Al final em anat als Alps Francesos!!! :razz:
Em triat la Ruta Dels Grans Alps:
http://www.grande-traversee-alpes.com/r ... ndes-alpes
La meva intenció inicial és fer una combinada d’aquesta ruta i tornada per la ruta que va organitzar Mototurisme als Alps. Sense hotels reservats, presses, ni res que em lligui i fent una mica de turisme.

El primer dia és d’anada fins a Menton, molta calor i tot per carreteres nacionals, res a destacar.

L’endemà d’hora i amb molta calor comencem la ruta per els ports de muntanya, el primer important és el Coll de Turini.

El següent coll és el de Saint Martin.

Coll de La Couillole.

A mida que anem pujant, es diferencia la temperatura i els colors de la muntanya.

Arribem al Coll de la Cayolle:

Coll de Vars:

Arribant al Coll d’Izoard la seva tartera impressionant:

Un cop baixem decidim fer nit a Briaçon.

L’endemà pujant al Coll de Galiber ens trobem amb bones sorpreses, la primera i amb molta curiositat:.
Les Marmotes que en diferents ocasions envolten la carretera però son de molt mal retratar amb una càmera convencional:

Una altre és la neu i els motoristes que no parem de creuar-nos:

Coll de l’Iseran

Cansats de viatge decidim passar per el Coll del Petit Sant Bernart, agafar el túnel del Montblanc i fer un parell de dies de descans a Chamonix.

Sortida del túnel:

Arribada a Chamonix, l’hotel just davant de la glacera i del pic de l’Aiguille du Midi

L’endemà ens aixequem d’hora per pujar al telefèric de l’Aiguille du Midi, que ens diuen que és tancat pel mal temps,

O sigui que em de canviar de plans i anar a veure el Mer de Glace a Montenvers.

Aquí els telecabines tampoc funcionen i al final passem tot el mati pujant i baixant per visitar la glacera.

Durant la tarda visitem el poble, molt turisme per cert i al meu pensar poc recomenable.

Bona opció la de quedar-nos ja que a plogut tota la tarda a gairebé tot França.
Continuem el viatge cap Annemase on farem nit, però abans aprofitem per veure la vila de Vichi.

El llac Leman i la població de Thonon les Bains amb els seus passejos ben enjardinats.

I acabem la tarda a la bonica població medieval de Yvoire on totes les cases tenen uns jardins preciosos.

Finalment fem camí cap a Florac on passarem la ultima nit.

Però abans visitem la cova de la Madeleine,

La població de Le Pont D’Arc, i les gorges de l’Ardeche,

Arribats a Florac visitem la vila.

L’últim dia, ja de tornada cap a casa anem direcció Millau per veure el pont passant per les Gorges del Turn.

El pont.

També visitem les caves de Roquefort, aquestes sense fotos i finalment arribem a casa a les 21h.
En total han sigut 2388km a una mitjana de 54km/h i 5,01l de consum i 45 hores sobre la Moto en 7 dies que deu ni do!!
Ara només falta esperar a l’any vinent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crys :crys