Anem De Copes A Melilla !
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Anem De Copes A Melilla !
Melilla subvencionará la mitad de las consumiciones en los bares de tapas
La Ciudad Autónoma de Melilla lanzará una campaña para promocionar el consumo gastronómico en los bares de tapas durante noviembre y diciembre, en los que subvencionará la mitad de cada consumición tanto a residentes como a turistas, que pagarán sólo un euro por un refresco o cerveza y tapa.
Increïble :shock:
Enllaç a la notícia
La Ciudad Autónoma de Melilla lanzará una campaña para promocionar el consumo gastronómico en los bares de tapas durante noviembre y diciembre, en los que subvencionará la mitad de cada consumición tanto a residentes como a turistas, que pagarán sólo un euro por un refresco o cerveza y tapa.
Increïble :shock:
Enllaç a la notícia
- Ra-mon
- Presentats
Re: Anem De Copes A Melilla !
... no cal ser gaire espavilat per saber qui pagarà l'altra meitat, oi ?
:enfaduu :enfaduu :enfaduu
:enfaduu :enfaduu :enfaduu
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No hi donis massa publicitat a la noticia , a veure si anirá molta gent i després costa molts calers :mrgreen: :mrgreen:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
N'han après de Lloret (i d'altres de semblants i tan espavilats com ... la majoria de la costa catalana)
pd: M'estimo més no parlar de la costa espanyola ! :enfaduu (avui dec estar emprenyat de veritat, doncs és la tercera vegada que empro el mateix ninot !)
pd: M'estimo més no parlar de la costa espanyola ! :enfaduu (avui dec estar emprenyat de veritat, doncs és la tercera vegada que empro el mateix ninot !)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
És que fa uns dies que sembla que totes les noticies siguin de que ens ho estant cardant tot (lo poc que encara tenim) aquests veïns del sud de l'Ebre :enfaduu
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="STELVIO 00" post="208553"]I per aquí no tindrem un Robespierre que faci una mica de "neteja" :enfaduu :enfaduu
Ufff Siso, veig que jo també el faig servir molt avui i aixó que normalment soc dels que faig servir aquest :mrgreen:
[/quote]
Maquinetes d'aquestes, una en cada plaça!!! :enfaduu
Ufff Siso, veig que jo també el faig servir molt avui i aixó que normalment soc dels que faig servir aquest :mrgreen:

Maquinetes d'aquestes, una en cada plaça!!! :enfaduu
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
llastima que aquesta promocio no la van fer a l'any 88 que jo vaig fer la mili alla i las copas las pagava el meu pare,jajajjajajajajaa.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="208779"]llastima que aquesta promocio no la van fer a l'any 88 que jo vaig fer la mili alla i las copas las pagava el meu pare,jajajjajajajajaa.[/quote]
Ara ho entenc tot :mrgreen: :mrgreen:
Ara ho entenc tot :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n