Avui he anat a Andorra perquè volia comprar-me una nova pantalla pel casc ja que un dia va aparèixer amb una rallada considerable. De fet ja tenia quatre anys i encara que la tracti molt be, ja se sap, un copet per aquí, un copet per allà..... Total 39 €.
El problema es que per arribar-me fins a Andorra he fet una ruteta bastant maca i revirada. He passat bastanta calor (I encara mes quan la cua per entrar a Andorra començava just a la rotonda de La Seu).
Per culpa de l'Alucina, que sempre m'acaba engrescant i em va dir "Que cony fas amb una jaqueta d'hivern?", he donat una ullada al que hi havia per l'època de calor. He vist aquesta:

I, com que crec que no em quedava malament, la he comprat. M'ha agradat especialment que no disposa de 23 cremalleres com la que vaig comprar l'últim cop, te forro extraïble i, el mes important, en lloc de reblons i tiretes de plàstic i pijadetes que només fan que molestar, quasi be tot va amb velcro. M'ha agradat i penso que, tractant-se de la meva primera jaqueta d'estiu, he fet bona compra perquè a l'Envalira fins i tot sentia fresqueta.
Ja se que n'hi ha de mes barates, ja se que n'hi ha de mes cares però en aquells instants m'ha vingut de gust aquesta, que per això treballo i em guanyo els diners.
Ja us la deixaré mirar però......"Se mira i no se toca".
Jordi "Prony" :ban :ban