EUROCOPA 2012
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: EUROCOPA 2012
[quote user="Fjodor" post="206020"]Planera i directament... algú que se sent català i és conscient de la realitat diària del nostre país.. NO és coherent que se senti alegre amb la roja (així, sense majúscula)... i no és -mal que ens pesi- futbol.
Crec també que al govern d'España li ha anat de perles que la selecció guanyi, així ens poden posar anuncis, programes, recordatoris, especials i demés basura mediàtica de la roja per seguir tenint el poble drogat...
A mi no m'enganyen.
Només cal veure les institucions esportives, administratives, judicials i les que facin falta, el que se sent cada dia, el tema de la llengua, del nostre poble, de totes les altres coses... i encara creuen que m'he de sentir identificat amb aquesta bazòfia?
Repeteixo: a mi no m'enganyen. Ni m'enganyaran.
Jo respecto tot, però, el món esta al revés... ells no ens respecten a nosaltres, i si nosaltres fem acció de no fer-ho, som insolidaris, separatistes (si!!!), polacs.. etc, etc....
No, ho sento, no he sentit MAI ni un petit ble d'emoció per aquesta selecció, ni ho sentiré. No és la meva, ni la del meu pais. I considero que i hi juguen jugadors catalans és circumstancial, que per mi haurien de jugar, representar i lluir la nostra bandera, la catalana, que per mi és la seva.
Em podran obligar a ser el que no soc, però els meus sentiments no els podran comprar, ni manipular.
Quan més creixo, més em reafirmo. I tant de bo això creixi entre nosaltres.
Per que les seleccions catalanes existeixin del tot i puguin representar-nos amb tot allò que juguin.
Us imagineu el trial de les nacions, enduro de les nacions? Estic fart de veure el trial de les Nacions i als Sis dies d'Enduro com pilots amics meus han de portar símbols del que no son... i sempre capdavanters!
Podria haver estat Catalunya la guanyadora de l'Eurocopa?... i tant!
Ja no es tracta de anar en contra, sinó de ser coherent. I crec que molts de nosaltres si pensem així, ho hem de ser integrament.
Per mi, que facin el millor futbol, li deuen en part a la influència de Guardiola i del Barça èpic. Tothom ho sap. I és així. Fins i tot a Madrit havien tirat el crit al cel perque la roja se paresía musho al Barsa.... en fi, patètic
No opino dels diaris esportius catalans (?), en castellà, parlant de la roja... periodistes mediocres només amb l'argument de vendre... VENDRE... tot està fet una m....
Bla, bla, bla, bla,bla...
Salut
(Coll... m'he desofegat... vaja rollaku m'ha sortit.... :D :D :D )[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow
Ja n´hi ha prou de ambigüitats :Disparant :Disparant
Crec també que al govern d'España li ha anat de perles que la selecció guanyi, així ens poden posar anuncis, programes, recordatoris, especials i demés basura mediàtica de la roja per seguir tenint el poble drogat...
A mi no m'enganyen.
Només cal veure les institucions esportives, administratives, judicials i les que facin falta, el que se sent cada dia, el tema de la llengua, del nostre poble, de totes les altres coses... i encara creuen que m'he de sentir identificat amb aquesta bazòfia?
Repeteixo: a mi no m'enganyen. Ni m'enganyaran.
Jo respecto tot, però, el món esta al revés... ells no ens respecten a nosaltres, i si nosaltres fem acció de no fer-ho, som insolidaris, separatistes (si!!!), polacs.. etc, etc....
No, ho sento, no he sentit MAI ni un petit ble d'emoció per aquesta selecció, ni ho sentiré. No és la meva, ni la del meu pais. I considero que i hi juguen jugadors catalans és circumstancial, que per mi haurien de jugar, representar i lluir la nostra bandera, la catalana, que per mi és la seva.
Em podran obligar a ser el que no soc, però els meus sentiments no els podran comprar, ni manipular.
Quan més creixo, més em reafirmo. I tant de bo això creixi entre nosaltres.
Per que les seleccions catalanes existeixin del tot i puguin representar-nos amb tot allò que juguin.
Us imagineu el trial de les nacions, enduro de les nacions? Estic fart de veure el trial de les Nacions i als Sis dies d'Enduro com pilots amics meus han de portar símbols del que no son... i sempre capdavanters!
Podria haver estat Catalunya la guanyadora de l'Eurocopa?... i tant!
Ja no es tracta de anar en contra, sinó de ser coherent. I crec que molts de nosaltres si pensem així, ho hem de ser integrament.
Per mi, que facin el millor futbol, li deuen en part a la influència de Guardiola i del Barça èpic. Tothom ho sap. I és així. Fins i tot a Madrit havien tirat el crit al cel perque la roja se paresía musho al Barsa.... en fi, patètic
No opino dels diaris esportius catalans (?), en castellà, parlant de la roja... periodistes mediocres només amb l'argument de vendre... VENDRE... tot està fet una m....
Bla, bla, bla, bla,bla...
Salut
(Coll... m'he desofegat... vaja rollaku m'ha sortit.... :D :D :D )[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow
Ja n´hi ha prou de ambigüitats :Disparant :Disparant
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="206021"][quote user="Storm" post="206018"]Aquesta és bona!
Un diari italià diu que la roja no guanyaria sense Catalunya
http://comunicacio.e-noticies.cat/un-di ... 66029.html[/quote]
Em va agradar sentir-te ahir al PRIMER TOC de RAC1 ;)[/quote]
Jo ho he sentit aquest matí per internet ;)
Jo ho he sentit aquest matí per internet ;)
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="STELVIO 00" post="206029"][quote user="Steelman" post="206021"][quote user="Storm" post="206018"]Aquesta és bona!
Jo ho he sentit aquest matí per internet ;)[/quote]
Gràcies, nois. Sou la millor audiència
Gràcies, nois. Sou la millor audiència
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Storm" post="206070"][quote user="STELVIO 00" post="206029"][quote user="Steelman" post="206021"][quote user="Storm" post="206018"]Aquesta és bona!
Gràcies, nois. Sou la millor audiència[/quote]
Podies haver informat que anaves Al Primer Toc, Storm !!! i haguessis tingut més audiència !!! ;)
Ahh !! benretornat !
Gràcies, nois. Sou la millor audiència[/quote]
Podies haver informat que anaves Al Primer Toc, Storm !!! i haguessis tingut més audiència !!! ;)
Ahh !! benretornat !
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Storm" post="206246"]http://www.ilvostro.it/sport/catalogna- ... sta/43906/[/quote]
No crec que Federacion Española Futbol acepti aquesta proposta de partit, no sabrien com sortir ne si es que perden, que es molt possible,i els i crearia un problema de dificil solucio vers la opinio publica internacional.
No crec que Federacion Española Futbol acepti aquesta proposta de partit, no sabrien com sortir ne si es que perden, que es molt possible,i els i crearia un problema de dificil solucio vers la opinio publica internacional.