STELLA ALPINA '12, Volteta Pels Alps I Més...
Moderador: Airald
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
STELLA ALPINA '12, Volteta Pels Alps I Més...
Hola a tothom...!!!
Donç desprès de donar un volteta per les espanyes i Portugal, he aprofitat la concentració internacional de la STELLA ALPINA per anar a fer una volteta per França i Itàlia....
Aquí us deixo l'enllaç per si voleu saber què tal ha anat per aquelles terres...
http://viuresobreduesrodes.blogspot.com.es/
Salutacions!
Donç desprès de donar un volteta per les espanyes i Portugal, he aprofitat la concentració internacional de la STELLA ALPINA per anar a fer una volteta per França i Itàlia....
Aquí us deixo l'enllaç per si voleu saber què tal ha anat per aquelles terres...
http://viuresobreduesrodes.blogspot.com.es/
Salutacions!
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: STELLA ALPINA '12, Volteta Pels Alps I Més...
Òndia Ricard, no pares quiet!
Si mai torno a ser jove, m'agradaria fer-ho igual. Enhorabona pel viatge, fotos i crònica.
Salut!
Si mai torno a ser jove, m'agradaria fer-ho igual. Enhorabona pel viatge, fotos i crònica.
Salut!
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Com es veu que has disfrutat de valent!!!
Gràcies per explicar-ho i amb unes fotos expectaculars :eyes :eyes :eyes
Salut
Gràcies per explicar-ho i amb unes fotos expectaculars :eyes :eyes :eyes
Salut
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Si senyor ... :bow :bow :bow ... gràcies per compartir-ho ;)
Gas a la burra!!!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Uala, quina pasada!
Gràcies per compartir!
Entren ganes d'anar-hi demà mateix!
Gràcies per compartir!
Entren ganes d'anar-hi demà mateix!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Has enganxat uns dias espectaculars i has fet un munt de Cols !!!!
PD: Llastima que no estigui la cronica al Foro per poguer afegir al recull de cronicas i viatges que fa el Ramon.
Poques ganas de treballar ,Ricard :sado :sado :sado ;)
PD: Llastima que no estigui la cronica al Foro per poguer afegir al recull de cronicas i viatges que fa el Ramon.
Poques ganas de treballar ,Ricard :sado :sado :sado ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Osti, nano, m'has fet viatjar tot esmorzant a casa. :D

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Que Xulu es tot allò. L'Stella alpina, m'ha fet recordar el primer viatge que vam fer amb en Pac's.
No vam tenir tanta sort, ens va esta plovent de les 6 de la tarda fins ben entrada la matinada, i despres puja a buscar el coi de xapeta, i ell amb la seva sv650
Gracies per compartir-ho
:cerv
No vam tenir tanta sort, ens va esta plovent de les 6 de la tarda fins ben entrada la matinada, i despres puja a buscar el coi de xapeta, i ell amb la seva sv650
Gracies per compartir-ho
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Nen, molt i molt xules les fotos i el reportatge.....
Al final t´hauré de possar una ferreteria :mrgreen: :mrgreen:
Al final t´hauré de possar una ferreteria :mrgreen: :mrgreen:
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="STELVIO 00" post="207343"]Has enganxat uns dias espectaculars i has fet un munt de Cols !!!!
Poques ganas de treballar ,Ricard :sado :sado :sado ;)[/quote]
Vinga Xavier, no siguis tant dur amb el Ricard, pensa que amb tants viatges no dona l'abast a fer cròniques... i menys per duplicat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vinga Xavier, no siguis tant dur amb el Ricard, pensa que amb tants viatges no dona l'abast a fer cròniques... i menys per duplicat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Bona ruta, nosaltres hi varem anar l'any passat. Quins records.
Com estaba per pujar a dalt de tot del Coll de Sommellier?
Com estaba per pujar a dalt de tot del Coll de Sommellier?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Nuria Vs" post="207440"][quote user="STELVIO 00" post="207343"]Has enganxat uns dias espectaculars i has fet un munt de Cols !!!!
Vinga Xavier, no siguis tant dur amb el Ricard, pensa que amb tants viatges no dona l'abast a fer cròniques... i menys per duplicat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per aixó l´hi dono canya ;) amb l´enveja que em dona, al menys que treballi una mica :mrgreen: :mrgreen:
Vinga Xavier, no siguis tant dur amb el Ricard, pensa que amb tants viatges no dona l'abast a fer cròniques... i menys per duplicat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per aixó l´hi dono canya ;) amb l´enveja que em dona, al menys que treballi una mica :mrgreen: :mrgreen:
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="STELVIO 00" post="207444"][quote user="Nuria Vs" post="207440"][quote user="STELVIO 00" post="207343"]Has enganxat uns dias espectaculars i has fet un munt de Cols !!!!
Per aixó l´hi dono canya ;) amb l´enveja que em dona, al menys que treballi una mica :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Em sembla que demà ja li toca :twisted: perquè a mi també em fa molta enveja :mrgreen: ;)
Per aixó l´hi dono canya ;) amb l´enveja que em dona, al menys que treballi una mica :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Em sembla que demà ja li toca :twisted: perquè a mi també em fa molta enveja :mrgreen: ;)
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Ricard_biker
- Presentats
[quote user="SisoRT" post="207326"]Òndia Ricard, no pares quiet!
Salut![/quote]
Siso, moltes gràcies...., però tú em portes molts kms. i moltes "voltes" de ventatja... ;)
Salutacions!
Salut![/quote]
Siso, moltes gràcies...., però tú em portes molts kms. i moltes "voltes" de ventatja... ;)
Salutacions!
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 15, 2012 10:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ricard_biker
- Presentats
Miquel, Jesús i Carles...
Moltes gràcies a vosaltres per haver passat una estona llegint la crònica :D
Salutacions!!!
Moltes gràcies a vosaltres per haver passat una estona llegint la crònica :D
Salutacions!!!
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 15, 2012 10:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ricard_biker
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="207343"]Has enganxat uns dias espectaculars i has fet un munt de Cols !!!!
1.- Seguint consells teus i d'en Pasqual... (Moltes gràcies) ;)
2.- Poques ganas de treballar no, poc temps per duplicar... :???:
Salutacions.... :razz:
1.- Seguint consells teus i d'en Pasqual... (Moltes gràcies) ;)
2.- Poques ganas de treballar no, poc temps per duplicar... :???:
Salutacions.... :razz:
- Ricard_biker
- Presentats
Randy, m'alegro que hagi servit al menys per que fesis un bon esmorzar...
Sergi, baja aventura que et vas "pelar" llavors tu també....
Salutacions!!!
Sergi, baja aventura que et vas "pelar" llavors tu també....
Salutacions!!!
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 15, 2012 11:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ricard_biker
- Presentats
[quote user="Eva" post="207438"]Nen, molt i molt xules les fotos i el reportatge.....
Al final t´hauré de possar una ferreteria :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Je, je, je!!!! :D
No siguis dolenta.... ;)
Celebro t'hagin agradat les fotos. Una abraçada!
Al final t´hauré de possar una ferreteria :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Je, je, je!!!! :D
No siguis dolenta.... ;)
Celebro t'hagin agradat les fotos. Una abraçada!
- Ricard_biker
- Presentats
[quote user="CarlesOsonaGS" post="207443"]Bona ruta, nosaltres hi varem anar l'any passat. Quins records.
Com estaba per pujar a dalt de tot del Coll de Sommellier?[/quote]
Carles, al Sommellier no es podia passar, estava tancat per neu... :(
Però només amb la pujada fins l'acampada, i després fins a recollir l'ESTELLA ja vaig al.lucinar suficient... :eyes
Salutacions!
Com estaba per pujar a dalt de tot del Coll de Sommellier?[/quote]
Carles, al Sommellier no es podia passar, estava tancat per neu... :(
Però només amb la pujada fins l'acampada, i després fins a recollir l'ESTELLA ja vaig al.lucinar suficient... :eyes
Salutacions!
- Ricard_biker
- Presentats
[quote user="Nuria Vs" post="207447"][quote user="STELVIO 00" post="207444"][quote user="Nuria Vs" post="207440"][quote user="STELVIO 00" post="207343"]Has enganxat uns dias espectaculars i has fet un munt de Cols !!!!
Em sembla que demà ja li toca :twisted: perquè a mi també em fa molta enveja :mrgreen: ;)[/quote]
Que hi ha de nou Nuria...
Gràcies per donar-me un cop de ma amb el amic... No se'n recorda de l'enveja que ens dona ell quan ens explica totes les seves "experiències"..., i ens tenim que aixugar les "babotes"... :twisted:
I sí, demà ja se m'acabat el rotllo... Demà toca fitxar!!! :enfaduu
Em sembla que demà ja li toca :twisted: perquè a mi també em fa molta enveja :mrgreen: ;)[/quote]
Que hi ha de nou Nuria...
Gràcies per donar-me un cop de ma amb el amic... No se'n recorda de l'enveja que ens dona ell quan ens explica totes les seves "experiències"..., i ens tenim que aixugar les "babotes"... :twisted:
I sí, demà ja se m'acabat el rotllo... Demà toca fitxar!!! :enfaduu