Fotos Harley Days BCN
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Fotos Harley Days BCN
[quote user="STELVIO 00" post="206945"]Eva, per tú amb "cuerus" o amb fulla de parra :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Sort que he editat i tu no has citat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort que he editat i tu no has citat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="Eva" post="206946"][quote user="STELVIO 00" post="206945"]Eva, per tú amb "cuerus" o amb fulla de parra :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Sort que he editat i tu no has citat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ja saps que jo també t´estimo :mrgreen: :mrgreen:
Sort que he editat i tu no has citat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ja saps que jo també t´estimo :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El que hauríem de fer és un Mototurisme Day a BCN ciutat, i que la GU ens tallés els carrers per on passesim i la gent ens aplaudís com fan amb els melenuts aquests. Avisant a TV3 sense falta.
Jo voto perquè l'Eva anés al capdavant amb el radiocassette de la KGT a tope. :mestre
Jo voto perquè l'Eva anés al capdavant amb el radiocassette de la KGT a tope. :mestre

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="206955"]El que hauríem de fer és un Mototurisme Day a BCN ciutat, i que la GU ens tallés els carrers per on passesim i la gent ens aplaudís com fan amb els melenuts aquests. Avisant a TV3 sense falta.
Jo voto perquè l'Eva anés al capdavant amb el radiocassette de la KGT a tope. :mestre[/quote]
I amb "cuerus" :b9 :b9 :b9 :b9
Jo voto perquè l'Eva anés al capdavant amb el radiocassette de la KGT a tope. :mestre[/quote]
I amb "cuerus" :b9 :b9 :b9 :b9
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Merci per les fotos,aveure si el proper any ens i podem atansar.
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="206956"][quote user="Randy-650" post="206955"]El que hauríem de fer és un Mototurisme Day a BCN ciutat, i que la GU ens tallés els carrers per on passesim i la gent ens aplaudís com fan amb els melenuts aquests. Avisant a TV3 sense falta.
I amb "cuerus" :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

I amb "cuerus" :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

- Eva
- Presentats

Dons ... vols que t´ho digui.... el día que facin llista... m´hi apunto , encara que sigui amb un tutú de color rossa... vull anar a Harleys Days !!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2012 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Buenas!!!
Jo vaig estar l'any passat...
Com aquí no hi han gaires harleyros, crec, i no crec que entrin gaires més... diré la meva.
Cada cop em sorpren més aquesta gent que s'omple la boca d'esperit de llibertat, d'identitat propia, del born to be wild i no se quantes xuminades més... i després son els primers que van amb uniforme, dirigits de cap a peus i amb un règim paramilitar...
Jo ja fa anys que vaig fer la mili com per ara anar a una trobada benèfica i que em vingui un paio amb uns "galons" de sargento de ruta y capitán de ruta (tal com sona) i em digui com he d'anar i on he d'anar...
I mira que estèticament alguna Harley m'agrada, però si ha d'anar associat a tot aquest món... com que prefereixo quedar-me com estic.
Com aquí no hi han gaires harleyros, crec, i no crec que entrin gaires més... diré la meva.
Cada cop em sorpren més aquesta gent que s'omple la boca d'esperit de llibertat, d'identitat propia, del born to be wild i no se quantes xuminades més... i després son els primers que van amb uniforme, dirigits de cap a peus i amb un règim paramilitar...
Jo ja fa anys que vaig fer la mili com per ara anar a una trobada benèfica i que em vingui un paio amb uns "galons" de sargento de ruta y capitán de ruta (tal com sona) i em digui com he d'anar i on he d'anar...
I mira que estèticament alguna Harley m'agrada, però si ha d'anar associat a tot aquest món... com que prefereixo quedar-me com estic.
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Vicenç" post="206981"]Buenas!!!
I mira que estèticament alguna Harley m'agrada, però si ha d'anar associat a tot aquest món... com que prefereixo quedar-me com estic.[/quote]
Estic d´acord Vicenç, jo vaig a mirar les motos i no miro els que van a sobre........................................... bé, potser alguna que va de "paquet", si :mrgreen:

Uploaded with ImageShack.us
I mira que estèticament alguna Harley m'agrada, però si ha d'anar associat a tot aquest món... com que prefereixo quedar-me com estic.[/quote]
Estic d´acord Vicenç, jo vaig a mirar les motos i no miro els que van a sobre........................................... bé, potser alguna que va de "paquet", si :mrgreen:

Uploaded with ImageShack.us
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 12, 2012 7:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Per veure aixó me'n vaig al Leroy Merlin.... :oops:
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Molt guapas les fotos, penso que dintre d'aquest colectiu deu de haber de tot
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Malgrat no hi he anat mai, veient les fotos que alguns companys han penjat (moltes gràcies), trobo que hi ha motos espectaculars i penso que tothom enten la moto i la viu com li surt dels "dallonses".
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Doncs jo no entenc perquè collons s'ha d'anar disfressat de maxomen el cap de setmana, amb banderes racistes.....perdó, volia dir sudistes...si la resta de la setmana van tots a treballar a la caixa amb corbata....no he entès mai aquesta "filosofia".
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jo tampoc la comparteixo aquesta filosofia però si n'hi ha que sí, què vols que et digui... que fotin com vulguin.
Això sí, i em repeteixo, hi ha màquines que em criden molt l'atenció. Es nota que les Harleys m'agraden ?
Això sí, i em repeteixo, hi ha màquines que em criden molt l'atenció. Es nota que les Harleys m'agraden ?
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
A mí el que més gracia em fa es la taça lligada amb una cadeneta a la cintura que porten molts :mrgreen: :mrgreen:

STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 12, 2012 12:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Com en tots els col·lectius, hi ha de tot.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Sergibuda" post="207030"]Com en tots els col·lectius, hi ha de tot.[/quote]
Es cert, i tothom pot fer el que li sembli, pero a mí aixó de la taça sempre m´ha fet gracia.
Segur que quan ens veuen amb la cordura passant calor se´n foten ;)
Es cert, i tothom pot fer el que li sembli, pero a mí aixó de la taça sempre m´ha fet gracia.
Segur que quan ens veuen amb la cordura passant calor se´n foten ;)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="STELVIO 00" post="207028"]
[/quote]
Heu vist els esperons ("espuelas" en castellà) ?
Això no servia per atissar els cavalls del Far West ?
No se si funciona per atissar els cavalls d'una moto ? :mrgreen: :mrgreen:

Heu vist els esperons ("espuelas" en castellà) ?
Això no servia per atissar els cavalls del Far West ?
No se si funciona per atissar els cavalls d'una moto ? :mrgreen: :mrgreen:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 12, 2012 1:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="STELVIO 00" post="206999"]

Uploaded with ImageShack.us[/quote]
Xavier... Es un company de feina..., que acababa d'estrenar la remodelació de la H.D.
La que va a sobre però, no sé si venía així de fàbrica o també ha hagut de passar la ITV...

Uploaded with ImageShack.us[/quote]
Xavier... Es un company de feina..., que acababa d'estrenar la remodelació de la H.D.
La que va a sobre però, no sé si venía així de fàbrica o també ha hagut de passar la ITV...
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 13, 2012 1:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.