Girona - Tours (FRA) Alguna Recomanació?
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Girona - Tours (FRA) Alguna Recomanació?
Doncs això que per anar a Tours sense afegir-hi gaires kms ja que ja n'hi ha uns quants hi ha vàries opcions de pujada. M'agradaria saber si les que coneixeu més la zona em podeu dir quina d'elles es la més entretinguda i quines opcions tinc per alleugerir la càrrega d'autopista.
Merci!
Merci!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Girona - Tours (FRA) Alguna Recomanació?
Ves per Toulouse i Brive la Gaillarde, Limoges, Poitiers i cap amunt, es autovia i es circula lleugeret, excepte a les rotondas que n´hi han a tot arreu.
I no deixis de visitar els castells del Loire, Amboise, Chambord , Cheverny, etc.
De pujada pots veure Sarlat la Caneda i Rocamadour, visitas obligadas .
Bon voyage !!! ;)
I no deixis de visitar els castells del Loire, Amboise, Chambord , Cheverny, etc.
De pujada pots veure Sarlat la Caneda i Rocamadour, visitas obligadas .
Bon voyage !!! ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 02, 2012 2:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Gràcies! quina rapidessa... els castells del Loire no sé si podrem, ja que el nostre destí es en direcció oposada, la Bretanya miraré de reservar un matí, ni que sigui per veure'n un o dos.
Salut
Salut
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="650X" post="209006"]Gràcies! quina rapidessa... els castells del Loire no sé si podrem, ja que el nostre destí es en direcció oposada, la Bretanya miraré de reservar un matí, ni que sigui per veure'n un o dos.
Salut[/quote]
Si el vols veure per dins pots estar hi el temps que vulguis, si només per fora et recomano Chambord............................ pren el mono de pluja ;)
Salut[/quote]
Si el vols veure per dins pots estar hi el temps que vulguis, si només per fora et recomano Chambord............................ pren el mono de pluja ;)
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Jajaja... tens raó amb el mono de pluja. Si normalment ja enganxo pluja a tot arreu, imagino a Bretanya :tremolant ... m'hauré de refugiar sota els dolmens. ;)
Gràcies!
Gràcies!
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Bones Enric jo et diria que si no la anada, fesis la tornada pasant per tot el massis central que aniria mes o menys de Millau, Espalion, Aurillac, Egletons, Limoges, tot aixo son carreteres regirades de muntanya i molt maques de fer aixo si una mica entretingudes, que vagi be..
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Pere29" post="209015"]Bones Enric jo et diria que si no la anada, fesis la tornada pasant per tot el massis central que aniria mes o menys de Millau, Espalion, Aurillac, Egletons, Limoges, tot aixo son carreteres regirades de muntanya i molt maques de fer aixo si una mica entretingudes, que vagi be..[/quote]No podrà ser, ja que la tornada la pensavem fer per Bordeaux i pirineus. Però gràcies per la idea, tinc ganes d'anar als P.N. de la zona central francesa.
Salut!
Salut!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
I si haguessiu de recomanar una ruta tranquila creuant durant 3 díes França , sense carreteres revirades, ni colls de montunya com la peli de la Heidi, sino .. un paisatge com els de La Casa de La Pradera, o els paisatges dels Teletubbies...
Una ruta començan a la La Jonquera i acabant a Calais ????
Una ruta començan a la La Jonquera i acabant a Calais ????
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Eva" post="209463"]I si haguessiu de recomanar una ruta tranquila creuant durant 3 díes França , sense carreteres revirades, ni colls de montunya com la peli de la Heidi, sino .. un paisatge com els de La Casa de La Pradera, o els paisatges dels Teletubbies...
Una ruta començan a la La Jonquera i acabant a Calais ????[/quote]
Depen ...
ruta 1: de punta a punta a punta
ruta 2: directe per carreteres, no autopistes, no autovies
Depen ...
ruta 2: directe per carreteres, no autopistes, no autovies
- Eva
- Presentats
[quote user="Ramon" post="209469"][quote user="Eva" post="209463"]I si haguessiu de recomanar una ruta tranquila creuant durant 3 díes França , sense carreteres revirades, ni colls de montunya com la peli de la Heidi, sino .. un paisatge com els de La Casa de La Pradera, o els paisatges dels Teletubbies...
Depen ...
ruta 2: directe per carreteres, no autopistes, no autovies[/quote]
Ramon, moltes gràcies.
La primera opció no m´acaba de fer el pes i la segona és molt millor, però inclourem Normandia.
Moltes gràcies de nou.
Depen ...
Ramon, moltes gràcies.
La primera opció no m´acaba de fer el pes i la segona és molt millor, però inclourem Normandia.
Moltes gràcies de nou.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Eva" post="209481"][quote user="Ramon" post="209469"][quote user="Eva" post="209463"]I si haguessiu de recomanar una ruta tranquila creuant durant 3 díes França , sense carreteres revirades, ni colls de montunya com la peli de la Heidi, sino .. un paisatge com els de La Casa de La Pradera, o els paisatges dels Teletubbies...
Depen ...
Ramon, moltes gràcies.
Moltes gràcies de nou.[/quote]
Eva, la primera opció és una mica de broma ;)
La segona no conec totes aquestes carreteres, he agafat el GoogleMaps i desactivat les opcions autopistes/autovies.
Jo fa 4 o 5 anys que vaig fer això mateix per anar a buscar el ferry Calais-Dover però sense planificar gaire res, canviant de carretera si em semblava millor però tirant cap amunt i mirar d'arribar al lloc a l'hora. :D
Depen ...
Ramon, moltes gràcies.
La segona no conec totes aquestes carreteres, he agafat el GoogleMaps i desactivat les opcions autopistes/autovies.
Jo fa 4 o 5 anys que vaig fer això mateix per anar a buscar el ferry Calais-Dover però sense planificar gaire res, canviant de carretera si em semblava millor però tirant cap amunt i mirar d'arribar al lloc a l'hora. :D
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Eva, tres dies de pujada i tres de baixada o tres de pujada i baixada?
Es que a França ( i a casi tot arreu) fora de les Autopistes, es circula molt lent, i pujar i baixar de frança per nacionals en 3 dies..una mica just .
Si vols paissatges com els de la casa de la pradera a França, pots anar al Parc Natural de les Grands Causses i i el Parc de les Cevennes
Es que a França ( i a casi tot arreu) fora de les Autopistes, es circula molt lent, i pujar i baixar de frança per nacionals en 3 dies..una mica just .
Si vols paissatges com els de la casa de la pradera a França, pots anar al Parc Natural de les Grands Causses i i el Parc de les Cevennes
Ex ...moltes coses
- Eva
- Presentats
[quote user="Ramon" post="209482"][quote user="Eva" post="209481"][quote user="Ramon" post="209469"][quote user="Eva" post="209463"]I si haguessiu de recomanar una ruta tranquila creuant durant 3 díes França , sense carreteres revirades, ni colls de montunya com la peli de la Heidi, sino .. un paisatge com els de La Casa de La Pradera, o els paisatges dels Teletubbies...
Depen ...
Ramon, moltes gràcies.
Jo fa 4 o 5 anys que vaig fer això mateix per anar a buscar el ferry Calais-Dover però sense planificar gaire res, canviant de carretera si em semblava millor però tirant cap amunt i mirar d'arribar al lloc a l'hora. :D[/quote]
Ramon, gràcies.
Tinc que planificar una ruta perque el meu fill em puja la moto a Anglaterra i t´e 3 dies per creuar França, al menys que vegi un castell xulo i un parell de punts representatius de França. L´hi he dit que no anés a París ( però segur que hi anirà).
Continuaré mirant...
Depen ...
Ramon, moltes gràcies.
Jo fa 4 o 5 anys que vaig fer això mateix per anar a buscar el ferry Calais-Dover però sense planificar gaire res, canviant de carretera si em semblava millor però tirant cap amunt i mirar d'arribar al lloc a l'hora. :D[/quote]
Ramon, gràcies.
Tinc que planificar una ruta perque el meu fill em puja la moto a Anglaterra i t´e 3 dies per creuar França, al menys que vegi un castell xulo i un parell de punts representatius de França. L´hi he dit que no anés a París ( però segur que hi anirà).
Continuaré mirant...
- Eva
- Presentats
[quote user="Steelman" post="209483"]Eva, tres dies de pujada i tres de baixada o tres de pujada i baixada?
Si vols paissatges com els de la casa de la pradera a França, pots anar al Parc Natural de les Grands Causses i i el Parc de les Cevennes[/quote]
Tres díes de la Jonquera fins a Calais.
El meu fill , en Marc, el dia 20 agafa la K i l´ha de pujar fins a Nottigham.
Ha d´atrevessar França i al menys que vegi alguna cosa maca.
El 24 agafa el eurotunnel i el 25 m´entrega la moto a Nottingham.
La Mar i jo volem desde Barcelona i ens entrega la moto al mateix aeroport i llavors el vola cap a Barcelona i recull el cotxe que nosaltres hem deixat al aeroport.
D´aquesta manera i dispossant de una sola setmana de vacançes puc fer una mica de volta.
Miraré lo dels parks.
Moltes gràcies
Si vols paissatges com els de la casa de la pradera a França, pots anar al Parc Natural de les Grands Causses i i el Parc de les Cevennes[/quote]
La Mar i jo volem desde Barcelona i ens entrega la moto al mateix aeroport i llavors el vola cap a Barcelona i recull el cotxe que nosaltres hem deixat al aeroport.
D´aquesta manera i dispossant de una sola setmana de vacançes puc fer una mica de volta.
Miraré lo dels parks.
Moltes gràcies
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Eva" post="209497"][quote user="Steelman" post="209483"]Eva, tres dies de pujada i tres de baixada o tres de pujada i baixada?
Miraré lo dels parks.
Moltes gràcies[/quote]
Eva, entenc que circularas amb la K per UK? :lol:
O bé que baixaràs de Nottigham fins a Catalunya amb la moto?
Explica, explica!
Miraré lo dels parks.
Moltes gràcies[/quote]
Eva, entenc que circularas amb la K per UK? :lol:
O bé que baixaràs de Nottigham fins a Catalunya amb la moto?
Explica, explica!