Nova Directora De La DGT

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Nova Directora De La DGT

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. ago. 05, 2012 11:00 am

Bon dia, l'altre dia vaig llegir una entrevista amb la nova directora de la DGT, la sra. Seguí, succesora de l'INNOMBRABLE.
Doncs be, sembla que la cosa va pel mateix camí, reducció del límits de velocitat, posada em marxa de nous radars, reparació dels que no funcionen... i a sobre diu que aquesta despesa es recuperarà en pocs mesos amb la recaptació que generaràn aquest radars.

De la supresió dels punts negres, passos a nivell, guardarrails sense protecció, etc, no en diu res.

QUAN POSARÀN ALGÚ QUE SÀPIGA QUE ES UNA MOTO. :enfaduu :enfaduu :enfaduu Be, em conformaria en que sapiguessin que es un cotxe i una carretera...

Salut i kms.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova Directota De La DGT

Entrada Autor: Randy-650 » dg. ago. 05, 2012 12:09 pm

Home, jo la veig més capacitada que el Sr. Pere Navarro. La Sra. Maria Seguí és:

-.....'licenciada en Medicina por la Universidad de Barcelona y doctorada en prevención de accidentes por la Universidad de Harvard, ha sido subdirectora del centro de prevención de lesiones de la referida y prestigiosa universidad norteamerica'.

' Es profesora de Medicina Preventiva y Salud Pública en la Universidad de Navarra en excedencia, profesora titular adjunta de Política y Gestión Sanitaria en la Universidad Johns Hopkins (Baltimore) y profesora visitante del departamento de Urgencias de la Facultad de Medicina de la  Universidad de Virginia (Charlottesville).'

Crec que sap de què va el tema de les motos, molt més que nosaltres. El problema és que ella fa el què dictamina la Comisión Europea.

O estem parlant de criticar per criticar? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dg. ago. 05, 2012 4:30 pm

Tot i contant que -potser amb una mica de sort- el seu currículum no l'hagi fet qui va fer el de la Joana Ortega, no és que li volguem donar un temps d confiança... és que no hi ha més remei. :cry: :cry: :cry:

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. ago. 05, 2012 5:36 pm

Be amic Randy, l'hi donarem els 100 dies de rigor. Però temps al temps.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. ago. 05, 2012 7:49 pm

I que us pensaveu? Que cambiarien al individuo aquell i en posarien un altre que treuria els limits de velocitat i els radars a les autopistes??? :mrgreen:

Penseu que aquets només son una extensió i caps de turc dels politics els quals no s'atrevei en perquè els i és impopular de dir segons quines mesures han aprovat o no.

No hi ha ni un duro enlloc, evidentment gracies a ells, i sabent com son encara creieu que en època de crisi posarien tanques protectores amb lo què valen?? Amb lo bé que els hi deu anar aquests calerons de les fotos....
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Nova Directora De La DGT

Entrada Autor: Straw man » dg. ago. 05, 2012 10:46 pm

ja pot tenir el currículum que vulgui, que la directriu de recaptar el màxim possible la deu dur gravada a foc pels que l'han posat al càrrec. Va en el sou.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nova Directora De La DGT

Entrada Autor: Llagasta » dc. ago. 08, 2012 7:40 am

només em va agradar el que aquesta senyora va dir fa poc: que molta culpa dels atropellaments per ciutat, es degut a que els peatons anaven borratxos. :|
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 08, 2012 7:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “General”