Entrada
Autor: JoanCG » dt. jul. 10, 2012 12:01 pm
Que puc dir al respecte sobre si m’agrada…..que en tinc dos !! (sí, cert, cert… per que finalment el meu germà no la vol, diu que en té prou amb els 71Cv de la F650GS, per tant ara posaré a la Touring vermella en venda, “en serio”)
Bromes a part; a no ser que la nova BMW 1200/1250GS d’aigua, pesi un xic menys i sobretot tingui entre 15 i 25 Cv més que l’actual, ara per ara, ja que no puc repetir, em tocaria “tripitir” Ducati . I no és per ub tema de ser "Ducatista". SI fos d'una altre marca, la portaria igualment.
Per que només contemplo aquesta opció? Més enllà del tema subjectiu de la estètica,per que m’agrada portar: Suspensions electro-hidràuliques, control de tracció, ABS, menys de 220Kgs, neumàtic ample per acceleracions en inclinació, maletes integrades , i per últim i més important per a mí, tenir per a moments puntuals, 150Cv .
Ara per ara, crec que amb tot i això, no n’hi ha cap altre. Per cert, acaba de sortir un pneumàtic de tacs rotllo Karoo (trail de veritat, tot i que no és el hàbitat natural d’aquesta moto), per la mida de darrera.
I el tema del soroll, tinc que dir que en llargues distàncies no molesta, i habitualment porto el Termignoni amb DBkiller per no molestar, i quan entro a circuit li trec pels 8 CV que guanya.
Ah!, i per no parlar del agradable massatge a la pròstata per les vibracions, (es broma, que ningú se la compri només per aquest motiu, “viciosill@s”; jeje).
Sento el totxo,però per una vegada que algú altre parla de la meva moto, no me’n he pogut estar...gràcies !!! :lol:
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 10, 2012 12:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.