Pre Vacances Als Alps !!!

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Pre Vacances Als Alps !!!

Entrada Autor: Kartykeyan » dj. jul. 05, 2012 11:58 am

Boon diaaa

Volia informar-vos, ara que tinc una setmana lliure, la meva ruta per les vacances d’aquest estiu aproximadament de 14 dies des de la primera fins la segona setmana d’agost.
Si algú, que segur que si, ja ha passat per alguns dels llocs o passo per algun lloc a prop i que mereixi la pena veure-la, que ho escrigui, i la canviaré segons vagi veien.
Tranquils que quan torni faré la crònica extensa de cada any xDD

Ruta: Alps
(encara que no surti al google maps, la idea es arribar a Salzburg passant per el “niu dels àguiles” del Hitler)

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Pre Vacances Als Alps !!!

Entrada Autor: Steelman » dj. jul. 05, 2012 12:39 pm

A simple vista...et deixes moltes coses!!
A la zona de Andermatt t´has deixat el Nunefenpass,GrimselPass,.
quant surts de St.Moritz, vas de cap a fer l´Stelvio...i t´has oblidat del Gavia, que esta abans i per mi es un dels més macos dels Alps.
I per França, ni has fet Bonnete,Iseran,Izoard,....

Ho he mirat ràpid, si tinc temps ja mirare amb més detallament. Pero a simple vista m´ha semblat que una bona ruta (pq totes les dels alps ho son) pero que anaves a fer 4 coses especifiques i saltant coses molt maques .....
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. jul. 05, 2012 7:12 pm

A part del que et diu Steelman , pots fer al voltant de Carpentras , al anar millor, el Mt. Ventoux i potser fer el Parc del Vercors, hi ha tants llocs per anar !!!!
ImatgeImatgeImatge

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dj. jul. 05, 2012 7:15 pm

[quote user="STELVIO 00" post="206242"]A part del que et diu Steelman , pots fer al voltant de Carpentras , al anar millor, el Mt. Ventoux i potser fer el Parc del Vercors, hi ha tants llocs per anar !!!![/quote]

No sé jo :twisted:

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. jul. 05, 2012 7:18 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="206244"][quote user="STELVIO 00" post="206242"]A part del que et diu Steelman , pots fer al voltant de Carpentras , al anar millor, el Mt. Ventoux i potser fer el Parc del Vercors, hi ha tants llocs per anar !!!![/quote]

No sé jo :twisted:[/quote]

Segons a l´hora del dia que hi passis, no sempre fa el que os va fer a vosaltres ;)
ImatgeImatgeImatge

Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Entrada Autor: Kartykeyan » dv. jul. 06, 2012 6:05 pm

jajajaj moltes gracies sii es veritat els llocs que dieu !!!

El que passa es que no ho puc fer tot, tinc 14 dies i uns 3000 kilòmetres aproximadament; la idea ja que anava als alps era fer alguns ports de muntanya però tampoc sense passar-se y estar mes estona de peu que no sobre la moto.

La gran majoria dels alps francesos ja els he fet, Gavia em desvio massa i Nunefenpass, GrimselPass he tingut que escollir si anar per a dalt o abaix.

Aniríeu a veure la muntanya Zermat ?? Algun poble que destacaríeu, diferent, bonic etc... ??

Vssss

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. jul. 06, 2012 6:47 pm

[quote user="Kartykeyan" post="206393"]jajajaj moltes gracies sii es veritat els llocs que dieu !!!

El que passa es que no ho puc fer tot, tinc 14 dies i uns 3000 kilòmetres aproximadament; la idea ja que anava als alps era fer alguns ports de muntanya però tampoc sense passar-se y estar mes estona de peu que no sobre la moto.

La gran majoria dels alps francesos ja els he fet, Gavia em desvio massa i Nunefenpass, GrimselPass he tingut que escollir si anar per a dalt o abaix.

Aniríeu a veure la muntanya Zermat ?? Algun poble que destacaríeu, diferent, bonic etc... ??

Vssss[/quote]

Certament, hi ha molts ports per anar, però jo potser no faria tanta ruta per la plana a Italia...

Zermat, dius? Si només vols anar a veure el poble i la Muntanya, no val la pena. Si de cas estar-hi tot un dia. Pensa que cal deixar el vehicle al poble de Tasch i agafar un tren no precissament barat! Arribes al centre del poble i és molt, massa, turístic. Si de cas et recomanaria pujar fins a Gornergrat amb el tren cremallera i baixar a peu de nou fins a Zermat. Trigaras unes 3-4 hores, fent parades. És un dels camins més expectaculars a fer per Muntanya. Tindras el Zermat a l'alçada, pensa que Gornergrat està a 3.200m i tens el Mt Rosa, 2a muntanya més alta dels Alps i les seves glaceres a sota i el Zermat davant teu. Podras fer aquesta foto sense problemes:

Imatge

Si és així si que hi anria, si no val més passar de llarg, per que no amortitzes els diners del tren.

Salut

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”