Es Un Topic ?.....................o Es Cert
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Es Un Topic ?.....................o Es Cert
De veritat som tan primitius................................ o es un topic ? Jo no serveixo com exemple :mrgreen: :mrgreen:

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Es Un Topic ?.....................o Es Cert
...si fugim dels tòpics i dels estàndards segur que anirem millor...
Suposo que per això porto KTMs... :|
Suposo que per això porto KTMs... :|
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Deu haver-hi un component de conservació de l'espècie necessari en aquest punt, no?
Per tant, no ho canviarem!
Per tant, no ho canviarem!
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Tindra feina aquest paio per pixar la nou que s'ha empassat! :D :D
-
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: ds. juny 23, 2012 12:38 am
- Ubicació: Girona
[quote user="Ieie" post="208371"]Tindra feina aquest paio per pixar la nou que s'ha empassat! :D :D[/quote]
Jo em pensava que era una bola de gelat de xocolata!!! :D :D
Jo em pensava que era una bola de gelat de xocolata!!! :D :D
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
jo nomes hi veig una "anou"
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Nomes posant aquest post,tu mateix has contestat.
T'hem enganxat je je
T'hem enganxat je je
Que gran aquest de Bilbao

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Es cert...perdoneu, però algú ho havia de dir !!!!! :oops:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Biel" post="208382"][quote user="Ieie" post="208371"]Tindra feina aquest paio per pixar la nou que s'ha empassat! :D :D[/quote]
Jo em pensava que era una bola de gelat de xocolata!!! :D :D[/quote]
...........
....
.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ara entenc moltes coses.... :b9
Jo em pensava que era una bola de gelat de xocolata!!! :D :D[/quote]
...........
....
.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ara entenc moltes coses.... :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Oscar" post="208398"]Nomes posant aquest post,tu mateix has contestat.
T'hem enganxat je je[/quote]
Ja he dit que jo no servia com exemple :mrgreen: :mrgreen:
T'hem enganxat je je[/quote]
Ja he dit que jo no servia com exemple :mrgreen: :mrgreen:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Últimament, i per raons que no venen al cas, tinc la oportunitat de sortir i xerrar amb grups de gent d'ambdós sexes. Mentre els homes sempre ens movem per la banda "esta bona", "li faria un favor", "el seu xicot es afortunat", etc etc... Observo que les noies s'estan tornant mes directes, no vull dir grolleres -Que n'hi ha- sinó mes explícites.
Per els homes, arribar a casa desprès d'una nit de marxa sense haver practicat o lligat, es una llàstima, mentre que per les noies, es una frustració. L'altre dia vam anar a sopar tota una colla. Quan ja s'intuïa la llum del sol, una d'elles no va tenir contemplacions en dir "Vaya, una noche "SINFO"". Posteriorment vaig esbrinar el seu significat, tan sols faltava afegir-hi "LLAR".
Els homes en grup dediquem menys estona a parlar de sexe que un "corrillo" de dones.
La dona recatada seguirà existint, però la promíscua cada dia va mes "a sac". Suposo que deu ser cosa pròpia d'uns moments en els quals les actituds i les formes canvien cada vegada amb mes rapidesa i.........
que vols que et digui, a mi ja m'està be.
De totes maneres jo sempre em quedo "SINFO", pitjor no m'anirà.
Jordi "Prony"
Per els homes, arribar a casa desprès d'una nit de marxa sense haver practicat o lligat, es una llàstima, mentre que per les noies, es una frustració. L'altre dia vam anar a sopar tota una colla. Quan ja s'intuïa la llum del sol, una d'elles no va tenir contemplacions en dir "Vaya, una noche "SINFO"". Posteriorment vaig esbrinar el seu significat, tan sols faltava afegir-hi "LLAR".
Els homes en grup dediquem menys estona a parlar de sexe que un "corrillo" de dones.
La dona recatada seguirà existint, però la promíscua cada dia va mes "a sac". Suposo que deu ser cosa pròpia d'uns moments en els quals les actituds i les formes canvien cada vegada amb mes rapidesa i.........
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Prony" post="208490"]Últimament, i per raons que no venen al cas, tinc la oportunitat de sortir i xerrar amb grups de gent d'ambdós sexes. Mentre els homes sempre ens movem per la banda "esta bona", "li faria un favor", "el seu xicot es afortunat", etc etc... Observo que les noies s'estan tornant mes directes, no vull dir grolleres -Que n'hi ha- sinó mes explícites.
Jordi "Prony"[/quote]
I t´has preguntat per qué ???
Jordi "Prony"[/quote]
I t´has preguntat per qué ???
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Nostro Senyor deu ser bo, però alhora de repartir bellesa devia estar jugant al parxis.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Prony" post="208498"]Nostro Senyor deu ser bo, però alhora de repartir bellesa devia estar jugant al parxis.[/quote]
Ho sento Jordi , però no estic d´acord, no has pensat que el "problema" , si es que n´hi ha, pot estar en un altre lloc. :?:
Ho sento Jordi , però no estic d´acord, no has pensat que el "problema" , si es que n´hi ha, pot estar en un altre lloc. :?:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 27, 2012 9:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.