El pasat 9 de juliol estaba per els Dolomites; parat al Passo di Costalunga esperant els companys, esmorçant amb vistes esplendides...quan arriba...el "Pharaon". Em vaig quedar... fixeu-vos en els detalls, en te de molt bons.
A mes el tio (super content que estaba) portaba un mono de pell tipo turtoga ninja...
¿Sabeu quina moto es? (jo li vaig demanar, que sino...)
La silueta de la Hayabusa és inconfusible, per molt maquillatge que li hagi ficat ... per a gustos els colors ... l'única cosa que m'agrada són els Remus Hexacone !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 23, 2012 12:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Que noooo, carinyu, que et prometo que la moto que hi havia al davant del puticlub no era la meva!!!, però si com la meva hi han un munt.... segur que et vas confondre...
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
si tutankamon levantara la cabesssssssssaaaaaaaaa :eyes :eyes :eyes per lo menys no es pot dir que es un xulo de passeig maritim,ja que anar per aquestes curves amb aixo li dona un vot de confiança ''moteril'' ;) ;)
[quote user="Vicenç" post="207963"]Que noooo, carinyu, que et prometo que la moto que hi havia al davant del puticlub no era la meva!!!, però si com la meva hi han un munt.... segur que et vas confondre...
[/quote]
Aquest no pasa desapercebut no, de fet es el que busca no?