Entrada
Autor: Boolean » dv. jul. 06, 2012 1:57 pm
[quote user="Vicenç" post="206361"][quote user="Steelman" post="206358"][quote user="Randy-650" post="206357"]
Discrepo.
Els fabricants, tots, tenen petites, mitjanes i grans cilindrades, amb més o menys potencia. O sigui, que hi ha on escollir.[/quote]
Es a dir que si jo ara vull continuar amb Honda, amb una Maxitrail.
Segons tu, la Transalp amb 50CV seria una opcio a tenir en compte, versus, la crosstourer.
Tenint en compte el que m´agrada viatjar, i que sempre anem dos, i amb les maletes fins a dalt de tot?[/quote]
Aquí és on discrepem. Per què no????
Una Transalp carregada fins dalt et pot mantenir un creuer de 120-130 facilment. Vols més????.
Si fas una mitjana de velocitat en un viatge veuràs que no passes de 70-90Km/h, i això anant rapidet i sense aturar-te massa.[/quote]
home pero no em negaras que te molta mes facilitat de conduccio una moto de 100cv carregada fins a els tranques que no pas una de 50 en les mateixes condicions de carrega, oi? No es tracta de mantenir una velocitat de creuer constant si no de tenir facilitats a l'hora d'avançar, pujar amb menys calentons un port de muntanya, etc....
Jo crec que es l'evolució logica,... hi ha poca gent que de bones a primeres s'atreveix amb els barcos que tenim molts ara. Es comença amb una de cilidrada mitja (500-600 cc) i es l'evolució logica que la proxima moto, un cop has agafat mes soltura en la conducció i mes experiència, t'atreveixis amb més, si es això el que busques.
Evidentment que hi ha molta gent que amb mantenir-se a la mitja cilindrada en te prou, pro com diu l'Steelman un cop saps el que busques en una moto, el viatjer per exemple com es seu cas i el de molts mototuristes, ningun em negarà que es viatja molt millor i mes comode amb una moto de gran cilindrada amb els seus 100 cv com a minim que no pas amb una mitja.
No treu que amb una vstrom 650 no es viatgi be, al contrari, va de conya! pero molta gent que va carregada i amb acompanyant sempre acaba dient "li falten uns cavallets mes per quan es va així de carregats".
El fet que en aquesta comunitat hi hagi aquesta tendencia es potser perque aqui abunden les motos d'alta cilindrada i gran potencia lo normal en una persona que conviu en aquesta comunitat es la d'adaptar-se a les caracteristiques del mototurista estandard, es a dir , anar a petar a les motos grans.
Si vas al foro de vstrom hi ha molta gent que s'ha passat a les motos grans pero tambe son mooooolts els que conserven la V o que se l'han canviat pel nou model, es a dir que conserven cilindrada.
En resum, que depen del grup en el que vas.
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 06, 2012 1:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.