Chioula-Col des Sept Frères-Axat-Lapradelle-Saint Paul de Fenouillet (a 5km Les Gorges de Galamus- Les Gorges de Saint George-Formigueres-Llac de Puy valador-Llac de Matamala-Mont Louis-Puigcerdà-Ripoll-Mataró (ruta de 430km).
Arinsal (Andorra, Vall nord)
Esper-ho que gaudiu de les fotos.
Salutacions a tots i totes
;) ;)
Ribes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 09, 2012 4:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gràcies Ribes, una ruta "magnifique".
Vàreu visitar les gorges que anomenes? Ja fa anys vaig visitar les gorges de La Fou (prop d'Arles) i em van agradar molt. Que tal aquestes?
Gràcies.
[quote user="Bertu" post="205743"]Gràcies Ribes, una ruta "magnifique".
Vàreu visitar les gorges que anomenes? Ja fa anys vaig visitar les gorges de La Fou (prop d'Arles) i em van agradar molt. Que tal aquestes?
Gràcies.[/quote]
Es un classic, no t´he las pots perdre i estan a prop ;)
[quote user="CarlesOsonaGS" post="205746"]Jo vaig estar-hi l'agost passat pero sense banyar-me. El temps no acompanyaba. Es una bona ruta que la tenim ben aprop.
Gracies per compartir-la.[/quote]
Doncs en prenc nota per algun cap de setmana que no saps que fer.
[quote user="Prony" post="205753"][quote user="CarlesOsonaGS" post="205746"]Jo vaig estar-hi l'agost passat pero sense banyar-me. El temps no acompanyaba. Es una bona ruta que la tenim ben aprop.
Gracies per compartir-la.[/quote]
Doncs en prenc nota per algun cap de setmana que no saps que fer.
Unes fotos molt maques. Gràces per la crònica.
Jordi "Prony"[/quote]
L'agost i setembre son prou llargs, amb calor, amb dies tontos que son de molt ben aprofitar...
Tornant a mirar les primeres fotos, las 6 o 7 que hi ha despres de les d'Andorra son de la carretera que va de Ax-les-Thermes fins mes o menys al punt C del mapa, oi? M'enrecordo com si fos ahir... quina bon ruta per evadir-te.
Ara que el "planxaso" quan et tires a l'aigua, no te preu tampoc...
[quote user="CarlesOsonaGS" post="205784"]Tornant a mirar les primeres fotos, las 6 o 7 que hi ha despres de les d'Andorra son de la carretera que va de Ax-les-Thermes fins mes o menys al punt C del mapa, oi? M'enrecordo com si fos ahir... quina bon ruta per evadir-te.
Ara que el "planxaso" quan et tires a l'aigua, no te preu tampoc...[/quote]
Doncs sí amic Carles, tens rao amb l'ho de les fotos, son de la carretera que va de Ax-les-Thermes fins mes o menys al punt C...jejeje, molt bona ruta i bona carretera sense gravillons.
El bany a les gorgues fa ser reparador, buffff amb la calor que teniem, quasi orgasmàtic.
[quote user="Kpeps" post="205827"]es una escapada molt maca ,va directe a pendents ;) ;) gracies per posar las fotos i la cronica.
p.d. l'aigua devia estar fresqueta,oi ??[/quote]
Efectivament estava fresqueta, però no glaçada, era totalment suportable fins i tot per la Carme que es fredolica.... :tremolant :tremolant , que collons estava de "muerte abuela" :mrgreen: :mrgreen:
salutacions