URBANITES-2012. 8-juliol
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: URBANITES-2012. 8-juliol
A casa.
Després penjaré fotos ... o demà... ja ho vehorem :mrgreen: :mrgreen:
Només un apunt per donar les gràcies no només a n´en Jaume, sinó a TOTA la seva familia: la seva mare i cunyada , escel.lents cuines i organitzadores, el seu germà que es desvivía perque TOT estigués del nostre agrat i a les seves fantàstiques dues nebodes que any a any les veiem creixer i de ben segur que Urbanites els fa tanta il.lussió com a TOTS nosaltres.
A tots ells , la més profunda enhorabona per el éxit d´aquesta edició.
De ben segur que el proper any ens apuntarem de nou a la IV Edició.
Després penjaré fotos ... o demà... ja ho vehorem :mrgreen: :mrgreen:
Només un apunt per donar les gràcies no només a n´en Jaume, sinó a TOTA la seva familia: la seva mare i cunyada , escel.lents cuines i organitzadores, el seu germà que es desvivía perque TOT estigués del nostre agrat i a les seves fantàstiques dues nebodes que any a any les veiem creixer i de ben segur que Urbanites els fa tanta il.lussió com a TOTS nosaltres.
A tots ells , la més profunda enhorabona per el éxit d´aquesta edició.
De ben segur que el proper any ens apuntarem de nou a la IV Edició.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 08, 2012 10:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Quines fotos !!!!!!!! i algún video !!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Quines fotos !!!!!!!! i algún video !!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 08, 2012 10:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Doncs un altre que tambe fa estona que ha arribat, un cap de setmana "rodo" fins i tot amb visita a Harley's Days...! ;)
Pero el millor del millor es l'inmillorable organitzaciò i entranyable hospitalitat, una familia que cada anys ens deixa fascinats... :bow :bow :bow
Gracies Jaume i familia per haver fet possible que aquest cap de setmana sigui uns d'aquets inolvidable... ens ho hem passat de conya...! encare ric de moltes de les anecdotes que hem viscut i que de seguida que pugui deixare un recull en un clip de fotos i video de la III EDICIÒ URBANITES 2012 :ban :castell
Pero el millor del millor es l'inmillorable organitzaciò i entranyable hospitalitat, una familia que cada anys ens deixa fascinats... :bow :bow :bow
Gracies Jaume i familia per haver fet possible que aquest cap de setmana sigui uns d'aquets inolvidable... ens ho hem passat de conya...! encare ric de moltes de les anecdotes que hem viscut i que de seguida que pugui deixare un recull en un clip de fotos i video de la III EDICIÒ URBANITES 2012 :ban :castell

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Eva
- Presentats
:mrgreen: :mrgreen: [quote user="Randy-650" post="206416"][quote user="Eva" post="206402"]
Dit aixó i pensant que el "curro" de secres pot durar fins ... bueno... que podem retirar a quarts.... ens despedim fins el diumenge al matí i no patiu ... que per la nostre part estarà tot a punt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
No, si ja us imagino el dissabte per la nit a la disco......
[/quote]
Randy, veus com hem fet els deures... i tu el primer
[youtube]tD2MiwDdJ10[/youtube]
Dit aixó i pensant que el "curro" de secres pot durar fins ... bueno... que podem retirar a quarts.... ens despedim fins el diumenge al matí i no patiu ... que per la nostre part estarà tot a punt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
No, si ja us imagino el dissabte per la nit a la disco......

Randy, veus com hem fet els deures... i tu el primer
[youtube]tD2MiwDdJ10[/youtube]
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 08, 2012 11:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Això de ser tocatardà té el probema que ja s'ha dit tot. Gràcies Jaume i familia que en cada edició us heu superat, per oferir-nos un dia com aquest. Tot fantàstic.
Hem pogut gaudir del "cruïller express". Randy, que li donaves un tant per cruïlla a l'Alucina ?
Companys i companyes: URBANITES és un clàssic. Fins l'any que ve!!!
Hem pogut gaudir del "cruïller express". Randy, que li donaves un tant per cruïlla a l'Alucina ?
Companys i companyes: URBANITES és un clàssic. Fins l'any que ve!!!
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 09, 2012 12:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 09, 2012 7:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
La acurada posta a punt de Urbanitas:

Aquests bolets els va portar en DODO depart de la seva senyora... boníiiiiisims

Aquests bolets els va portar en DODO depart de la seva senyora... boníiiiiisims

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 09, 2012 7:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Algunes de les fotos que vaig fer, al vespre en penjaré més i el video del finde....
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 760515249e
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 760515249e
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!! Aquest cop no vaig poder gaudir d'Urbanites 2012 al 100% :crys , vaig aparèixer diumenge a l'hora del vermut: vaig trobar-me amb el Jaume a Sarral i amb tota la troupe a Guimerà (quins records....), això sí el el bon dinar no el vaig deixar escapar ;)
Gràcies Jaume!! Pel que he comprovat insitu i les imatges veig que l'organització ha fregat la perfecció.. com sempre :kiss ....
Bones!! Aquest cop no vaig poder gaudir d'Urbanites 2012 al 100% :crys , vaig aparèixer diumenge a l'hora del vermut: vaig trobar-me amb el Jaume a Sarral i amb tota la troupe a Guimerà (quins records....), això sí el el bon dinar no el vaig deixar escapar ;)
Gràcies Jaume!! Pel que he comprovat insitu i les imatges veig que l'organització ha fregat la perfecció.. com sempre :kiss ....
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
M'havia semblat veure un parell de company en plena competició del porró...què ho he somiat? S'ha censurat?
A mi em feia molta gràcia veure un insigne cavaller japonès fent propaganda d'un tractor alemany... :lol: :lol: :lol: :lol:
Sembla que tot ha anat molt bé. Procuraré no perdrem la propera. Felicitats als organitzadors i als participants
A mi em feia molta gràcia veure un insigne cavaller japonès fent propaganda d'un tractor alemany... :lol: :lol: :lol: :lol:
Sembla que tot ha anat molt bé. Procuraré no perdrem la propera. Felicitats als organitzadors i als participants
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="206648"]M'havia semblat veure un parell de company en plena competició del porró...què ho he somiat? S'ha censurat?
Sembla que tot ha anat molt bé. Procuraré no perdrem la propera. Felicitats als organitzadors i als participants[/quote
Aquest testimoni grafic te el seu "punt" caldrá recordar ho de tant en tant ;)
Veig que no heu patit gana, Deu n´hi do com us cuidan a Can Saneja :mrgreen:
Sembla que tot ha anat molt bé. Procuraré no perdrem la propera. Felicitats als organitzadors i als participants[/quote
Aquest testimoni grafic te el seu "punt" caldrá recordar ho de tant en tant ;)
Veig que no heu patit gana, Deu n´hi do com us cuidan a Can Saneja :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 09, 2012 9:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 30
- Membre des de: dt. abr. 03, 2012 8:07 pm
- Ubicació: l'Estartit
Gracies a tots !!!!!!! Un cap de setmana inoblidable.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hola amics,
Pel que he vist i he llegit, heu gaudit d'un intens i divertit cap de setmana. Això es "estupendo".
Ens veiem a la propera.
Jordi "Prony"
Pel que he vist i he llegit, heu gaudit d'un intens i divertit cap de setmana. Això es "estupendo".
Ens veiem a la propera.
Jordi "Prony"
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
AAAAARRRRRGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
QUINA ENVEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Estic molt content de que us ho hagueu passat d'allò mes. Vejam si la propera no m'enganxa treballant a "la quinta forca".
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
QUINA ENVEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Estic molt content de que us ho hagueu passat d'allò mes. Vejam si la propera no m'enganxa treballant a "la quinta forca".
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 09, 2012 5:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Què podem afegir que no s'hagi dit ja.
Els Grum ens sumem a la felicitació general pel tracte rebut per en Jaume i familia i la perfecta organització de tot l'esdeveniment.
Nosaltres vam fer una "mica de trampa" en la ruta i vam fer marrada, però això no fa que ho disfrutessim menys, sinó diferent. ;)
Gràcies Jaume, realment Urbanitas es supera cada any. :bow :bow
Els Grum ens sumem a la felicitació general pel tracte rebut per en Jaume i familia i la perfecta organització de tot l'esdeveniment.
Nosaltres vam fer una "mica de trampa" en la ruta i vam fer marrada, però això no fa que ho disfrutessim menys, sinó diferent. ;)
Gràcies Jaume, realment Urbanitas es supera cada any. :bow :bow
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Bertu
- Presentats
- Entrades: 97
- Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
- Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental
Veig que heu passat molta gana!! :lol:
Felicitats per la quedada.
Felicitats per la quedada.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ja s’ha dit tot no?
+1
De veritat moltes gracies Jaume i família per aquesta vetllada tant meravellosa, fins la propera!!!
:D
+1
De veritat moltes gracies Jaume i família per aquesta vetllada tant meravellosa, fins la propera!!!
:D
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola a tots
Vull agrair a Jaume and family, la feina que han fet, perquè un grup
d'amics ens ho passéssim d'allò mes bé
Moltes gràcies per tot, i fins aviat!
Tomas
Vull agrair a Jaume and family, la feina que han fet, perquè un grup