El racó del Sidecar
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: El Racó Del Sidecar
Ieie, no és veu res. Primer cal pujar la foto a Internet. Mirat els tutorials http://www.mototurisme.cat/kb.php?mode=cat&cat=15
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Perdó. Això no és lo meu...
[IMG=http://img43.imageshack.us/img43/9283/sidecross.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Pasqual
- Presentats
Aquí n'hi han uns quants. Enllaç Son de fa 1 any als Altes Elefantentreffen. La crònica la va fer en Ramon

El reste de les mooooltes fotos, estan a https://picasaweb.google.com/pasqual54/AltesElephantes#
Gràcies ramon per fer la crònica, el tema dels side m'ha fet pensar que si fos per mi encara estaria pendent

El reste de les mooooltes fotos, estan a https://picasaweb.google.com/pasqual54/AltesElephantes#
Gràcies ramon per fer la crònica, el tema dels side m'ha fet pensar que si fos per mi encara estaria pendent
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Ieie" post="206502"]Perdó. Això no és lo meu...
Uploaded with ImageShack.us[/quote]
Ara sí.
Ostres, o tenies molta confiança amb en Ronny o anavas molt passat. :lol: :lol: :lol: :lol:
Quants anys tenies? Jo només tinc un record borròs d'haver vist una carrera de sides a Montjuich fa uns quants decenis i ja llavors em semblava de boixos (i de valents), però estèticament eren molt superiors a les curses d'ara.
Uploaded with ImageShack.us[/quote]
Ara sí.
Ostres, o tenies molta confiança amb en Ronny o anavas molt passat. :lol: :lol: :lol: :lol:
Quants anys tenies? Jo només tinc un record borròs d'haver vist una carrera de sides a Montjuich fa uns quants decenis i ja llavors em semblava de boixos (i de valents), però estèticament eren molt superiors a les curses d'ara.
- Pasqual
- Presentats
Pedroguzzi, ja estic esperant la propera sortida de Mototurisme per veure aquesta joia que tens!
-
- Presentats
Vistos a França, el paradís.

D'això només fa tres anys, o sigui que en tenía 42.
La confiança mutua ha de ser absoluta. En Ronny ha anat al Dakar 5 cops amb el side amb la seva dona de "mono", a correr obviament. El primer que li vaig dir és que jo tenía experiència amb sides de carretera, i ell va em dir que això no em serviría de gaire. A la carretera el gas el porta el pilot, al cròs el gas el porta el "mono". Si tu ets àgil i et mous amb rapidessa, ets tú qui obligará al pilot a donar gas. Si tú ets un mort (el meu cas) anireu parats.
Tota una experiència. Per cert, no vaig donar més de 2 voltes. vaig acabar destrossat.

D'això només fa tres anys, o sigui que en tenía 42.
La confiança mutua ha de ser absoluta. En Ronny ha anat al Dakar 5 cops amb el side amb la seva dona de "mono", a correr obviament. El primer que li vaig dir és que jo tenía experiència amb sides de carretera, i ell va em dir que això no em serviría de gaire. A la carretera el gas el porta el pilot, al cròs el gas el porta el "mono". Si tu ets àgil i et mous amb rapidessa, ets tú qui obligará al pilot a donar gas. Si tú ets un mort (el meu cas) anireu parats.
Tota una experiència. Per cert, no vaig donar més de 2 voltes. vaig acabar destrossat.
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Hola!!!!
Un més que es mor de ganes de poder probar algun dia una moto amb side.
I aquí una Guzzi que em vaig trobar a les Loffotten i el seu "gps":

Pe: Ara al veure la foto m'he enrecordat d'una cosa, tot i que no és d'aquest mateix post sino d'un altre... però ho poso aquí que hi ha la foto. Veieu les dues motos del darrere??? doncs eren uns holandesos que estaven anant a Cap Nord amb les 250cc... i es que per viatjar el que es necessiten son ganes, no una rutera darrer modelet!!!!
Un més que es mor de ganes de poder probar algun dia una moto amb side.
I aquí una Guzzi que em vaig trobar a les Loffotten i el seu "gps":

Pe: Ara al veure la foto m'he enrecordat d'una cosa, tot i que no és d'aquest mateix post sino d'un altre... però ho poso aquí que hi ha la foto. Veieu les dues motos del darrere??? doncs eren uns holandesos que estaven anant a Cap Nord amb les 250cc... i es que per viatjar el que es necessiten son ganes, no una rutera darrer modelet!!!!
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Espectaculars totes les fotos !!! Com he babejat :mrgreen:
PD: Ara , la conclusio que he tret es que l´Steelman esta buscant nou model de transport :mrgreen: :mrgreen:
PD: Ara , la conclusio que he tret es que l´Steelman esta buscant nou model de transport :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
A Lezat (al sud de França) hi ha un cròs de clàssiques, sides inclòsos. Impressionant.

I aquest era el side de l'organitzador que -de fet- poca cosa organitzava ja que corría las manegas de pre65 i de twinshocks. S'acabava la mantega pels sandwichs, la beguda era calenta i la megafonia no funcionava i ell no s'enterava de res... Lo primer és lo primer.

I aquest era el side de l'organitzador que -de fet- poca cosa organitzava ja que corría las manegas de pre65 i de twinshocks. S'acabava la mantega pels sandwichs, la beguda era calenta i la megafonia no funcionava i ell no s'enterava de res... Lo primer és lo primer.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Jo he corregut sidecross un parell de vegades a França... i.. buffff.. mare meva!
I un cop vaig córrer un sidetrial, però aqui no va anar tant be... hahahahah
Salut
Ara, per carretera, per mi és perdre la filosofia de la moto.
Salut
Ara, per carretera, per mi és perdre la filosofia de la moto.
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="206649"]Jo he corregut sidecross un parell de vegades a França... i.. buffff.. mare meva!
Salut
Ara, per carretera, per mi és perdre la filosofia de la moto.[/quote]
Clar que perds la filosofia de la moto, perquè guanyes la filosofia del side (què és una altra) ;)
Salut
Ara, per carretera, per mi és perdre la filosofia de la moto.[/quote]
Clar que perds la filosofia de la moto, perquè guanyes la filosofia del side (què és una altra) ;)
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Si, la d'anar com un cotxe i no poder plegar... Kaputt :roll:
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Un side no es comporta ni com un cotxe ni com una moto , es com diu el company un side. Soc motero desde fa 30 o mes anys i os puc asegurar que he portat tot tipus de moto, he sigut molt afortunat , pero quan va arribar la Rebeca la meva dona no volia deixar de fer ruta en moto ( en recorregut tots i cadascu dels paisos de Europa varias vegadas) i la unica solucio era el sidecar. Al principi vaig pensar " Pere aixo no va amb tu " pero amb el pas del temps cada dia m'agrada mes , tant , que la moto que tenia fins ara a part del side la he venut perque no l'utilizaba. La conduccio d'un side es molt fisica , no te res de facil i te moltisimes inercies tan el les curves com en les rectas, es complicadisim de conduir pero cada dia m'agrada mes, ara mateix no el camviria per cap moto, es un altre mon

En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="206660"]Si, la d'anar com un cotxe i no poder plegar... Kaputt :roll:[/quote]
Fjodor n'hi an que plegan com los Flexit com una moto , pero a mi no m'agraden
Fjodor n'hi an que plegan com los Flexit com una moto , pero a mi no m'agraden

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="206505"]Pedroguzzi, ja estic esperant la propera sortida de Mototurisme per veure aquesta joia que tens![/quote]
A veure si puc perque porto un any que deunido, ara mateix estic fora de joc per una tendinitis al canell dereta, pero prometo que la propera que pugui si que anitre , mes que res per coneixa a la gent que ja tinc ganes
A veure si puc perque porto un any que deunido, ara mateix estic fora de joc per una tendinitis al canell dereta, pero prometo que la propera que pugui si que anitre , mes que res per coneixa a la gent que ja tinc ganes

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xepe71" post="206493"][quote user="Jsk" post="198245"]Hola, interesant el tema dels sidecars. Però vull fer una observació; els neumátics que porten les motos, pel que veig a les fotos, son més "cuadrats", o sigui més semblants als dels cotxes; i crec que deu ser perque al no puguer tombar a les curves no cal que siguin amb el cantos arrodonits i a més que aixís tenen més superficie de contacte amb el terre... Estic en lo cert?[/quote]
Si, és normal, ja que la moto està plana tota l'estona. La roda arrodonida és per si inclines la moto, que hi hagi prou superficie de contacte amb el tarra. Com que amb un side se suposa que està tota l'estona pla, no té sentit tenir una roda rodona, se't desgastaria només del centre, i tindries els laterals nous!
I ja que estic en el racó del sidecar... veig que els ocupants de l'habitacle van amb casc. És obligatori? Em pensava que només ho seria per al conductor..?!
[/quote]
Tots els ocupants del side tenen que portar casc , tant aqui com al extranger, es mes teoricament jo no puc portar la meva petita dins el side ja que la legislacio espanyola tracta igual el side que la moto ¿?¿?¿? pero els Mosssos i Guardia Civils que m'he trobat mai han dit res sobre aixo ja que Rebeca va en cadira de seguretat amb cinturo , casc homologat i collari de cervicals, o sigui casi mes segura que al cotxe ja que la caixa del side en cas de accident es despren del mateix com la cabina de un avio de caça , contan que es de fibra de vidre de un gruix bestial
Si, és normal, ja que la moto està plana tota l'estona. La roda arrodonida és per si inclines la moto, que hi hagi prou superficie de contacte amb el tarra. Com que amb un side se suposa que està tota l'estona pla, no té sentit tenir una roda rodona, se't desgastaria només del centre, i tindries els laterals nous!
I ja que estic en el racó del sidecar... veig que els ocupants de l'habitacle van amb casc. És obligatori? Em pensava que només ho seria per al conductor..?!
Tots els ocupants del side tenen que portar casc , tant aqui com al extranger, es mes teoricament jo no puc portar la meva petita dins el side ja que la legislacio espanyola tracta igual el side que la moto ¿?¿?¿? pero els Mosssos i Guardia Civils que m'he trobat mai han dit res sobre aixo ja que Rebeca va en cadira de seguretat amb cinturo , casc homologat i collari de cervicals, o sigui casi mes segura que al cotxe ja que la caixa del side en cas de accident es despren del mateix com la cabina de un avio de caça , contan que es de fibra de vidre de un gruix bestial

-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Hola pedrito, encantat de llegir-te per aquí...que estic bastant desconectat del món mundial.
Ara que hi penso, en aquest fil han sortit moltes Guzzi amb sidecar :shock: :shock: :shock: :shock: ja s'ha de ser doblement "raro", ja. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salut i kms (i records a la family)
Ara que hi penso, en aquest fil han sortit moltes Guzzi amb sidecar :shock: :shock: :shock: :shock: ja s'ha de ser doblement "raro", ja. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salut i kms (i records a la family)
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JordiTrident" post="206722"]Hola pedrito, encantat de llegir-te per aquí...que estic bastant desconectat del món mundial.
salut i kms (i records a la family)[/quote]
Igualment . Normal Jordi , si els Guzzistes som raros de c...ons imagina amb side :lol: :lol: :lol:
salut i kms (i records a la family)[/quote]
Igualment . Normal Jordi , si els Guzzistes som raros de c...ons imagina amb side :lol: :lol: :lol:
Pedroguzzi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 10, 2012 8:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona