Companys, estic molt trist... i no és només perquè el meu pare i les meves dues àvies siguin de l'Alt Empordà, que hi tinguem casa i que hi visqui ma germana...és que sen´s crema una part del territori català, que a mi personalment, m'agrada molt. Això no vol dir que quan es crema una altra zona, em sigui igual.
Bona part de la zona cremada la he fet en moto vàries vegades, l'última per setmana santa desde Valleta, Vilamaniscle, Espolla, Requesens, La Jonquera, st Julià dels Tords, La Vajol, Maçanet de Cabrenys fins St Llorenç de la Muga.
En Josep diu:
[quote user="Jsk" post="208029"]Deivid jo crec que...
No fumar al cotxe = no burilla per la finestra
Es una questió ben simple, si hi ha gent que no pot entendre que fer aquesta acció pot provocar un incendi doncs, prohibit i multa (COM A MINIM 500 EUROS)[/quote]
Molt bé doncs,
Com que no volem motos per la montanya (encara que circulin per pistes i a velocitats legals) = prohibim motos a la montanya
Com que no volem borratxos al volant = tanquem tots els bars
etc
Cull... Josep que en faries de calers si fossis polític, i ens queixem de que tot ho prohibeixen.... i en fan una sanció recaudatòria pel nostre bé (i per la seva butxaca)
[quote user="CMB" post="208072"]Fotos impressionants!
Gràcies
Veure les cares d'alguns propietaris de granjes i cases explicant els fets fa molt pena! Molts ànims a tota aquesta gent!
Malauradament molts fumadors que van en cotxe tiren les 'burilles' per la finestra sense mirar si està encesa o no i menys si tenen un vehicle al darrera. No diguis res que encara et miren malament o va més enllà.
Ahir mateix, mentres miravem des de la costa, una veina que estava fumant a la zona comunitaria, s'acosta a la tanca i tira la cigarreta a fora, justament a una zona enjardinada on està ple de matolls i podrien estar secs, no vull pensar més! :tremolant , els que ho estàvem mirant vam quedar de pedra!
No vull fer més comentaris, que ... Alguna cosa estem fent malament en aquesta societat!
Per altra banda, agafar una carretera que no té sortida i que per sortir has d'anar pel mateix lloc que vens i cara nord! Una mica arriscat, no? (sense voler molestar, eh? potser paranoic!)
Salut[/quote]
Carles no tinguis tanta por, segurament si hagués bufat la tramontana com diumenge, no tindríem aquestes fotos tant maques perquè no hi haguessin pujat.
Per cert, gràcies Miquel per les fotos.
Bon dia (per acabar amb alguna cosa positiva)