Crosstourer, Explorer, 1200GS ???
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Crosstourer, Explorer, 1200GS ???
[quote user="Steelman" post="209350"]Felicitats per la moto ;)[/quote]
M'has fet tornar a llegir tot el fil i veig que en CMB s'ha firat una Honda. :eyes
Felicitats, noi! :D Em sorprèn, i molt, que al final no hagi estat la Triumph.
M'has fet tornar a llegir tot el fil i veig que en CMB s'ha firat una Honda. :eyes
Felicitats, noi! :D Em sorprèn, i molt, que al final no hagi estat la Triumph.

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Randy-650" post="209351"][quote user="Steelman" post="209350"]Felicitats per la moto ;)[/quote]
Felicitats, noi! :D Em sorprèn, i molt, que al final no hagi estat la Triumph.[/quote]
Si, al final he estat dubtant molt!
Però havia de pendre una decissió, ja qu eno era pertinent comprar les dues... i la posibilitat a última hora d'adquirir-la amb el DCT, va fer decantar la decissió. És alló d'estar al lloc adequat al moment just!
Felicitats, noi! :D Em sorprèn, i molt, que al final no hagi estat la Triumph.[/quote]
Si, al final he estat dubtant molt!
Però havia de pendre una decissió, ja qu eno era pertinent comprar les dues... i la posibilitat a última hora d'adquirir-la amb el DCT, va fer decantar la decissió. És alló d'estar al lloc adequat al moment just!
-
- Presentats
- Entrades: 405
- Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
- Ubicació: Banyoles
Moltes felicitats Carles :jump :jump
Penso que has fet una molt bona compra amb el canvi automàtic.
Penso que has fet una molt bona compra amb el canvi automàtic.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Ostres Carles!!!!! Moltíssimes felicitats. Qualsevol de les teves opcions era excel·lent i finalment has escollit una opció excel.lent.
La meva enhorabona, espero que ens veiem d'aquí dues setmanes i me la deixis tocar.
Per cert.....tothom em diu que no hi han unitats, que estan esgotades...... es això cert???
Jordi "Prony" :ban :ban
La meva enhorabona, espero que ens veiem d'aquí dues setmanes i me la deixis tocar.
Per cert.....tothom em diu que no hi han unitats, que estan esgotades...... es això cert???
Jordi "Prony" :ban :ban
- CMB
- Presentats
[quote user="Prony" post="209374"]Ostres Carles!!!!! Moltíssimes felicitats. Qualsevol de les teves opcions era excel·lent i finalment has escollit una opció excel.lent.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Hola Jordi,
No sé si seré a fora aquests dies, potser a la Revolta o al KDD o a la següent mensual...
Certament no hi han motos amb DCT, però al moment de fer la comanda a Barcelona, va apreixer una única que arribava en vaixell del Japó i no estava assignada a ningú! ( :ban :ban :ban ) En Pere va fer l'assignació i finalment va ser meva. És veritat que fa dos dies havia dit que no es podien fer comandes.
Ens veiem!
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Hola Jordi,
No sé si seré a fora aquests dies, potser a la Revolta o al KDD o a la següent mensual...
Certament no hi han motos amb DCT, però al moment de fer la comanda a Barcelona, va apreixer una única que arribava en vaixell del Japó i no estava assignada a ningú! ( :ban :ban :ban ) En Pere va fer l'assignació i finalment va ser meva. És veritat que fa dos dies havia dit que no es podien fer comandes.
Ens veiem!
- CMB
- Presentats
Vinga, ara ja tinc cable usb...
Un parell de fotos per anar fent boca:

Salut
Un parell de fotos per anar fent boca:

Salut
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ep Carles, enhorabona per aquesta nova màquina ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a gaudir-la molt de temps,es veu molt maca i el canvi li dona un plus de diferenciacio,felicitats ;) ;)
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
:form Enhorabona, maca de veritat. Ja l'hi donarem un cop d'ull a la pròxima sortida.
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Molt maca la Crosstourer, les maletes V35 de givi li queden perfectes, que portes els ferros de desmontatge ràpid que es descollen amb la clau.
Pantalla alta i defenses excel·lent elecció :cerv
Que disfrutis moltíssim aquest troç de moto.
;) ;)
Pantalla alta i defenses excel·lent elecció :cerv
Que disfrutis moltíssim aquest troç de moto.
;) ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Jordijd8
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
- Ubicació: Terrassa
Moltes felicitats certament amb les maletes queda molt guapa.
Que la disfrutis molt.......v'sss
Que la disfrutis molt.......v'sss
- CMB
- Presentats
Bé, avui hem fet la presentació en societat...
I no vegis com està la societat!

Uploaded with ImageShack.us
I no vegis com està la societat!

Uploaded with ImageShack.us
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Felicitats Carles, una moto excelent, i amb les maletes, impresionant... (es veu que en Sidru i en Pasqual els hi ha faltat temps per pujar-hi... lo que no sabía que estés homologada per tres places) :lol:
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 09, 2012 11:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
repe
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 09, 2012 11:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Com vaig de cul a la feina no he pogut assitir a la presentació oficial, però finalment en Carles ha tingut el detall de venirme a verue per ensenyar-me la seva nova joguina aquesta nit ... molt maca ... les Givi queden millor que les de sèrie ( i molt més econòmiques ) i el motor sona de meravella :eyes ...ara no més queda que en Carles la rodi una mica i poder tastar-la com cal, a verue si va tant bé com diu en Pasqual !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Una maquina realment molt guapa, i a més a més full-equiped, ara ja no hi haurà qui et pari...
Moltes Felicitats!!
Moltes Felicitats!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Jsk" post="209429"]Felicitats Carles, una moto excelent, i amb les maletes, impresionant... (es veu que en Sidru i en Pasqual els hi ha faltat temps per pujar-hi... lo que no sabía que estés homologada per tres places) :lol:[/quote]
Estàs segur que estàvem provant la moto? :lol: :lol: :lol: :lol: Fixat be en la cara d'en Carles :razz: :razz: :razz:
Estàs segur que estàvem provant la moto? :lol: :lol: :lol: :lol: Fixat be en la cara d'en Carles :razz: :razz: :razz:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Jesús, no en dubtis. És el millor motor (per mi) de les tres motos en qüestió (que no vol dir la millor moto). De fet, ahir en Carles ja li treia suc...l'hauries de ver vist fent els revolts de Sant Hilari... ;)
Ja m'ho diràs quan la provis
Ja m'ho diràs quan la provis
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 10, 2012 12:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.