La Tinc Negre
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: La Tinc Negre
[quote user="STELVIO 00" post="206740"]Ja hi has fet Qm ???? Quinas impresions tens ? Com va la "millor moto del món" ??[/quote] Oju!!! No facis conya!!! Cap altre moto et donarà tanta satisfacció a un cost per quilòmetre tan baix.
Es cert que al costat de les vostres sembla "poca cosa", però nosaltres ens podem permetre un pernil Joselito 5 Jotas per Nadal mentre que vosaltres us apanyeu amb una paletilla Eroski envasada al buit. :mrgreen:
Es per això que tinc la certesa de que, amb la CrossTourer m'hauré de passar a la mortadel·la o al txoped.
Jordi "Prony" :ban :ban
Es cert que al costat de les vostres sembla "poca cosa", però nosaltres ens podem permetre un pernil Joselito 5 Jotas per Nadal mentre que vosaltres us apanyeu amb una paletilla Eroski envasada al buit. :mrgreen:
Es per això que tinc la certesa de que, amb la CrossTourer m'hauré de passar a la mortadel·la o al txoped.
Jordi "Prony" :ban :ban
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Prony" post="206867"][quote user="STELVIO 00" post="206740"]Ja hi has fet Qm ???? Quinas impresions tens ? Com va la "millor moto del món" ??[/quote] Oju!!! No facis conya!!! Cap altre moto et donarà tanta satisfacció a un cost per quilòmetre tan baix.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Epppsss !!! Que no faig conya, jo no la he conduit mai i no se com va, la meva referencia sou els que la teniu , i tots dieu el mateix ;)
Aquest any em sembla que molts menjarem txoped :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Epppsss !!! Que no faig conya, jo no la he conduit mai i no se com va, la meva referencia sou els que la teniu , i tots dieu el mateix ;)
Aquest any em sembla que molts menjarem txoped :mrgreen: :mrgreen:
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
[quote user="STELVIO 00" post="206740"]Ja hi has fet Qm ???? Quinas impresions tens ? Com va la "millor moto del món" ??[/quote]
hola,encara no he pogut probarla a fons,dema si els astres s´alineant igual puc sortir :mrgreen:
hola,encara no he pogut probarla a fons,dema si els astres s´alineant igual puc sortir :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="J-C" post="206889"][quote user="STELVIO 00" post="206740"]Ja hi has fet Qm ???? Quinas impresions tens ? Com va la "millor moto del món" ??[/quote]
hola,encara no he pogut probarla a fons,dema si els astres s´alineant igual puc sortir :mrgreen:[/quote]
Doncs esperem comentaris i si pot ser fotos !!!!!
hola,encara no he pogut probarla a fons,dema si els astres s´alineant igual puc sortir :mrgreen:[/quote]
Doncs esperem comentaris i si pot ser fotos !!!!!
- J-C
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="206910"][quote user="J-C" post="206889"][quote user="STELVIO 00" post="206740"]Ja hi has fet Qm ???? Quinas impresions tens ? Com va la "millor moto del món" ??[/quote]
Doncs esperem comentaris i si pot ser fotos !!!!![/quote]
hola,ahir vaig fer una sortideta,no la que volia fer pero tambe va estar be,vaig fer una volta pel motseny,vaig pujar a collformic vaig atravesa el pla de la calma,feia un dia collonut,vaig fer autopista,nacional,comarcal,pistes en fi tot el que espot fer amb una trail,una marevella,suau,efectiva,rapida,perfecte,el seient molt ample pero una mica dur,ja tinc un brico del foro v-stom molt facil de fer i sembla efectiu,tambe quant pugui li possare un cubreacarter i per mi quedara perfecta,ara us posso cuatre fotos:

Uploaded with ImageShack.us

Doncs esperem comentaris i si pot ser fotos !!!!![/quote]
hola,ahir vaig fer una sortideta,no la que volia fer pero tambe va estar be,vaig fer una volta pel motseny,vaig pujar a collformic vaig atravesa el pla de la calma,feia un dia collonut,vaig fer autopista,nacional,comarcal,pistes en fi tot el que espot fer amb una trail,una marevella,suau,efectiva,rapida,perfecte,el seient molt ample pero una mica dur,ja tinc un brico del foro v-stom molt facil de fer i sembla efectiu,tambe quant pugui li possare un cubreacarter i per mi quedara perfecta,ara us posso cuatre fotos:

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
J-C, bona volteta per fer amb la Reina de les Trails.
I pregunto: realment amb la V-Strom et canses menys que amb la TDM? O sols és 'efecte placebo'?
I pregunto: realment amb la V-Strom et canses menys que amb la TDM? O sols és 'efecte placebo'?

- J-C
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="207123"]Fa patxoca !!!!
El brico del seient es per fer que sigui més tou ???[/quote]
hola,si es per que sigui mes tou,aqui et poso el enllaç per si voleu fer una ullada:
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php? ... a+grandote
El brico del seient es per fer que sigui més tou ???[/quote]
hola,si es per que sigui mes tou,aqui et poso el enllaç per si voleu fer una ullada:
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php? ... a+grandote
- J-C
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="207128"]J-C, bona volteta per fer amb la Reina de les Trails.
I pregunto: realment amb la V-Strom et canses menys que amb la TDM? O sols és 'efecte placebo'?[/quote]
hola Randy,el cansament es de millor portar,les cervicals van millor i les cames em van menys doblegades,he comprat una faixa de cross per les lumbars i va de conya,de moment tot perfecte :Saltant
I pregunto: realment amb la V-Strom et canses menys que amb la TDM? O sols és 'efecte placebo'?[/quote]
hola Randy,el cansament es de millor portar,les cervicals van millor i les cames em van menys doblegades,he comprat una faixa de cross per les lumbars i va de conya,de moment tot perfecte :Saltant