Puc Aparcar La Moto A La Vorera ?
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
Re: Puc Aparcar La Moto A La Vorera ?
ara a lleida volen aplicar sancions a les motos que aparquin a la vorera, i tot perque a la rambla ferran , com a qualsevol rambla, hi ha bastantes motos aparcades entre els arbres.
Pero comque han fet 20 plaçes per motos en un carrer proper.....doncs ala !! a deixar paperets d'informacio dient que no es pot aparcar a la vorera. Als papaerets posa " avis abans de sancio ".
Pero es que les 20 plaçes son per...................scuters petites, ademes que es de dificil acces i a desnivell !!!
suposo que els politics de torn justificaran les sancions a un centenar de motos perque clar, han fet 20 plaçes!!! yuju, quin desparrame !!
I us he dit que la rambla fa uns 15 metres d'ample i que totes les motos estan entre els arbres??? i que hi ha terrases de bar a l'interior que ocupen 14 dels 15 metres i que tot just pasa un carret de bebe? pero aquestos paguen ,eh???
Pero comque han fet 20 plaçes per motos en un carrer proper.....doncs ala !! a deixar paperets d'informacio dient que no es pot aparcar a la vorera. Als papaerets posa " avis abans de sancio ".
Pero es que les 20 plaçes son per...................scuters petites, ademes que es de dificil acces i a desnivell !!!
suposo que els politics de torn justificaran les sancions a un centenar de motos perque clar, han fet 20 plaçes!!! yuju, quin desparrame !!
I us he dit que la rambla fa uns 15 metres d'ample i que totes les motos estan entre els arbres??? i que hi ha terrases de bar a l'interior que ocupen 14 dels 15 metres i que tot just pasa un carret de bebe? pero aquestos paguen ,eh???
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Ramon" post="207626"]Depen ...[/quote]
...de la inteligència del "motorista" en aparcar i de si el "funcionari" de torn té un bon día o no.
...de la inteligència del "motorista" en aparcar i de si el "funcionari" de torn té un bon día o no.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Joavel" post="207708"][quote user="Ramon" post="207626"]Depen ...[/quote]
...de la inteligència del "motorista" en aparcar i de si el "funcionari" de torn té un bon día o no.[/quote]
Si, tens tota la raó en tots dos cassos, però em sembla que cada vegada més els que posen multes raonen menys :(
...de la inteligència del "motorista" en aparcar i de si el "funcionari" de torn té un bon día o no.[/quote]
Si, tens tota la raó en tots dos cassos, però em sembla que cada vegada més els que posen multes raonen menys :(
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Esta bé , 50 motos x 100€ = 5.000€ en una setmana :enfadat :enfadat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo procuro no aparcar-hi normalment. Com a peató no m´agrada trobar-ne.
De totes maneres no es el mateix una gran ciutat com BCN i zona metropolitana...que les altres ciutats o poblacions de casa nostra.
Per exemple , ala meva ciutat no vaig en moto i a més Reus disposa de diversos espais habilitats.
De totes maneres no es el mateix una gran ciutat com BCN i zona metropolitana...que les altres ciutats o poblacions de casa nostra.
Per exemple , ala meva ciutat no vaig en moto i a més Reus disposa de diversos espais habilitats.
Ex ...moltes coses