el motor no cal tocar-lo es clar,pero vendran un kit de potencia......... una preparacio HP te que portar el material de lo bo lo millor i el preu dels accesoris.......ja veurem,per els que els agrada el circuit i las ''chucherias'' per la moto hi haura una bona ristrera d'opcions .
qui tingues cos per portar un avio aixi mes de dos dies seguits :oops:
Les GS segur que estant al caure, jo fa unes 3-4 setmanes vaig veure les d'aigua, també me les vaig creuar a Sant Quirze de Besora que baixaven de la collada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
[quote user="Randy-650" post="209069"][quote user="Kpeps" post="209062"]
qui tingues cos per portar un avio aixi mes de dos dies seguits :oops:[/quote]
Que ho dius per experiencia? :b9 :b9
Tot parlant de BMW, em sembla curiós que parlen de la nova gamma de colors per L'any vinent:
I curiosament de la GS no diuen res! :eyes Què vol dir això? Que l'arribada de la 1.250 LC és imminent..[/quote]
ja ho saps que si que ho dic per experiencia ,aixo :b9 :b9 :b9 :b9
molt macos els colors nous,be.....el groc de la 650.....................las altres molt elegants i aquesta GS d'aigua fins març o abril del 2013 res de res.