Té Bona Pinta No???
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Té Bona Pinta No???
Segur que l'estada no és "low cost", però la veritat és que es veu xulo, xulo de veritat!
Algú ha tingut la sort d'estar-hi o de rodar-hi???
Mmmmm, em cau la babeta.... :lol:
http://www.ascari.net/es
Algú ha tingut la sort d'estar-hi o de rodar-hi???
Mmmmm, em cau la babeta.... :lol:
http://www.ascari.net/es
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Té Bona Pinta No???
molt bona pinta... el dia que tingui la col·lecció de porches i ferraris completa potser m'animo a passar-hi uns dies. :roll:
...o podem organitzar una rodada en exclusivitat per mototurisme, a 16.000€ el dia :twisted: qui farà de monitor?
Salut
...o podem organitzar una rodada en exclusivitat per mototurisme, a 16.000€ el dia :twisted: qui farà de monitor?
Salut
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Em crida l´atenció que la web esta en anglés ( lògic ), espanyol ( ? ) i rus !!!! ( ????). No hi es amb alemany o italiá :shock:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="STELVIO 00" post="208208"]Em crida l´atenció que la web esta en anglés ( lògic ), espanyol ( ? ) i rus !!!! ( ????). No hi es amb alemany o italiá :shock:[/quote]
Home, sembla ser que és a Màlaga... Els italians potser no hi arriben tant avall i els alemanys es queden a Mallorca, no?
Home, sembla ser que és a Màlaga... Els italians potser no hi arriben tant avall i els alemanys es queden a Mallorca, no?
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 25, 2012 7:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="CMB" post="208210"][quote user="STELVIO 00" post="208208"]Em crida l´atenció que la web esta en anglés ( lògic ), espanyol ( ? ) i rus !!!! ( ????). No hi es amb alemany o italiá :shock:[/quote]
Home, sembla ser que és a Màlaga... Els italians potser no hi arriben tant avall i els alemanys es queden a Mallorca, no?[/quote]
Es cert, però qui son els clients potencials ?? Ara que potser els "nous rics" russos son habituals del Resort ;)
Home, sembla ser que és a Màlaga... Els italians potser no hi arriben tant avall i els alemanys es queden a Mallorca, no?[/quote]
Es cert, però qui son els clients potencials ?? Ara que potser els "nous rics" russos son habituals del Resort ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
el circuit d'Ascari es fet a mida (com tots es clar) pero amb la particularitat que te el trassat amb las curves mitiques dels circuits mes representatius del mon,es un trencaclosques per el que diuen MARAVELLOS,ademes es el capritxet d'un multimilionari..........
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 25, 2012 9:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Hola , jo he tingut la sort de rodar a Ascari amb cotxe , en una presentacio del serie 3 que varen fer de BMW al 2008 , el circuit es espectacular fet amb la replica de les les corbes mes famoses dels diferents circuits del mon , l'experiencia de estar en aquell lloc es inolvidable .
salut
salut