STELLA ALPINA '12, Volteta Pels Alps I Més...
Moderador: Airald
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Re: STELLA ALPINA '12, Volteta Pels Alps I Més...
[quote user="Ricard_biker" post="207458"][quote user="Nuria Vs" post="207447"][quote user="STELVIO 00" post="207444"][quote user="Nuria Vs" post="207440"][quote user="STELVIO 00" post="207343"]Has enganxat uns dias espectaculars i has fet un munt de Cols !!!!
PD: Llastima que no estigui la cronica al Foro per poguer afegir al recull de cronicas i viatges que fa el Ramon.
Poques ganas de treballar ,Ricard :sado :sado :sado ;)[/quote]
Vinga Xavier, no siguis tant dur amb el Ricard, pensa que amb tants viatges no dona l'abast a fer cròniques... i menys per duplicat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per aixó l´hi dono canya ;) amb l´enveja que em dona, al menys que treballi una mica :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Em sembla que demà ja li toca :twisted: perquè a mi també em fa molta enveja :mrgreen: ;)[/quote]
Que hi ha de nou Nuria...
Gràcies per donar-me un cop de ma amb el amic... No se'n recorda de l'enveja que ens dona ell quan ens explica totes les seves "experiències"..., i ens tenim que aixugar les "babotes"... :twisted:
I sí, demà ja se m'acabat el rotllo... Demà toca fitxar!!! :enfaduu[/quote]
No era pas per ajudar Ricard, que els dos feu força ràbia amb aquests viatges tan ven parits que feu :eyes :mrgreen:
Apa, que no sigui massa traumàtica la tornada ;)
PD: Llastima que no estigui la cronica al Foro per poguer afegir al recull de cronicas i viatges que fa el Ramon.
Poques ganas de treballar ,Ricard :sado :sado :sado ;)[/quote]
Vinga Xavier, no siguis tant dur amb el Ricard, pensa que amb tants viatges no dona l'abast a fer cròniques... i menys per duplicat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per aixó l´hi dono canya ;) amb l´enveja que em dona, al menys que treballi una mica :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Em sembla que demà ja li toca :twisted: perquè a mi també em fa molta enveja :mrgreen: ;)[/quote]
Que hi ha de nou Nuria...
Gràcies per donar-me un cop de ma amb el amic... No se'n recorda de l'enveja que ens dona ell quan ens explica totes les seves "experiències"..., i ens tenim que aixugar les "babotes"... :twisted:
I sí, demà ja se m'acabat el rotllo... Demà toca fitxar!!! :enfaduu[/quote]
No era pas per ajudar Ricard, que els dos feu força ràbia amb aquests viatges tan ven parits que feu :eyes :mrgreen:
Apa, que no sigui massa traumàtica la tornada ;)
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Impressionant !! quina pasada de ruta !!!
Posts com aquests són grandissims !! La zona italiana que has visitat no la conec i m'ha semblat, per les teves magnífiques fotos i comentaris, sublim.
Felicitats i a seguir així.
Leclerk.
Posts com aquests són grandissims !! La zona italiana que has visitat no la conec i m'ha semblat, per les teves magnífiques fotos i comentaris, sublim.
Felicitats i a seguir així.
Leclerk.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
recoi nano,vaja viatjas,ara si que no se si estare prou a l'alsada per la re-volta ''paellera'' :mrgreen: be,ja fare exercici uns dies abans, :twisted: :twisted: merçi per les fotos :lol: :lol:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Bona ruta i bones fotos.
M'ha agradat (per desconegut) les gorges du cians. L'apunto a pendents.
M'afegeixo a la petició de que et treguis la mandra i faci copiar i enganxar directament a MT :lol: :lol: :lol: i ja que hi soc amb les peticions i segurament vas anar amb GPS, penjar la ruta. pot ser molt útil per els que hi voldríem anar.
Gràcies per compartir l'experiència
M'ha agradat (per desconegut) les gorges du cians. L'apunto a pendents.
M'afegeixo a la petició de que et treguis la mandra i faci copiar i enganxar directament a MT :lol: :lol: :lol: i ja que hi soc amb les peticions i segurament vas anar amb GPS, penjar la ruta. pot ser molt útil per els que hi voldríem anar.
Gràcies per compartir l'experiència
- Bernat
- Presentats
- Entrades: 221
- Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
- Ubicació: Prats i Sansor
[quote user="Ricard_biker" post="207324"]Hola a tothom...!!!
Donç desprès de donar un volteta per les espanyes i Portugal, he aprofitat la concentració internacional de la STELLA ALPINA per anar a fer una volteta per França i Itàlia...
Aquí us deixo l'enllaç per si voleu saber què tal ha anat per aquelles terres...
http://viuresobreduesrodes.blogspot.com.es/
Salutacions![/quote]
Molt maques les fotos i una bona crònica.
Siau!
Donç desprès de donar un volteta per les espanyes i Portugal, he aprofitat la concentració internacional de la STELLA ALPINA per anar a fer una volteta per França i Itàlia...
Aquí us deixo l'enllaç per si voleu saber què tal ha anat per aquelles terres...
http://viuresobreduesrodes.blogspot.com.es/
Salutacions![/quote]
Molt maques les fotos i una bona crònica.
Siau!
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
L'envidia me corroe!!!
tu si que en saps... a disfrutar-ho!!
Gràcies per les compartir-ho!
tu si que en saps... a disfrutar-ho!!
Gràcies per les compartir-ho!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bona ruta... i gracies per "compartir" ;)
Ara quant tinguis temps l´adaptes pel forum, es gairebé un copy/paste ;)
Ara quant tinguis temps l´adaptes pel forum, es gairebé un copy/paste ;)
Ex ...moltes coses