Força Empordà!
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Força Empordà!
Era l'any 1994, cel de plom, cendra per atot arreu, xafogor, el poble evacuat, tractors i excavadores fent feines no habituals, plors molts plors, xais i vedells morts cremats, ràbia.
Demà he de portar xais a l'empordà, ja fa hores que hi penso.
Visc a Breda i vull donar.vos, als de l'empordà que en sou molts per aquí, una forta abraçada.
Endavant!
Demà he de portar xais a l'empordà, ja fa hores que hi penso.
Visc a Breda i vull donar.vos, als de l'empordà que en sou molts per aquí, una forta abraçada.
Endavant!
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Força Empordà!
Aquest matí les muntanyes del voltant de Banyoles es veien boiroses del fum i es podía percebre l'olor de cremat.
Crec que com no camviïn la política contra incendis no hi ha res a fer.
Jo el que faría primer sería PROHIBIR FUMAR circulan en cotxe (amb lo que els hi agrada prohibir i possar multes, no sé perque no ho fan) i segon netejar el bosc de verdissa, al menys a les zones més crítiques de patir incendis.
Aquesta zona que s'esta creman era de les meves preferides per anar en moto...és una llástima.
Ànims a tothom.
Crec que com no camviïn la política contra incendis no hi ha res a fer.
Jo el que faría primer sería PROHIBIR FUMAR circulan en cotxe (amb lo que els hi agrada prohibir i possar multes, no sé perque no ho fan) i segon netejar el bosc de verdissa, al menys a les zones més crítiques de patir incendis.
Aquesta zona que s'esta creman era de les meves preferides per anar en moto...és una llástima.
Ànims a tothom.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Avui han demanat a la gent de La Vajol que no surti de casa. Quin desastre !!!! Trigarem a recuperar ho tot aixó :halfcry :halfcry
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Com deia una cançó de Sau, al que l'enganxin que li tallin les mans !!!!
No crec que porhibir fumar al cotxe sigui la solució perque no farien res, però sí que vaig a més d'un gilipolles tirar les burilles per la finestra, encara que sigui al mig d'una ciutat...si ho fan a la ciutat, segur que ho fan a la carretera, encara que estiguin envoltats de bosc.
Cagunla****....com poden fer aixó?
No crec que porhibir fumar al cotxe sigui la solució perque no farien res, però sí que vaig a més d'un gilipolles tirar les burilles per la finestra, encara que sigui al mig d'una ciutat...si ho fan a la ciutat, segur que ho fan a la carretera, encara que estiguin envoltats de bosc.
Cagunla****....com poden fer aixó?
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Qui pugui que escolti aquest video...
- Jsk
- Presentats
Deivid jo crec que...
No fumar al cotxe = no burilla per la finestra
Es una questió ben simple, si hi ha gent que no pot entendre que fer aquesta acció pot provocar un incendi doncs, prohibit i multa (COM A MINIM 500 EUROS)
Es una questió ben simple, si hi ha gent que no pot entendre que fer aquesta acció pot provocar un incendi doncs, prohibit i multa (COM A MINIM 500 EUROS)
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Jsk" post="208029"]Deivid jo crec que...
Es una questió ben simple, si hi ha gent que no pot entendre que fer aquesta acció pot provocar un incendi doncs, prohibit i multa (COM A MINIM 500 EUROS)[/quote]
Desgraciadament, el nivell de t'ensemenfotisme i d'incivisme al que hem arrivat és tan gran que nomès em venen ganes de plorar, pero de rábia.
Cada día, repeteixo, cada día anant en moto tinc alguna enganxada amb algún fill de la gran....... que desde el seu cotxe em tira o bé la cendra o bé directament la borilla per la finesta.
Es increïble que no dediquem ni un segon a pensar en les consequencies, per els altres, de tot el que fem... :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Molts ánims i una forta abraçada als companys i companyes de Girona. :ksss :ksss :ksss
Es una questió ben simple, si hi ha gent que no pot entendre que fer aquesta acció pot provocar un incendi doncs, prohibit i multa (COM A MINIM 500 EUROS)[/quote]
Desgraciadament, el nivell de t'ensemenfotisme i d'incivisme al que hem arrivat és tan gran que nomès em venen ganes de plorar, pero de rábia.
Cada día, repeteixo, cada día anant en moto tinc alguna enganxada amb algún fill de la gran....... que desde el seu cotxe em tira o bé la cendra o bé directament la borilla per la finesta.
Es increïble que no dediquem ni un segon a pensar en les consequencies, per els altres, de tot el que fem... :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Molts ánims i una forta abraçada als companys i companyes de Girona. :ksss :ksss :ksss
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Aixo que esta pasant es molt trist , espero que molt aviat s'acabi el foc :crys
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Hola , ahir la tarda ,quan varem estar lliures de un compromís que teníem i pel qual no varem poder venir a la sortida mensual , veient des-de aquí casa la gran columna de fum que se estenia cap la zona de Rosàs i la forta olor a cremat ,tot i que ja eren sobre las 6 un quart de set del vespre , varem decidir amb la Dolors anar a la Mare de Deu del Mont , que des-de allà dalt es podria veure bé el incendi que per cert no varem esser el únics que varem tenir aquesta idea , perquè els cotxes i també alguna moto dons deuni-do la gent que hi havia us deixo unes fotos que vaig fer,
espero que el pugin apagar ben aviat i que la gent pugui torna a la normalitat dintre el que es pugui
Vss
espero que el pugin apagar ben aviat i que la gent pugui torna a la normalitat dintre el que es pugui
Vss
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
avui al migdia a TV3 comentàven que ahir, amb els mossos davat i sabent el que ha passat hi havia gent que tirava burilles per la finestra...és que ni se'n deuen adonar :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat estaria bé fer servir el cap per alguna cosa més
és molt trist, tot plegat, i més veient el video dels bombers al mes de febrer!!! jo no se com als que manen no se'ls cau la carade vergonya!!! quin desastre!!!
ÀNIMS EMPORDÀ!!!!!!
avui al migdia a TV3 comentàven que ahir, amb els mossos davat i sabent el que ha passat hi havia gent que tirava burilles per la finestra...és que ni se'n deuen adonar :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat estaria bé fer servir el cap per alguna cosa més
és molt trist, tot plegat, i més veient el video dels bombers al mes de febrer!!! jo no se com als que manen no se'ls cau la carade vergonya!!! quin desastre!!!
ÀNIMS EMPORDÀ!!!!!!
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Jsk
- Presentats
Unes fotos impresionants i impactants Miquel. Merci per compartir-les.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ja, però no es tant senzill...imagina't amb aquesta normativa, que un paio està esperant a dins del cotxe a la seva nòvia aparcat al carrer mes cèntric de Barcelona, per exemple, amb la finestra pujada i fumant un piti, tirant la cendre al cendrer...i ve un policia i i fot una multa de 500 €...home no ho trobo gens llògic tampoc, per aixó ho deia.
Estic tant indignat i emprenyat com tu per aquets fills de **** que tiren les burilles per les finestres i provoquen aquestes desgràcies, siguin al nostre país com a la "conxinxina", no es pot permetre i s'ha de castigar de manera exemplar i dura, però aixó de multar per fumar al cotxe es molt relatiu.
Es una opinió, eh?
Ja, però no es tant senzill...imagina't amb aquesta normativa, que un paio està esperant a dins del cotxe a la seva nòvia aparcat al carrer mes cèntric de Barcelona, per exemple, amb la finestra pujada i fumant un piti, tirant la cendre al cendrer...i ve un policia i i fot una multa de 500 €...home no ho trobo gens llògic tampoc, per aixó ho deia.
Estic tant indignat i emprenyat com tu per aquets fills de **** que tiren les burilles per les finestres i provoquen aquestes desgràcies, siguin al nostre país com a la "conxinxina", no es pot permetre i s'ha de castigar de manera exemplar i dura, però aixó de multar per fumar al cotxe es molt relatiu.
Es una opinió, eh?
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
A veure si s'acaba aviat aquest mal son.
Miquel les fotos són impressionants. Gràcies.
Miquel les fotos són impressionants. Gràcies.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Fotos impressionants!
Gràcies
Veure les cares d'alguns propietaris de granjes i cases explicant els fets fa molt pena! Molts ànims a tota aquesta gent!
Malauradament molts fumadors que van en cotxe tiren les 'burilles' per la finestra sense mirar si està encesa o no i menys si tenen un vehicle al darrera. No diguis res que encara et miren malament o va més enllà.
Ahir mateix, mentres miravem des de la costa, una veina que estava fumant a la zona comunitaria, s'acosta a la tanca i tira la cigarreta a fora, justament a una zona enjardinada on està ple de matolls i podrien estar secs, no vull pensar més! :tremolant , els que ho estàvem mirant vam quedar de pedra!
No vull fer més comentaris, que ... Alguna cosa estem fent malament en aquesta societat!
Per altra banda, agafar una carretera que no té sortida i que per sortir has d'anar pel mateix lloc que vens i cara nord! Una mica arriscat, no? (sense voler molestar, eh? potser paranoic!)
Salut
Gràcies
Veure les cares d'alguns propietaris de granjes i cases explicant els fets fa molt pena! Molts ànims a tota aquesta gent!
Malauradament molts fumadors que van en cotxe tiren les 'burilles' per la finestra sense mirar si està encesa o no i menys si tenen un vehicle al darrera. No diguis res que encara et miren malament o va més enllà.
Ahir mateix, mentres miravem des de la costa, una veina que estava fumant a la zona comunitaria, s'acosta a la tanca i tira la cigarreta a fora, justament a una zona enjardinada on està ple de matolls i podrien estar secs, no vull pensar més! :tremolant , els que ho estàvem mirant vam quedar de pedra!
No vull fer més comentaris, que ... Alguna cosa estem fent malament en aquesta societat!
Per altra banda, agafar una carretera que no té sortida i que per sortir has d'anar pel mateix lloc que vens i cara nord! Una mica arriscat, no? (sense voler molestar, eh? potser paranoic!)
Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 12:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Soc del Baix, però tinc molts amics i coneguts un xic més amunt... i us asseguro que estan desbordats...
Aquella zona era preciosa, única... anar-hi a fer un volt en moto era una gossada... i ara?
Senzillament està demostrat que amb les prohibicions i multes no s'aconsegueix gaire. És un tema d'educació i de cultura. Com que la garruleria i la vulgaritat creixen en progressió geomètrica, i el món va en aquesta direcció, jo ja fa molt de temps que increpo la gent que veig que fa aquestes coses incíviques... m'ha costat més d'un ensurt, perque la gent com que és idiota en molts cassos, es rebota o s'emprenya, a vegades per autodefensa sabent que ha fet quelcom mal fet o senzillament per ignorància (el pitjor mal de la raça humana)... però jo, a la grenya...
-------------------------------------
Carles diu:
Apreciat Carles... jo crec personalment que la majoria de coses les estem fent malament, però la major part no som nosaltres, sino com està muntat el món, i jo no veuré cap canvi... (tant de bo pogués només pensar que si...) però la merda dels diners ens té a tots lligats de mans i peus, i estem atrapats en la claveguera del sistema capitalista ferotge on, tenint diners, tot val...
:enfadat
Aquella zona era preciosa, única... anar-hi a fer un volt en moto era una gossada... i ara?
Senzillament està demostrat que amb les prohibicions i multes no s'aconsegueix gaire. És un tema d'educació i de cultura. Com que la garruleria i la vulgaritat creixen en progressió geomètrica, i el món va en aquesta direcció, jo ja fa molt de temps que increpo la gent que veig que fa aquestes coses incíviques... m'ha costat més d'un ensurt, perque la gent com que és idiota en molts cassos, es rebota o s'emprenya, a vegades per autodefensa sabent que ha fet quelcom mal fet o senzillament per ignorància (el pitjor mal de la raça humana)... però jo, a la grenya...
Carles diu:
Apreciat Carles... jo crec personalment que la majoria de coses les estem fent malament, però la major part no som nosaltres, sino com està muntat el món, i jo no veuré cap canvi... (tant de bo pogués només pensar que si...) però la merda dels diners ens té a tots lligats de mans i peus, i estem atrapats en la claveguera del sistema capitalista ferotge on, tenint diners, tot val...
:enfadat
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 8:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Fjodor" post="208080"]Senzillament està demostrat que amb les prohibicions i multes no s'aconsegueix gaire. És un tema d'educació i de cultura. Com que la garruleria i la vulgaritat creixen en progressió geomètrica, i el món va en aquesta direcció, jo ja fa molt de temps que increpo la gent que veig que fa aquestes coses incíviques... m'ha costat més d'un ensurt, perque la gent com que és idiota en molts cassos, es rebota o s'emprenya, a vegades per autodefensa sabent que ha fet quelcom mal fet o senzillament per ignorància (el pitjor mal de la raça humana)... però jo, a la grenya...[/quote]
Bones!!!
Bona reflexió company... tens més raó que un Sant! Però tristament és la pura realitat d'aquesta societat... no es te cap mena de consciència per res, ni per l'entorn ni pels demés!
Ànims als afectats, que en deuen ser molts...
Fins aviat!
Bones!!!
Bona reflexió company... tens més raó que un Sant! Però tristament és la pura realitat d'aquesta societat... no es te cap mena de consciència per res, ni per l'entorn ni pels demés!
Ànims als afectats, que en deuen ser molts...
Fins aviat!

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Per cert... copio la imatge des del satèl·lit. Ens podem fer una idea de la magnitud de la tragèdia:

Fins aviat!

Fins aviat!

-
- Presentats
- Entrades: 405
- Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Aquest incendi, és una desgràcia i més si hi ha pèrdues humanas :crys :crys :crys .
Desde aquí un reconeixement a la feina feta per els bombers i tota la gent que treballa sense descans per apagar aquest foc.
Desde aquí un reconeixement a la feina feta per els bombers i tota la gent que treballa sense descans per apagar aquest foc.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Molt impactants les fotos Miquel, es veu perfectament la magnitud de la tragedia.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Deivid" post="208054"][quote user="Jsk" post="208029"]Deivid jo crec que...
Es una opinió, eh?[/quote]
Doncs que baixi del cotxe per fumar i si llença la cigarreta a terra multa i forta i aixis evitarem embrutar els carrers. Com els que buiden el cendrer del cotxe a terra :enfadat :enfadat
Tot plegat es una problema de EDUCACIO.....................................bé , més aviat de manca d´educacio
Es una opinió, eh?[/quote]
Doncs que baixi del cotxe per fumar i si llença la cigarreta a terra multa i forta i aixis evitarem embrutar els carrers. Com els que buiden el cendrer del cotxe a terra :enfadat :enfadat
Tot plegat es una problema de EDUCACIO.....................................bé , més aviat de manca d´educacio
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 9:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.