EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.

Entrada Autor: Trencaferro » ds. jul. 07, 2012 1:21 pm

I referent a la pregunta de la capacitat de les maletes, són 35 litres de capacitat en el top case, hi cap in casc, i 63 litres més a les altres maletes, on a la esquerre hi cap un altre casc.
No crec que siguin les més grans del mercat, però la veritat és que em van la mar de bé, i per mi són les que queden millor integrades.

P.D. Ah, i em falten les espumes del top-case ja que l'altre dia anava tard i ens en varem descuidar, això ja m'ho han enviat, i quan ho revi ho montarés jo mateix. :cool:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. jul. 18, 2012 8:49 pm

Per si algú hi està interessat i li serveis, comentar que al principi, el l'anti-robo original, semblava que no anava bé amb la posició baixa del seient.
Rebuda la resposta a través de concessionari amb ines fotos explicatives del funcionament i com colocar-ho, puc dir que ja està resolt, s'ha de fer un petit acompanyament amb la part del davant del seient, i queda perfecte.

Un altre tema resolt.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. jul. 19, 2012 8:29 am

[quote user="Pasqual" post="206432"]Digueu-me "raro", però les motos amb top case desmereixen molt. Son molt útils i còmodes, però son d'un lleig.......

Imatge

No puc deixar de pensar en els repartidors de pizzes....

Ei, Trencaferro, que no és res personal. Em passa amb tots els tops case, sobretot amb el meu..[/quote]

en aquesta foto la prespectiva ha jugat una mala passada,... el topcase es veu gegantesc! i no es aixi ni molt menys.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. jul. 19, 2012 8:31 am

[quote user="Kpeps" post="206461"]en la foto del avatar d'en Boolean ja es veu molt gros,fins i tot tapa la moto,vaig pensar que era un efecte optic,pero ara veig que servira per transporta moltes coses,es gros de veritat,Trencaferro ''ande yo caliente...........'' a mi els top case m'agraden molt i com lo original no hi ha res,una pregunta, caben 2 cascos o pasa com al de la GS que nomes en cap un ?[/quote]

tambe es cosa de la prespectiva,... el bahul no es pas mes gran que un maxia, tot al contrari. El que passa es que es molt qwuadradot i esta colocat molt amunt i això augmenta la sensacio que sigui gran. Si agafeu la foto den Trencaferro mab la moto vista de davant veureu com el bahul es mes aviat "petit" en cmoparacio a molts d'altres que es veuen pel mercat.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dj. ago. 09, 2012 6:54 am

[quote user="Trencaferro" post="209300"][quote user="Sergi3" post="209290"]de moment el porta matricules, que hi porta el logo de la botiga, fins que torni a tenir una enganxina de Mototurisme :mrgreen:

de moment no puc dir res mes :mrgreen:

:cerv[/quote]

Si Sergi, tens raó, això també em va passar a mi uns quants dies, però des de la sortida de la Garrotxa ja ho tinc sol.lucionat. A més amb l'afegit que s'hi t'hi fixes el porta matricules no és quadrat, costa una mica més posar-hi l'enganxina.

I aprofitant el post, dues preguntes. A quina presió portes els pneumàtics en fred per anar dos? I l'altre, he començat a fer proves amb l'amortidor posterior per anar dos i carregat, hi has tocat alguna cosa tu?[/quote]

Aixo ve del post de que ha obert en randy de mancances, pero t'ho contesto aqui
presió dels neumatics tal qual van sortir, 2.4 davant, i 2.8 es el que portaba a la Vstrom amb els tourance en calent pujen a 3.0 i 3.5.
Els amortidors no els he tocat, de moment m'ha anat be ara veurem carregats, com va, i llavors decidire..
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “General”