Va De Gomes

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Va De Gomes

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 24, 2012 5:21 pm

Ho recordeu ???

Algú va aconseguir esborrar pel costat blau????

Imatge
ImatgeImatgeImatge

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Va De Gomes

Entrada Autor: SisoRT » dt. jul. 24, 2012 5:24 pm

[quote user="STELVIO 00" post="208137"]Ho recordeu ???

Imatge[/quote]

Ep Xavier, vist que compartim orígens i experiències, afeixiria: Algú va aconseguir-ho sense foradar el paper? :mrgreen:

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. jul. 24, 2012 6:21 pm

[quote user="SisoRT" post="208139"][quote user="STELVIO 00" post="208137"]Ho recordeu ???

Imatge[/quote]

Ep Xavier, vist que compartim orígens i experiències, afeixiria: Algú va aconseguir-ho sense foradar el paper? :mrgreen:[/quote]

Sí, el meu pare em va ensenyar a borrar la tinta al paper...amb mooooooolta paciencia i suavitat...si escalfaves la punta de la goma amb l'alè anava més bé. També em va ensenyar a borrar (rascar) amb una "gillette" els errors del tiralineas al paper-ceba. ;)

Desprès van venir Mr Rotring i Mr Plotter...Mr Autocad... :mrgreen:
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 6:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 24, 2012 6:53 pm

[quote user="SisoRT" post="208139"][quote user="STELVIO 00" post="208137"]Ho recordeu ???

[/quote]

Ep Xavier, vist que compartim orígens i experiències, afeixiria: Algú va aconseguir-ho sense foradar el paper? :mrgreen:[/quote]

Aqui volia jo arribar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 24, 2012 6:56 pm

[quote user="Joavel" post="208143"]

Sí, el meu pare em va ensenyar a borrar la tinta al paper...amb mooooooolta paciencia i suavitat...si escalfaves la punta de la goma amb l'alè anava més bé. També em va ensenyar a borrar (rascar) amb una "gillette" els errors del tiralineas al paper-ceba. ;)

Desprès van venir Mr Rotring i Mr Plotter...Mr Autocad... :mrgreen:[/quote]

O jo era un "destroyer", o el meu alé no escalfava prou :mrgreen: :mrgreen: ................................................ o les dos cosas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dt. jul. 24, 2012 7:04 pm

[quote user="STELVIO 00" post="208148"][quote user="Joavel" post="208143"]

Desprès van venir Mr Rotring i Mr Plotter...Mr Autocad... :mrgreen:[/quote]

O jo era un "destroyer", o el meu alé no escalfava prou :mrgreen: :mrgreen: ................................................ o les dos cosas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

...Potser el paper era del "barato"...o les tres coses :mrgreen:
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 24, 2012 7:11 pm

El més probable Joan es les tres cosas ;)
ImatgeImatgeImatge

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dt. jul. 24, 2012 7:21 pm

[quote user="STELVIO 00" post="208153"]El més probable Joan es les tres cosas ;)[/quote]

A casa, encara faig punta al llapis, amb el "puntax".
Si pots penjar alguna foto, segurament els més joves, no ho coneixen. :cerv

I ja que hi som, recordeu els llapisos de punta tinta, que s'aviem de salivar...
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 24, 2012 7:27 pm

[quote user="Joavel" post="208155"][quote user="STELVIO 00" post="208153"]El més probable Joan es les tres cosas ;)[/quote]

A casa, encara faig punta al llapis, amb el "puntax".
Si pots penjar alguna foto, segurament els més joves, no ho coneixen. :cerv

I ja que hi som, recordeu els llapisos de punta tinta, que s'aviem de salivar...[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 Es cert !!! M´ho has fet venir al cap, aqui la tens i amb blanc i negre !!!

Estem una mica nostalgics :mrgreen: :mrgreen:

Imatge
ImatgeImatgeImatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. jul. 24, 2012 8:34 pm

[quote user="STELVIO 00" post="208156"]Estem una mica nostalgics :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

Bones!!!

No cal anar gaire lluny per recordar aquest element imprescindible... o això és va seguir utilitzant bastant de temps després de que vosaltres deixessiu l'escola (no negaré que ho he dit a mala llet), o m'estic fent lleugerament gran... perquè també en vaig dur a l'estoig!!! I aquest any canvio de prefix... deixo el 2...

:twisted: :twisted: :twisted:

Fins aviat!
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 24, 2012 8:47 pm

[quote user="Carles" post="208171"][quote user="STELVIO 00" post="208156"]Estem una mica nostalgics :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

Bones!!!

No cal anar gaire lluny per recordar aquest element imprescindible... o això és va seguir utilitzant bastant de temps després de que vosaltres deixessiu l'escola (no negaré que ho he dit a mala llet), o m'estic fent lleugerament gran... perquè també en vaig dur a l'estoig!!! I aquest any canvio de prefix... deixo el 2...

Fins aviat![/quote]

Caramb Carles, com les gastas avui ;) primer amb l´estri i després ens recordas que encara en tens 29 :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. jul. 24, 2012 8:50 pm

[quote user="STELVIO 00" post="208175"][quote user="Carles" post="208171"][quote user="STELVIO 00" post="208156"]Estem una mica nostalgics :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

Bones!!!

Fins aviat![/quote]

Caramb Carles, com les gastas avui ;) primer amb l´estri i després ens recordas que encara en tens 29 :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Pa' joé... més que res! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dt. jul. 24, 2012 9:15 pm

[quote user="Carles" post="208176"][quote user="STELVIO 00" post="208175"][quote user="Carles" post="208171"][quote user="STELVIO 00" post="208156"]Estem una mica nostalgics :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

Bones!!!

Fins aviat![/quote]

Caramb Carles, com les gastas avui ;) primer amb l´estri i després ens recordas que encara en tens 29 :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Pa' joé... més que res! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Espero veure com també et fas gran... (falta l'emoticon del dit a l'ull d'en Mouriño...) :twisted: :twisted: :twisted:

Que sapigueu que el meu net, de 8 anys, és un feliç usuari del Puntax, que el seu avi li a ensenayt a utilitzar, de l'ordinador personal ja s'en cuiden els seus pares.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 24, 2012 9:48 pm

I aquest també el fèieu servir ???

Imatge

Uploaded with ImageShack.us
ImatgeImatgeImatge

SisoRT
Presentats

Entrada Autor: SisoRT » dt. jul. 24, 2012 10:07 pm

Benvinguts al consorci de IaiosMT's! :mrgreen:

pd1: Els meus pares, generosos ells, o a resultes de cobrar la paga de Nadal (no pas com ara :enfadat ) en comptes de Carioca me van equipar amb Caran d'Ache que, òbviament, en dèiem Carandache :lol:

Imatge

pd2: O era una sotil manera d'introduir-me cap els Alps!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 10:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 24, 2012 10:15 pm

Siso, quin nivell ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. jul. 24, 2012 10:45 pm

Els Caran d'Ache eren per gent "pudiente" (per això ara van amb motos BMW). Jo mai n'havia tingut cap, d'aquestes capses. El que si recordo amb molta nostàlgia eren les nits senceres, amb les mans plenes de talc per no embrutar el paper, fent plànols a tort i a dret. Perspectives isomètriques, cavalleres.....Era en l'únic que treia "Sobresaliente".
I desprès, a netejar els rotring's, els quals encara els conservo com si fossin d'or. Ara, com tots, a fer-li treure fum a l'AutoCad.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. jul. 24, 2012 10:59 pm

A veure si algú reconeix que no va testar les gomes de NATA !!! ;)

Imatge
Gas a la burra!!!

SisoRT
Presentats

Entrada Autor: SisoRT » dt. jul. 24, 2012 11:13 pm

[quote user="Prony" post="208190"]Els Caran d'Ache eren per gent "pudiente" (per això ara van amb motos BMW). Jo mai n'havia tingut cap, d'aquestes capses. El que si recordo amb molta nostàlgia eren les nits senceres, amb les mans plenes de talc per no embrutar el paper, fent plànols a tort i a dret. Perspectives isomètriques, cavalleres.....Era en l'únic que treia "Sobresaliente".
I desprès, a netejar els rotring's, els quals encara els conservo com si fossin d'or. Ara, com tots, a fer-li treure fum a l'AutoCad.[/quote]

Prony, te ben asseguro que de "pudiente", ni en el sentit de mala olor ni en el sentit d'adinerats. He fet referència a la paga de Nadal, per donar a entendre que van esser un dels meus Reis.

Dono per descomptat que l'escriure ràpid porta aquestes coses. Una abraçada,

SisoRT
Presentats

Entrada Autor: SisoRT » dt. jul. 24, 2012 11:35 pm

[quote user="Prony" post="208190"]Els Caran d'Ache eren per gent "pudiente" (per això ara van amb motos BMW). Jo mai n'havia tingut cap, d'aquestes capses. El que si recordo amb molta nostàlgia eren les nits senceres, amb les mans plenes de talc per no embrutar el paper, fent plànols a tort i a dret. Perspectives isomètriques, cavalleres.....Era en l'únic que treia "Sobresaliente".
I desprès, a netejar els rotring's, els quals encara els conservo com si fossin d'or. Ara, com tots, a fer-li treure fum a l'AutoCad.[/quote]

Després de rellegir-me el teu missatge, ja no ho dono per descomptat, i com a fill d'un treballador assalariat i que s'ha pagat la BMW a base de suor i renúncies a altres capricis, t'exigeixo una rectificació immediata.

Salut!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 11:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Cerveseta”