Compro Seient De Pan.
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: Compro Seient De Pan.
[quote user="Alucinamaripili" post="206708"][quote user="Vendetta" post="205040"]bla bla bla..
mès bla, i un altre bla.
Alucina, hem de parlar. :lol: :kiss[/quote]
Seràs garrulo...!!!
si no te'l puc pas cobrar....el meu no el vaig pagar.[/quote]
ah, i jo què sè.! Doncs va, de ser aixì a veure si hi faig una gt cap allà. Vaa, un tallat ja t'el pagarè, :lol: :mrgreen: ,
Bueno, un dinar tambè.
mès bla, i un altre bla.
Alucina, hem de parlar. :lol: :kiss[/quote]
Seràs garrulo...!!!
si no te'l puc pas cobrar....el meu no el vaig pagar.[/quote]
ah, i jo què sè.! Doncs va, de ser aixì a veure si hi faig una gt cap allà. Vaa, un tallat ja t'el pagarè, :lol: :mrgreen: ,
Bueno, un dinar tambè.
- Vendetta
- Presentats
[quote user="XaviTwin" post="206952"]Aquest diuen que o fa força be, jo estic pendent de trucar-lo per fer una modificació al sillin de la Vara, ia gent del foro VCE que esta mol content de resultat i de preu
http://www.tapicero.org/
...V...[/quote]
Merci per la info, sempre va bè saber-ho. I fa bona molt bona pinta.
http://www.tapicero.org/
...V...[/quote]
Merci per la info, sempre va bè saber-ho. I fa bona molt bona pinta.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="PEPI600" post="204780"]A Barcelona hi tens Motosillin, al carrer Princep Jordi nº 6, prop de la plaça Espanya, el tiu està una mica penjat però treballa molt bé i bé de preu. Telefon : sis cinc 1 sis quatre 1 sis cinc sis.[/quote]
És bo, ràpid i barato.
I, sí, te'l pot tapissar de lleopard... i de tot allò que se't pugui acudir, fins i tot amb un brodat de la marca de la moto, del model, del teu nom... En conec un que porta un drac!
És bo, ràpid i barato.
I, sí, te'l pot tapissar de lleopard... i de tot allò que se't pugui acudir, fins i tot amb un brodat de la marca de la moto, del model, del teu nom... En conec un que porta un drac!
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
T'hi podries fer posar això hahahaha

- Vendetta
- Presentats
Això de la V ja ho he pensant, és la inicial del segon apellido.. :mrgreen:
pero per ara.. com que no.
pero per ara.. com que no.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Vendetta" post="207037"]Això de la V ja ho he pensant, és la inicial del segon apellido.. :mrgreen:
pero per ara.. com que no.[/quote]
Amb lo maco que quedaria :P marca de la casa haha
pero per ara.. com que no.[/quote]
Amb lo maco que quedaria :P marca de la casa haha
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
[quote user="PEPI600" post="204780"]A Barcelona hi tens Motosillin, al carrer Princep Jordi nº 6, prop de la plaça Espanya, el tiu està una mica penjat però treballa molt bé i bé de preu. Telefon : sis cinc 1 sis quatre 1 sis cinc sis.[/quote]
el divendres em vaig apropa, al mateix carre i a un "moto desguas" l'home si que sembla un boeimi "a mi em mola" però sap del que parla i em va esta aconsellant sobre lo que volia fer i com aniria el tema, tot mol correcte, te un seients "d'exposició" amb una terminació molt guapa
em quedat aquesta setmana per deixar-li el seient de la vara, amb un pressupost d'uns 90€ " retoc + dos tipus de pells "
...V...
el divendres em vaig apropa, al mateix carre i a un "moto desguas" l'home si que sembla un boeimi "a mi em mola" però sap del que parla i em va esta aconsellant sobre lo que volia fer i com aniria el tema, tot mol correcte, te un seients "d'exposició" amb una terminació molt guapa
em quedat aquesta setmana per deixar-li el seient de la vara, amb un pressupost d'uns 90€ " retoc + dos tipus de pells "
...V...
cor V-Twin