Va De Gomes
Moderador: Airald
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
Re: Va De Gomes
...collons, doncs jo he jugat amb tot aixó, i a "saco" amb la pilota verda de les sabates Gorila, vaig pintar amb els Carioca, els Dacs que despres havies de bufar per un tubet fent un efecte Venturi una sol.lució gomosa per que no taquesin, i com no arrivaba als Carandache els meus eran Alpina, al Palé amb carrers de Madrid que era el Monopoly nacional, els Reunidos Geyper i tota la serie didactica de Can Borras...crec qu' hem mereixo unes vacances amb las iaiones brasileres, me las he guanyat !!! ...

Josep l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2012 11:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Va De Gomes
[quote user="Josep" post="208394"]...collons, doncs jo he jugat amb tot aixó, i a "saco" amb la pilota verda de les sabates Gorila, vaig pintar amb els Carioca, els Dacs que despres havies de bufar per un tubet fent un efecte Venturi una sol.lució gomosa per que no taquesin, i com no arrivaba als Carandache els meus eran Alpina, al Palé amb carrers de Madrid que era el Monopoly nacional, els Reunidos Geyper i tota la serie didactica de Can Borras...crec qu' hem mereixo unes vacances amb las iaiones brasileres, me las he guanyat !!! ...
[/quote]
Tens que posarte a la cua :mrgreen: :mrgreen:

Tens que posarte a la cua :mrgreen: :mrgreen: