Què és El Que Menys T'agrada De La Teva Moto?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Què és El Que Menys T'agrada De La Teva Moto?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 07, 2012 11:08 pm

La meva, la Bandy, que el xassís és molt feble, apart que l'equip de frens és de bicicleta. Al menys a mi m'ho sembla. :shock:

Ah! I que a partir de 11.000 rpm la pantalla em vibra una mica. :mad:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Què és El Que Menys T'agrada De La Teva Moto?

Entrada Autor: Xavier » dt. ago. 07, 2012 11:16 pm

A la meva RT li busco defectes però noi, no en té.

Bé, pot ser un. És l'accessori que la porta (jo) que no està a l'alçada.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. ago. 08, 2012 12:01 am

Doncs jo trovo que pel preu podria portar Leds de dia i potser llums de Xenó orientables a l'estil K1600. Per tot lo demés a dia d'avui perfecte!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. ago. 08, 2012 7:28 am

de moment el porta matricules, que hi porta el logo de la botiga, fins que torni a tenir una enganxina de Mototurisme :mrgreen:

de moment no puc dir res mes :mrgreen:

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. ago. 08, 2012 7:37 am

[quote user="Randy-650" post="209279"]La meva, la Bandy, que el xassís és molt feble, apart que l'equip de frens és de bicicleta. Al menys a mi m'ho sembla. :shock:

Ah! I que a partir de 11.000 rpm la pantalla em vibra una mica. :mad:[/quote]

si a 11000 et vibra una mica, doncs posala a 10000 :mrgreen: ara bé, normalment es baixa la moto del cavallet i es circula.... :b9
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dc. ago. 08, 2012 10:50 am

[quote user="Sergi3" post="209290"].........de moment el porta matricules, que hi porta el logo de la botiga, fins que torni a tenir una enganxina de Mototurisme :mrgreen: .........[/quote] La veritat es que emprenya una mica que ho posin. Si et féssin un bon descompte, encara tindría raó però, fer-els-hi publicitat, així per la cara!!!! Menys mal que es pot treure en dos minuts, pots posar-hi cinta aïllant per tapar-ho o utilitzar-ho per l'enganxina de Mototurisme.cat.

A la meva V-Strom li trobo negatiu:

Frens que no estàn a nivell
Cànvi de marxes un xic aspre

I positiu:

Costos
Il.luminació
Fiabilitat

Salut,

Jordi "Prony" :ban :ban

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. ago. 08, 2012 11:30 am

[quote user="Sergi3" post="209290"]de moment el porta matricules, que hi porta el logo de la botiga, fins que torni a tenir una enganxina de Mototurisme :mrgreen:

:cerv[/quote]

Si Sergi, tens raó, això també em va passar a mi uns quants dies, però des de la sortida de la Garrotxa ja ho tinc sol.lucionat. A més amb l'afegit que s'hi t'hi fixes el porta matricules no és quadrat, costa una mica més posar-hi l'enganxina.

I aprofitant el post, dues preguntes. A quina presió portes els pneumàtics en fred per anar dos? I l'altre, he començat a fer proves amb l'amortidor posterior per anar dos i carregat, hi has tocat alguna cosa tu?
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. ago. 08, 2012 12:42 pm

Bones !!

De la Multistrada 1000, ja amb 9 anys a sobre, el que menys m'agrada és la facilitat de fondre el llum davanter (curtes). No sé per quin motiu però pràcticament cada dos anys se ma fós :enfadat i m'ha donat aquella sensació de no confiar-hi massa.

De motor i part cicle no en tinc cap queixa, no em consumeix gens d'oli (i ja anem pels 65.000 km.), i posats a ser escrupulosos, potser les vibracions a molt baixes revolucions seria un detall a millorar.

Va, penjo una foto per donar color:

[img align=left]http://farm4.staticflickr.com/3085/5835 ... 8e65_b.jpg[/img]
Leclerk l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 08, 2012 5:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kion
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. maig 25, 2011 12:39 pm
Ubicació: Berga

Entrada Autor: Kion » dc. ago. 08, 2012 2:51 pm

Jo a la meva Transalp XL 700 li trobo a faltar una marxa mes, per no haver d'estirar tan la 5è quan ets en carretera oberta.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. ago. 08, 2012 3:31 pm

[quote user="Randy-650" post="209279"]La meva, la Bandy, que el xassís és molt feble, apart que l'equip de frens és de bicicleta. Al menys a mi m'ho sembla. :shock:

Ah! I que a partir de 11.000 rpm la pantalla em vibra una mica. :mad:[/quote]

Jo a la meva encara no hi he arribat !!!! quina marxa portes ?? :mrgreen:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 08, 2012 3:51 pm

[quote user="Ride" post="209309"]

Jo a la meva encara no hi he arribat !!!! quina marxa portes ?? :mrgreen:[/quote]

És difícil donar una resposta exacta, crec que hem de prendre la pregunta amb cautela i analitzar els detalls que poden semblar-nos intranscendents però que, a l'hora de prendre una decisió coherent, poden torçar la balança.
Si ens guiem pels conceptes d'interpretació que existien en l'antiguitat, hauríem de fer un examen de consciència i situar-nos com a mers espectadors davant una pregunta sense destinatari. Però si en canvi, analitzem la teva pregunta des de la posició de l'alineament ortodox del pensament modern, la resposta té a veure, ja no amb l'essencia de la interrogació sinó amb l'esperit dialèctic de qui interroga.
En síntesi, la resposta a la teva pregunta, solament pot entendre's des del pragmàtic, associant els nivells de l'intel·lecte que per si sols, desvetllen els secret de la incògnita. D'altra banda, cal esmentar que per a l'anàlisi empírica, no és necessari avaluar els preceptes intrínsecs de la realitat, observats des de la lògica i la metafísica.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. ago. 08, 2012 5:01 pm

[quote user="Randy-650" post="209310"][quote user="Ride" post="209309"]

Jo a la meva encara no hi he arribat !!!! quina marxa portes ?? :mrgreen:[/quote]

És difícil donar una resposta exacta, crec que hem de prendre la pregunta amb cautela i analitzar els detalls que poden semblar-nos intranscendents però que, a l'hora de prendre una decisió coherent, poden torçar la balança.
Si ens guiem pels conceptes d'interpretació que existien en l'antiguitat, hauríem de fer un examen de consciència i situar-nos com a mers espectadors davant una pregunta sense destinatari. Però si en canvi, analitzem la teva pregunta des de la posició de l'alineament ortodox del pensament modern, la resposta té a veure, ja no amb l'essencia de la interrogació sinó amb l'esperit dialèctic de qui interroga.
En síntesi, la resposta a la teva pregunta, solament pot entendre's des del pragmàtic, associant els nivells de l'intel·lecte que per si sols, desvetllen els secret de la incògnita. D'altra banda, cal esmentar que per a l'anàlisi empírica, no és necessari avaluar els preceptes intrínsecs de la realitat, observats des de la lògica i la metafísica.[/quote]

Veig que ja ha arribat la gran onada de calor

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. ago. 08, 2012 9:56 pm

[quote user="Storm" post="209311"][quote user="Randy-650" post="209310"][quote user="Ride" post="209309"]

En síntesi, la resposta a la teva pregunta, solament pot entendre's des del pragmàtic, associant els nivells de l'intel·lecte que per si sols, desvetllen els secret de la incògnita. D'altra banda, cal esmentar que per a l'anàlisi empírica, no és necessari avaluar els preceptes intrínsecs de la realitat, observats des de la lògica i la metafísica.[/quote]

Veig que ja ha arribat la gran onada de calor[/quote]

... i potser massa «clares» per fer passar la calor ;)

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 08, 2012 10:18 pm

Scoopy 125: el manillar tremola degut al top case
Honda Transalp: pessa massa
bmw 1200gs: soroll tractor bavarés
k 1600 gt : no te seient Burberry ;)

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. ago. 08, 2012 10:33 pm

Jo hi trobo a faltar 40 tatanos més.....la resta.....perfecte. :D

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. ago. 08, 2012 11:33 pm

Super Tenere:
Ara que porto el sensor de la maneta de l'embrague amb el pont, el motor fantàstic (avanç tampoc l'hi trobava a faltar res, molt dolç). Xassís també be.
Trobo a faltar indicador de marxa.
Frens amb un pel mes de "mossegada".
Espai sota el far davanter mal resolt. (acabaré posant-me els fars antiboira).
Cúpula d'origen una mica petita per a us Touring. Porto l'opcional Yamaha, mes alta i a la posició més aixecada i amb els deflectors laterals.
Passatger: La meva dona diu que es la moto mes còmoda que'm tingut.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. ago. 08, 2012 11:47 pm

Honda VFR XD Crosstourer:

De moment:
. pes un xic elevat! (però tampoc és exagerat, n'hi ha de pitjors)

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 09, 2012 12:46 am

El seient que el tinc escaixat. :mrgreen:

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 09, 2012 12:48 am

[quote user="Randy-650" post="209310"][quote user="Ride" post="209309"]

Que vas per politic, tu?

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dj. ago. 09, 2012 6:56 am

[quote user="Trencaferro" post="209300"][quote user="Sergi3" post="209290"]de moment el porta matricules, que hi porta el logo de la botiga, fins que torni a tenir una enganxina de Mototurisme :mrgreen:

:cerv[/quote]

Si Sergi, tens raó, això també em va passar a mi uns quants dies, però des de la sortida de la Garrotxa ja ho tinc sol.lucionat. A més amb l'afegit que s'hi t'hi fixes el porta matricules no és quadrat, costa una mica més posar-hi l'enganxina.

I aprofitant el post, dues preguntes. A quina presió portes els pneumàtics en fred per anar dos? I l'altre, he començat a fer proves amb l'amortidor posterior per anar dos i carregat, hi has tocat alguna cosa tu?[/quote]

t'he contestat aqui per no desviar el tema :mrgreen:
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “General”