La V Se'n Va Però......

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: La V Se'n Va Però......

Entrada Autor: Deivid » dt. jul. 31, 2012 12:14 am

Ualaaaaa, Moltes Felicitats per a la nova adquisició !!!!! ara a gaudir-la un munt...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 31, 2012 12:33 pm

Sr. 3, quan tingui temps i ganes ens hauria d'explicar les seves impresions i diferencies amb la millor moto del món.

Quan pugui, eh? :mestre
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 31, 2012 12:54 pm

[quote user="Randy-650" post="208800"]Sr. 3, quan tingui temps i ganes ens hauria d'explicar les seves impresions i diferencies amb la millor moto del món.

Quan pugui, eh? :mestre[/quote]

No pot, encara esta babejant :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dt. jul. 31, 2012 5:33 pm

[quote user="STELVIO 00" post="208804"][quote user="Randy-650" post="208800"]Sr. 3, quan tingui temps i ganes ens hauria d'explicar les seves impresions i diferencies amb la millor moto del món.

Quan pugui, eh? :mestre[/quote]

No pot, encara esta babejant :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per això li semblava que patinava una miqueta, és clar, pneumàtics nous i humitat.

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dt. jul. 31, 2012 6:11 pm

UALA! :eyes i jo fins avui sense saber-ho :roll:

MOLTES FELICITATS! que la gaudiu molts Kms ;)
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 31, 2012 10:14 pm

[quote user="Nuria Vs" post="208869"]UALA! :eyes i jo fins avui sense saber-ho :roll:

MOLTES FELICITATS! que la gaudiu molts Kms ;)[/quote]

Tu vius als "mundos de Yupie " pero segur que saps el resultat del Mongolia vs Uzbekistan de basquet als JJOO
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. jul. 31, 2012 10:28 pm

OsTRES, TRES, TRIumph, ... TREfelicitats ! ;)

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 31, 2012 10:33 pm

[quote user="Ramon" post="208888"]OsTRES, TRES, TRIumph, ... TREfelicitats ! ;)[/quote]

Has estat molt TREmpat ;)
ImatgeImatgeImatge

Núria Vs
Presentats

Entrada Autor: Núria Vs » dt. jul. 31, 2012 11:51 pm

[quote user="STELVIO 00" post="208885"][quote user="Nuria Vs" post="208869"]UALA! :eyes i jo fins avui sense saber-ho :roll:

Tu vius als "mundos de Yupie " pero segur que saps el resultat del Mongolia vs Uzbekistan de basquet als JJOO[/quote]

No t'ho creuràs Xavier, però a part d'una mica d'exercici estic enganxada a l'ordinador fen feina de cole :enfadat
Núria

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dt. jul. 31, 2012 11:53 pm

[quote user="Nuria Vs" post="208903"][quote user="STELVIO 00" post="208885"][quote user="Nuria Vs" post="208869"]UALA! :eyes i jo fins avui sense saber-ho :roll:

Tu vius als "mundos de Yupie " pero segur que saps el resultat del Mongolia vs Uzbekistan de basquet als JJOO[/quote]

No t'ho creuràs Xavier, però a part d'una mica d'exercici estic enganxada a l'ordinador fen feina de cole :enfadat[/quote]

En Xavier no sé si creurà o no, però jo no pas, sempre i quant això és pugui fer des de una platja o una piscina, que també pot ser peròoooo.....en tinc els meus dubtes!!! ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Núria Vs
Presentats

Entrada Autor: Núria Vs » dc. ago. 01, 2012 12:14 am

[quote user="Trencaferro" post="208904"][quote user="Nuria Vs" post="208903"][quote user="STELVIO 00" post="208885"][quote user="Nuria Vs" post="208869"]UALA! :eyes i jo fins avui sense saber-ho :roll:

No t'ho creuràs Xavier, però a part d'una mica d'exercici estic enganxada a l'ordinador fen feina de cole :enfadat[/quote]

En Xavier no sé si creurà o no, però jo no pas, sempre i quant això és pugui fer des de una platja o una piscina, que també pot ser peròoooo.....en tinc els meus dubtes!!! ;)[/quote]

Ja sé que tots us penseu que els mestres tenim 3 mesos de vacances :enfaduu , però no :( ;)
Núria

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. ago. 01, 2012 6:40 am

[quote user="Nuria Vs" post="208903"][quote user="STELVIO 00" post="208885"][quote user="Nuria Vs" post="208869"]UALA! :eyes i jo fins avui sense saber-ho :roll:

Doncs ho has encertat, segur que estas preparant la "teorica" de las classes de gimnás del proper any :mrgreen: :mrgreen:

PD: Que et va semblar ahir el Illes Fiji vs Timor Oriental ;)
ImatgeImatgeImatge

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dc. ago. 01, 2012 7:56 am

Ahir dimarts vaig portar la moto a fer la primera revisió, 800km,
A veure Randy, si puc transmetre alguna cosa...

Tot i que continuo pensant que la Vstrom es la millor moto del mon, la segona impresio sobre la triumph, la primera va ser amb la d'en Trecaferro, crec que no poden ser millors.
Les diferencies mes grans, estabilitat en els revolts, sense haver tocat res, la moto amb el dos a sobre no "flamveja" en els revols. El tacte amb els frens tampoc te res a veure, no son tous, toques el fre i la moto frena. i el motor, el cilindre mes que te es nota, tot i portar l'indicador de marxa, no cal preocuparse per la marxa que portes, ja que obres gas, i et dona prou potencia per sortir del revolt. De moment no la he pogut passar de 6mil voltes, pero no crec que ho faci gaire, ja que en 6a a 5mil, es posa a mes de 130km/h.
No tinc mes paraules, estic com un nen amb sabates noves :mrgreen:

Imatge

Imatge3

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. ago. 01, 2012 8:14 am

[quote user="Sergi3" post="208921"]Les diferencies mes grans, estabilitat en els revolts, sense haver tocat res, la moto amb el dos a sobre no "flamveja" en els revols. El tacte amb els frens tampoc te res a veure, no son tous, toques el fre i la moto frena. i el motor, el cilindre mes que te es nota, tot i portar l'indicador de marxa, no cal preocuparse per la marxa que portes, ja que obres gas, i et dona prou potencia per sortir del revolt. De moment no la he pogut passar de 6mil voltes, pero no crec que ho faci gaire, ja que en 6a a 5mil, es posa a mes de 130km/h. :cerv[/quote]

Bones!!!!

Enhorabona de nou per la moto... es veu molt ferma!! Ja tindrem temps de veure-la en directe...

En relació al tema de les revolucions, al final i per l'ús que li donem en general, gairebé sempre estarà fent el rodatge! Excepte algun adelantament i poc més sempre s'acaba anant a 4-6000rpm si fas vies ràpides!

Fins aviat!
Imatge

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dc. ago. 01, 2012 11:55 am

Carai familia Tres !!! :D

ENHORABONA per la nova adquisició i que la disfruteu molt com heu fet amb la Vstrom !! :cerv
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 01, 2012 1:05 pm

[quote user="Carles" post="208924"]

En relació al tema de les revolucions, al final i per l'ús que li donem en general, gairebé sempre estarà fent el rodatge! Excepte algun adelantament i poc més sempre s'acaba anant a 4-6000rpm si fas vies ràpides!
[/quote]

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 01, 2012 1:13 pm

En una bicilindrica si Randy.
En una Tetra no ho se.
Pero en la varadero sempre estic entre 4000 i 6000.
Mooooooooooooooooooolt ocasionament per sobre i mooolt mes ocasionalment per sota.

QUina patxoca que fa aquesta tiger Sr i Sra 3!!!
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. ago. 01, 2012 2:02 pm

Jo estic segur que cap dels tres ha tingut mai una cosa tant potent entre les cames............................................. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Algú ho havia de dir ;)
ImatgeImatgeImatge

Jordijd8
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordijd8 » dc. ago. 01, 2012 7:58 pm

[quote user="STELVIO 00" post="208942"]Jo estic segur que cap dels tres ha tingut mai una cosa tant potent entre les cames............................................. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Algú ho havia de dir ;)[/quote]

Pero estar tant content que ....La disfrutis molt
Jo segur que entre cames no hi tingut mai una cosa tant potent :shock:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. ago. 01, 2012 11:06 pm

[quote user="Carles" post="208924"][quote user="Sergi3" post="208921"]Les diferencies mes grans, estabilitat en els revolts, sense haver tocat res, la moto amb el dos a sobre no "flamveja" en els revols. El tacte amb els frens tampoc te res a veure, no son tous, toques el fre i la moto frena. i el motor, el cilindre mes que te es nota, tot i portar l'indicador de marxa, no cal preocuparse per la marxa que portes, ja que obres gas, i et dona prou potencia per sortir del revolt. De moment no la he pogut passar de 6mil voltes, pero no crec que ho faci gaire, ja que en 6a a 5mil, es posa a mes de 130km/h. :cerv[/quote]

Bones!!!!

Enhorabona de nou per la moto... es veu molt ferma!! Ja tindrem temps de veure-la en directe...

Fins aviat![/quote]

Impressions de la prova que faig fer fa unes setmanes.

El motor s'acosta molt a un 4 cil, però l'entrega és més linial i rendeix molt bé a pràcticament qualsevol règim. Això prova que a 4000-6000 rpm tinguis tot el motor a la teva disposició i si estas amb 5a o 6a marxa vas força ràpid. Si et cau de voltes no hi ha problema i recupera amb facilitat.

Per tant a efectes pràctics, poques vegades pujes a més de 7000 rpm, tret que vulguis notar les pesigolles del motor que són guapissimes i sembla una mica una 'R'.

Pels que estem acostumats a motors mono o bi, hi he trobat a faltar una mica de força, tot i que de potència en té per donar i per vendre i es pot circular molt i molt ràpid i còmodament.

En resum una gran moto i que hi pots disfrutar moltíssim.

Salut

Respon

Torna a “General”