Alguns Politics Bons

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Alguns Politics Bons

Entrada Autor: Ride » dt. jul. 31, 2012 1:41 pm

[quote user="Geroni" post="208751"]Gracies Kpeps,ya pensaba que nomès era jo que pensaba així. :cool:[/quote]

No Geroni no ets l'únic +++ 1

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 31, 2012 4:21 pm

Jo tambè estic amb tu Geroni, que hi hauria merder.

Tambè estic amb en Ramon, que això no és pas ja parlar de política.

Però tambè penso, que potser un bon merder amb alguna soluciò, no estaria malament.

El pitote que tenim ja no l'arreglarà cap partit polìtic si no l'arreglem nosaltres.

(Per molt, Geroni, que t'hi hagis fet una conta a twiter, i els hi fagis saber) tot esta massa lligat i ells tambè.

Res, seguim anant amb moto, mentre podem.

Ja ens hi han ben educat per tenir el cap acotat.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. jul. 31, 2012 6:08 pm

[quote user="Vendetta" post="208861"]Jo tambè estic amb tu Geroni, que hi hauria merder.

Tambè estic amb en Ramon, que això no és pas ja parlar de política.

Però tambè penso, que potser un bon merder amb alguna soluciò, no estaria malament.

El pitote que tenim ja no l'arreglarà cap partit polìtic si no l'arreglem nosaltres.

(Per molt, Geroni, que t'hi hagis fet una conta a twiter, i els hi fagis saber) tot esta massa lligat i ells tambè.

Res, seguim anant amb moto, mentre podem.

Ja ens hi han ben educat per tenir el cap acotat.[/quote]
He dit lo del Twitter perqué aquest si que es un medi per expresar les nostres rabies e impotencies.
Que no ho solucionaré?,segur que no,pero al meins em serveix per desfogar.me i engegar.los a pendre per ***
A la fí.nomès he expresat el meu criteri,(tot vé de la pregunta que em fá el Siso RT quan posso el emoticono :cool: ) no el que tè que ser,per aixó ja hi ha els moderadors per dir si una cosa está bè o no
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 31, 2012 7:43 pm

Ja ho sè, Geroni, ells tambè ho saben.

Saben, que permetent el dret a la pataleta, ells es poden permetre molt mès, i tots contents.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. jul. 31, 2012 10:13 pm

[quote user="Kpeps" post="208738"]jo tambe crec que es millor deixar correr aqui aquests temes ja que uns creuran que las culpes son d'uns i uns altres d'uns altres i tindriem merde segur :roll: :roll: lo que em de fer es anar en moto i penjar cronicas,mentre tinguem per benzina es clar :tremolant ja ens amargan prou els de la prensa que no es pot obrir ni la tele :enfadat tot el dia parlant del mateix.[/quote]

Home, tampoc es tracta de buscar culpables, de fet son tots els que ens han manat aquests últims anys, no?
Per ordre cronològic: Asnar, Sapatero, Rojoy, oi ?

Només una puntualització: perquè quan manaven els «altres» tot eren queixes i ara que la cosa està més cardada hem de callar ?
:tremolant :tremolant :tremolant

Com diuen per aquí al costat: Ni català ni francés, de la vall del Ges !
(bona festa major, veïns) :D

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. ago. 01, 2012 10:23 am

[quote user="Ramon" post="208884"]Només una puntualització: perquè quan manaven els «altres» tot eren queixes i ara que la cosa està més cardada hem de callar ?
:tremolant :tremolant :tremolant
[/quote]

Ramon,el problema es creure que hi han UNS o ALTRES,quan en realitat TOTS son els mateixos,el que jo trobo malament es que quan inauguraven l'aeroport inutil,la linea d'Ave perque l'unic que el fes servir fos el TERRATINENT de la poblacio,el megacomplex esportiu o el gran auditori en un poble de 200 habitants o la monumental rotonda de entrada al poble que valia el pressupost de 5 anys,tothom estava joios de que li fesin una d'aquestes merdes al costat de casa i ningu s'esclamava i lo fotut es que encara no n'em apres,callar es clar que no s'ha de callar,pero en fi,aqui,ens van demanar que parlem de motos per aixo ho vaig dir ;)
Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”