Bòsnia i Herzegovina.
Moderador: Airald
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Re: Bòsnia I Herzegovina.
Parella, gràcies per la crònica, llegir-la havent estat "per allí" i havent de tornar-hi a finals de mes em provoca una emoció especial, i més venint de companys tan propers com els d'aquest fòrum.
Salut !!!
Salut !!!
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Osti, nen, m'has fet patir a mi i tot amb el dia 22. :tremolant
Però sobretot, enhorabona pel viatge, per la crònica, i a la valenta Natàlia. Segur que aquest viatge el recordareu tota la vida.
Però sobretot, enhorabona pel viatge, per la crònica, i a la valenta Natàlia. Segur que aquest viatge el recordareu tota la vida.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
molt be parella,unas explicacions de las que fan gaudir,unas fotos molt macas,uns indrets visitats i experiencies que no oblidareu amb temps,l'he anat llegint a estones perque es molt ame i maco de debo,aixo que explicas del vent,noi es que i esteu abonats a las brometes del DEU EOLOS o que ?? un altre anecdota per explicar,bes..... felicitats per un viatge tan maco.
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
- Ubicació: Reus
Enhorabona als dos
Heu disfrutat del viatge abans de sortir de Reus, amb tot el que comporta la seva preparació,
heu disfrutat durant el viatge, i com que heu "fet camí" heu hagut de patir i fer-mos patir algun dia de vent
i esteu disfrutant i més que ho fareu al comptar tot el que heu viscut i sentit explicant-ho als vostres amics i lectors
GRÀCIES per descriure-ho tant be
Salut i sort
Prudenci
Ens veiem als Pirineus
Heu disfrutat del viatge abans de sortir de Reus, amb tot el que comporta la seva preparació,
heu disfrutat durant el viatge, i com que heu "fet camí" heu hagut de patir i fer-mos patir algun dia de vent
i esteu disfrutant i més que ho fareu al comptar tot el que heu viscut i sentit explicant-ho als vostres amics i lectors
GRÀCIES per descriure-ho tant be
Salut i sort
Prudenci
Ens veiem als Pirineus
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Prometo llegir-m'ho amb més calma, però no vull estar-me de felicitar-vos.
D'una primera lectura, visió de fotos, preparació i logística, resta un Excepcional!
Gràcies,
D'una primera lectura, visió de fotos, preparació i logística, resta un Excepcional!
Gràcies,
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Parella que viatge més autèntic, molt bé comentat i molt bones fotos.
:crys Amb les ganes que tinc jo de veure Dubrovnik i Mostar, el pont és que l'han tornat a costruir, Sarajevo.
:ban Els records dels ports de l'any passat.
:martell :martell Nosaltres aquest any tenyim gairebé previst anar a aquesta zona però canviem d'opinió i la deixem per un altre any,
:cerv Us felicito i gràcies per haver-me fet passar una bona estona :cerv
:crys Amb les ganes que tinc jo de veure Dubrovnik i Mostar, el pont és que l'han tornat a costruir, Sarajevo.
:ban Els records dels ports de l'any passat.
:martell :martell Nosaltres aquest any tenyim gairebé previst anar a aquesta zona però canviem d'opinió i la deixem per un altre any,
:cerv Us felicito i gràcies per haver-me fet passar una bona estona :cerv
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Bòsnia i Herzegovina.
Bones!!!
Una crònica com cal... si es fa, es fa bé!!! ;) ;)
Moltes gràcies per compartir-ho, es nota que ho heu gaudit com ha de ser! Mototurisme en estat pur... :razz: :razz: :razz:
Fins aviat!
Una crònica com cal... si es fa, es fa bé!!! ;) ;)
Moltes gràcies per compartir-ho, es nota que ho heu gaudit com ha de ser! Mototurisme en estat pur... :razz: :razz: :razz:
Fins aviat!

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Em trec el barret.
Impressionant viatge. M'ho he llegit de cap a peus.
Felicitats. I a seguir així d'aventurers !!!
Impressionant viatge. M'ho he llegit de cap a peus.
Felicitats. I a seguir així d'aventurers !!!
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Felicitats per tot.
Per el viatge, tant ben preparat i ben escollit. El viatge comença quan el penses, el prepares, el mastegues a poc a poc...
Per la zona, que semblen d'aquells de països llunyans, un xic antics i endarredits; que dintre de pocs anys, evolucionaran a millor i hi trobarem Zaras, Mangos i MCDonals.
Per la crònica o millor, per el relat d'una bona experiencia vital i viscuda en moto. I no cal que sintetitsis, al meu gust. Així, a part de viure i veure els paisatges recorreguts, et pots fer una idea de com ho sent el qui ho relata. Ajuda a coneixer el cronista.
Per les fotos, per els paisatges, per el tandem que feu (no es fàcil trobar aquest nivel de compenetració).´
Un lloc pendent per anar-hi. Gracies per compartir-la.
La glacera austríaca, que també vaig anar-hi aquest estiu, te un punt de tristor. Es cert. Un gegant de la natura que s'està morint rapidament. Que estem en una era de canvis naturals es ben cert. El planeta canvia, i nosaltres preocupats per la crisis...(amb raó).
Per el viatge, tant ben preparat i ben escollit. El viatge comença quan el penses, el prepares, el mastegues a poc a poc...
Per la zona, que semblen d'aquells de països llunyans, un xic antics i endarredits; que dintre de pocs anys, evolucionaran a millor i hi trobarem Zaras, Mangos i MCDonals.
Per la crònica o millor, per el relat d'una bona experiencia vital i viscuda en moto. I no cal que sintetitsis, al meu gust. Així, a part de viure i veure els paisatges recorreguts, et pots fer una idea de com ho sent el qui ho relata. Ajuda a coneixer el cronista.
Per les fotos, per els paisatges, per el tandem que feu (no es fàcil trobar aquest nivel de compenetració).´
Un lloc pendent per anar-hi. Gracies per compartir-la.
La glacera austríaca, que també vaig anar-hi aquest estiu, te un punt de tristor. Es cert. Un gegant de la natura que s'està morint rapidament. Que estem en una era de canvis naturals es ben cert. El planeta canvia, i nosaltres preocupats per la crisis...(amb raó).
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Ostres no tinc paraules, no només heu fet un gran viatge, si no que almenys a mi m'ha semblat estar allà, gràcies a la vostra crònica.
Moltes gràcies, he disfrutat llegint tota la crònica. ;) ;)
Moltes gràcies, he disfrutat llegint tota la crònica. ;) ;)

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Buffff, un gran viatge i una gran crònica !!!!! nomès cal aplaudir.
Moltes gràcies per compartir-ho d'aquesta manera.
Moltes gràcies per compartir-ho d'aquesta manera.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Hostrings nois!!!!
Mes que una crónica sembla una guia turística ;) .
Enorabona per la sortida. :bow
Un país que últimament s'està convertint en destinació de molts espanyols gracies als preus més aventatjos.
Segurament el més impactant que vareu trovar varen ser els edificis mig derruits o amb els forats dels impactes de la guerra.
Jo fa anys que vaig estar-hi per feina, van ser tres setmanes,i només he de dir que a l'hotel hon m'estava hi havia el forat de bala a la finestra i a la paret.
Vaig anar a Mostar a intentar veure el pont, peró inmensos controls ens ho van impedir ja que coincidia amb el dia del xai. :Disparant
Una altre dade interesant és que el Futbol Club Barcelona,( Barcelona) va ajudar a la reconstrucció de l'estadi que anomenes anteriorment, el que està al costat del cementiri http://elpais.com/diario/2006/05/29/cat ... 50215.html.
Molt bon viatge i crónica si senyors.
Esperem que el que els va passar no torni a succeir.
Salud i kmt's.
Mes que una crónica sembla una guia turística ;) .
Enorabona per la sortida. :bow
Un país que últimament s'està convertint en destinació de molts espanyols gracies als preus més aventatjos.
Segurament el més impactant que vareu trovar varen ser els edificis mig derruits o amb els forats dels impactes de la guerra.
Jo fa anys que vaig estar-hi per feina, van ser tres setmanes,i només he de dir que a l'hotel hon m'estava hi havia el forat de bala a la finestra i a la paret.
Vaig anar a Mostar a intentar veure el pont, peró inmensos controls ens ho van impedir ja que coincidia amb el dia del xai. :Disparant
Una altre dade interesant és que el Futbol Club Barcelona,( Barcelona) va ajudar a la reconstrucció de l'estadi que anomenes anteriorment, el que està al costat del cementiri http://elpais.com/diario/2006/05/29/cat ... 50215.html.
Molt bon viatge i crónica si senyors.
Esperem que el que els va passar no torni a succeir.
Salud i kmt's.
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 07, 2012 3:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
:eyes :eyes :eyes
renoi, quin viatge mes xulo,
Menys mal que no tens gaire capacitat de síntesi, així ens expliques més coses ;)
:cerv
renoi, quin viatge mes xulo,
Menys mal que no tens gaire capacitat de síntesi, així ens expliques més coses ;)
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carai Steelman & Ironwoman, quin viatge més xulo :D
Aquests dies vaig molt faltat de temps i només l'he pogut llegir «en diagonal» ... o sigui que millor que no digui gaire res, no fis cas que .....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tant punt tingui una bona estona de tranquil·litat m'ho llegiré a fons ;)
Merci !
Aquests dies vaig molt faltat de temps i només l'he pogut llegir «en diagonal» ... o sigui que millor que no digui gaire res, no fis cas que .....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tant punt tingui una bona estona de tranquil·litat m'ho llegiré a fons ;)
Merci !
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jordi, felicitats pel que has escrit i ensenyat i la forma com ho has fet. Jo quan arribo a Lleida ja no se si he passat per Medinacelli o per Tàrrega i que confonc Alfarràs amb Almacelles. Imagina't si hagués de fer una crònica amb aquests noms tan estranys.
Llegir qualsevol crònica de les que publiqueu em produeix una enveja ben forta. De fet, el mes lluny que he anat es a Lourdes (I fou en va).
Un dia voldré fer un viatge d'aquests i a veure com surt.
I tinc una pregunta d'ingenu: Vas tindre la Yamaha un temps i la vas vendre però poc desprès vas tenir la BMW. On és?? Ja no la tens??
Una abraçada
Jordi "Prony"
Llegir qualsevol crònica de les que publiqueu em produeix una enveja ben forta. De fet, el mes lluny que he anat es a Lourdes (I fou en va).
Un dia voldré fer un viatge d'aquests i a veure com surt.
I tinc una pregunta d'ingenu: Vas tindre la Yamaha un temps i la vas vendre però poc desprès vas tenir la BMW. On és?? Ja no la tens??
Una abraçada
Jordi "Prony"
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep parella!
Moltes gràcies per compartir aquesta magnífica crònica, he quedat enganxat d'un bon principi.
Poder viatjar virtualment s'agraeix molt, i els comentaris sobre el desastre de la guerra balcànica son molt encertats, no cal oblidar-ho.
Doncs res, ara a preparar el pròxim...oi?
Salut! ;)
Moltes gràcies per compartir aquesta magnífica crònica, he quedat enganxat d'un bon principi.
Poder viatjar virtualment s'agraeix molt, i els comentaris sobre el desastre de la guerra balcànica son molt encertats, no cal oblidar-ho.
Doncs res, ara a preparar el pròxim...oi?
Salut! ;)
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Genial, moltes felicitats pel viatge, i gracies per explicar tant detallat. ok
- Assegudet
- Presentats
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. març 12, 2012 5:18 pm
- Ubicació: Manresa-Bages
De dalt a abaix llegit...quina delicia, i quina enveja. Enhorabona per l´experiència acumulada! 
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
:form Hi deixat el teclat fet una merda de la baba que-m queia. El dia del Bora al pont m'ha fet acollonir assegut i tot a la cadira.
Felicitats per aquest viatge tant impressionant i tant ben relatat.
Felicitats per aquest viatge tant impressionant i tant ben relatat.